Dzisiaj jest 31 sty 2025, 13:11



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 13 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 13 lip 2016, 16:39 
*

Rejestracja: 15 lip 2015, 16:17
Posty: 79
Pojazd: Aprilia Rally LC 70
Witam. Posiadam Motobi Żbika... Mam z nim problem a mianowicie, ciężko odpala, i jak odpali to nie reaguje na manetke gazu i strzela z gaźnika, lub nie odpala a strzela z gaźnika... Dodam, że gaźnik sprawny, ponieważ do kolegi był wkładany i odpalał bez zarzutów. Zawory wyregulowane. Gdzie szukac winowajcy?


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 13 lip 2016, 20:30 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 mar 2014, 18:24
Posty: 221
Lokalizacja: Bochnia
Pojazd: coliber
Rozrząd dobrze ustawiony?




_________________

Cylinder Airsal Sport 80cc | Głowica 50cc | Agresywny Wałek Rozrządu | Gaźnik Keihin 24mm | Filtr powietrza Polini Air Box | Wariator Stage6 Sport Pro + rolki 7g Motorforce | Pasek Malossi X-Kevlar | Sprzęgło Seria




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 13 lip 2016, 20:54 
*

Rejestracja: 15 lip 2015, 16:17
Posty: 79
Pojazd: Aprilia Rally LC 70
Tak, rozrząd jest dobrze ustawiony.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 13 lip 2016, 21:35 
Główny Dowodzący - Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 kwie 2010, 14:29
Posty: 8337
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: Citroën Xsara II VTR Coupe
Imię: Mateusz
Sprawdziłbym kranik podciśnieniowy ,idący od niego przewód paliwa ,oraz podciśnienia. Ten ostatni lubi z czasem sparcieć ,lub zrobić się luźny na króćcu.




_________________

https://www.youtube.com/watch?v=wY-1Xa20Hb0 <= Zostaw SUBA! Dziękuję !

DOŁĄCZ DO NASZYCH GRUP SPRZEDAŻY :

:arrow: https://www.facebook.com/groups/skutermaniacy/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maniacymoto50/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maxiholicy/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 14 lip 2016, 11:21 
*

Rejestracja: 15 lip 2015, 16:17
Posty: 79
Pojazd: Aprilia Rally LC 70
Mate57 pisze:
Sprawdziłbym kranik podciśnieniowy ,idący od niego przewód paliwa ,oraz podciśnienia. Ten ostatni lubi z czasem sparcieć ,lub zrobić się luźny na króćcu.


Przewody są w dobrym stanie... Jak mówiłem, skuter ciężko pali, a jak już zapali to nie reaguje na manetkę gazu, i po jakimś czasie strzeli z gaźnika i zgaśnie, lub bywa tak, że przy samej próbie uruchomienia strzela w gaźnik.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 14 lip 2016, 22:18 
***

Rejestracja: 31 sie 2015, 10:02
Posty: 929
Lokalizacja: Gliwice
Pojazd: Aprilia RS 125
Imię: Kamil
Może masz nagar na zaworze dolotowym i nie domyka się szczelnie ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 15 lip 2016, 12:39 
*

Rejestracja: 15 lip 2015, 16:17
Posty: 79
Pojazd: Aprilia Rally LC 70
4MaticPL pisze:
Może masz nagar na zaworze dolotowym i nie domyka się szczelnie ?


Raczej nie, czysto tam jest. Pozatym założyłem większy cylinder ( cylinder głowica tłok itp...) i dalej to samo.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 15 lip 2016, 13:09 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 wrz 2014, 19:20
Posty: 346
Lokalizacja: między Bugiem a Odrą
Pojazd: Dwa kółka z silnikiem 125ccm
Frogi221 pisze:
Przewody są w dobrym stanie...

Frogi221 pisze:
Może masz nagar na zaworze dolotowym i nie domyka się szczelnie ?
... Raczej nie, czysto tam jest.

Kocham takie wpisy.
1. Podają Ci że masz sprawdzić kranik podciśnieniowy, a Ty piszesz że "przewody są w dobrym stanie". Sprawdziłeś je pod ciśnieniem? Pewnie nie. Sprawdziłeś kranik? Pewnie też nie (bo nic o tym nie piszesz - tylko domysły).
2. "Może masz nagar" - piszesz że "raczej nie, czysto tam jest" - Nawet nie zajrzałeś, nie zdjąłeś głowicy i nie sprawdziłeś zaworu od wewnątrz (bo nic o tym nie piszesz - tylko domysły); piszesz dla samego pisania?
Jak nie robisz tego co Ci podają, to potem się nie zdziw, że ludzie przestaną Ci pomagać.

Jak chcesz pomocy, to na prośbę kogoś żebyś to czy tamto sprawdził, zrób to i opisz co dokładnie i jak zrobiłeś i jakie są tego efekty. Wówczas pomagający będą wiedzieć na czym stoją i czego szukać dalej. A tak..... czarna dziura.




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 15 lip 2016, 21:00 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 mar 2014, 18:24
Posty: 221
Lokalizacja: Bochnia
Pojazd: coliber
Dodam jeszcze...zmierz kompresje ;)




_________________

Cylinder Airsal Sport 80cc | Głowica 50cc | Agresywny Wałek Rozrządu | Gaźnik Keihin 24mm | Filtr powietrza Polini Air Box | Wariator Stage6 Sport Pro + rolki 7g Motorforce | Pasek Malossi X-Kevlar | Sprzęgło Seria




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 16 lip 2016, 23:25 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 maja 2016, 15:00
Posty: 59
Pojazd: Zipp Steed | Derbi Predator LC
Ściągnij filtr i zobacz czy pluje paliwem z gaźnika z gardzieli filtra.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 17 lip 2016, 11:29 
*

Rejestracja: 15 lip 2015, 16:17
Posty: 79
Pojazd: Aprilia Rally LC 70
Tak, przykładając rękę tam gdzie powinien być filtr paliwa, po kopnięciu kopniakiem czuć na dłoni benzynę.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 17 lip 2016, 16:33 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 maja 2016, 15:00
Posty: 59
Pojazd: Zipp Steed | Derbi Predator LC
Jaki masz filtr powietrza?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 17 lip 2016, 19:28 
*

Rejestracja: 15 lip 2015, 16:17
Posty: 79
Pojazd: Aprilia Rally LC 70
Seryjny.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 13 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy