Dzisiaj jest 10 lis 2024, 7:54



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 12 lip 2016, 12:29 
*

Rejestracja: 09 lip 2016, 20:12
Posty: 4
Pojazd: Yamaha Aerox
Siema udało mi się wyregulować właśnie gaźnik nie gaśnie trzyma niskie obroty szybko na nie wchodzi jak i w miarę schodzi problem tkwi w tym że ze startu ma trochę muła potem pójdzie szybciej i przy około 80km/h robi lekkie buu i jest wystrzał z wydechu wtedy trzeba puścić manetkę gazu odczekać i znowu można dać gaz i jedzie i znowu przy 80 to samo co to może być szybka pomoc ziomki jestem zielony nie wiem czy coś w napędzie czy dalej coś nie tak z gaźnikiem dysze mam 92 a iglicę podniesioną na full dawkę


Set :

- Cylinder 70cc stage6 pro mk2
- Gaźnik Tec Pro PHBG 21mm , Króciec oraz membrany seria
- Wydech tecnigas next R
- Wariator Polini high speed rolki 3.9 gr
- Przeciwtalerz seria
- Pasek seria
- Sprzęgło, kolektor , Sprężyna seria
- stożek revo


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 12 lip 2016, 16:12 
***

Rejestracja: 31 sie 2015, 10:02
Posty: 929
Lokalizacja: Gliwice
Pojazd: Aprilia RS 125
Imię: Kamil
A takie głupie pytanie. Masz moduł odblokowany ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 12 lip 2016, 16:44 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2013, 16:12
Posty: 3214
Lokalizacja: RZE
Pojazd: CPI aragon GP
Imię: Marcin
4MaticPL pisze:
A takie głupie pytanie. Masz moduł odblokowany ?

Wcale nie głupie, bo przy odcince nie ma iskry i paliwo zostaje wdmuchnięte do rozgrzanego tłumika, gdzie detonuje od temperatury. Z drugiej strony to ta prędkość troszkę za duża, jak na zablokowany CDI. Może być zbyt bogata mieszanka i silnik nie daje rady przepalić.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 14 lip 2016, 13:57 
*

Rejestracja: 09 lip 2016, 20:12
Posty: 4
Pojazd: Yamaha Aerox
Tak moduł jest odblokowany kupiłem dysze dziś będę sprawdzał na większej i na mniejszej dyszy czy coś się zmieni

Gummma napisałeś że zbyt bogata mieszanka czyli to może być wina samej regulacji śrub ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 14 lip 2016, 16:43 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 sty 2015, 17:04
Posty: 998
Lokalizacja: Kolonia Bodzanowska, woj. KUJ-POM
Pojazd: Apka AF1 50/78 89r
Regulacja to nie tylko kręcenie śrubką ale też położenie iglicy i dysze.




_________________

Piszę po polsku!
No... Przynajmniej staram się :)


Chcesz naklejki lub gadżety na skuter lub moto za free wbij tutaj :D

Apka od CHEJMaN'a :D Klik, klik! :D

Instalcje elektryczne do sqt/ moto na zamówienie.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 14 lip 2016, 17:19 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2013, 16:12
Posty: 3214
Lokalizacja: RZE
Pojazd: CPI aragon GP
Imię: Marcin
Stuntex pisze:
Gummma napisałeś że zbyt bogata mieszanka czyli to może być wina samej regulacji śrub ?



Cytuj:
Regulacja to nie tylko kręcenie śrubką ale też położenie iglicy i dysze.

Kolega wyczerpał temat.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 15 lip 2016, 18:07 
*

Rejestracja: 09 lip 2016, 20:12
Posty: 4
Pojazd: Yamaha Aerox
Okazało się że za duża dysza dałem 88 była 92 i jest w porządku




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy