Dzisiaj jest 10 lis 2024, 5:59



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 20 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 19 lip 2016, 21:10 
*

Rejestracja: 15 lip 2015, 16:17
Posty: 79
Pojazd: Aprilia Rally LC 70
Witam. Ostatnio wymieniłem cylinder w skuterze z racji tej, iż w Stage6 70 ccm pierścionek miał prześwit, a nigdzie nie mogłem dostać pierścienia z takim wymiarem. Ale wracając do tematu, po założeniu cylindra nalaniu płynu, odpowietrzeniu układu chłodniczego. Odpaliłem skuter, i tu się pojawił problem, skuter nie chciał wejść na obroty... Dodam, że na starym Stage6 wkręcał się bez problemu... Pomogło zmiejszenie dawki paliwa, wtedy już skuter wchodził na obroty, muliło go przy starcie ( z tylnym kołem uniesionym w górze...) ale dalej to nie było to, założyłem mniejszą dyszę 65 ( org. była 74) no to skuter miał dość mocy żeby jechać, ale max 35 i nic... Dodam, że na starym cylindrze mimo iż pierścień miał spory prześwit osiągał bez problemu 110 licznikowe... Co zrobić w tej sytuacji? Gaźnik 12 mm Dellorto, na starym cylindrze bezproblemowo dawał sobie radę, nie brakowało paliwa ani nic...


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 19 lip 2016, 22:43 
*

Rejestracja: 14 cze 2015, 12:01
Posty: 45
Pojazd: dt 80 37a
taki gaźnik nie zapewni poprawnego chłodzenia do 70cc minimum to 17,5




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 19 lip 2016, 22:51 
*

Rejestracja: 15 lip 2015, 16:17
Posty: 79
Pojazd: Aprilia Rally LC 70
dabek8820 pisze:
taki gaźnik nie zapewni poprawnego chłodzenia do 70cc minimum to 17,5


Mniejsza o chłodzenie, bardzo sie nie grzeje. Jest problem z brakiem mocy, a nie z chłodzeniem.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 19 lip 2016, 23:35 
*

Rejestracja: 14 cze 2015, 12:01
Posty: 45
Pojazd: dt 80 37a
jaki cylinder kupiłeś? wszystko poprawnie założone? kolor świecy? zero lewego powietrza? masy popodpinane?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 20 lip 2016, 11:57 
*

Rejestracja: 15 lip 2015, 16:17
Posty: 79
Pojazd: Aprilia Rally LC 70
Power Force Evo 70 ccm. Tak, tak jak powinno być. Tak wszystko podpięte. Zero lewego powietrza, nie ma jak wszystko jest zalozone dobrze.

-- 20 lip 2016, 12:57 --

Wie ktoś co może jemu być?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 20 lip 2016, 15:23 
***

Rejestracja: 01 lip 2014, 11:10
Posty: 1110
Lokalizacja: Poznań
Pojazd: Yamaha Aerox 04'
Jakie roki masz ?




_________________

Cylinder Stage6 MK2 Sport Pro
Wydech Stage6 pro replica chrom/carbon
Wariator Polini hi speed
Gaźnik Dellorto 21mm
Ssanie ręczne Stage6
Pompa wody ssp+40%
Sprężyna centralna Malossi RED
Sprężynki sprzęgła Malossi RED
Wał TOP RACING EVOLUTION NG 10MM




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 20 lip 2016, 15:44 
*

Rejestracja: 15 lip 2015, 16:17
Posty: 79
Pojazd: Aprilia Rally LC 70
mucia98 pisze:
Jakie roki masz ?


4 gram...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 20 lip 2016, 17:02 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 sie 2015, 10:28
Posty: 283
Lokalizacja: Protowo (Warmińsko-Mazurskie)
Pojazd: Rower z silnikiem 66cc
Imię: Jacek
Przecież ten gaźnik jest za mały :wink:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 20 lip 2016, 17:20 
*

Rejestracja: 15 lip 2015, 16:17
Posty: 79
Pojazd: Aprilia Rally LC 70
ChinaPower pisze:
Przecież ten gaźnik jest za mały :wink:


Kolego, na Stage6 70 ccm przejeździłem sporo kilometrów, ładnie przyśpieszał v max to 110 kmh... Także, to raczej nie wina gaźnika. Jak mówiłem, musiałem zmienić dyszę na mniejszą i zmiejszyć dawkę paliwa ponieważ efekt był taki jakby go zalewało... Nie dał rady wejść na obroty...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 20 lip 2016, 18:38 
*

Rejestracja: 14 cze 2015, 12:01
Posty: 45
Pojazd: dt 80 37a
moim zdaniem to coś z gaźnikiem bo nie realne 12 i dysza mniejsza niż do 50cc




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 22 lip 2016, 17:10 
*

Rejestracja: 15 lip 2015, 16:17
Posty: 79
Pojazd: Aprilia Rally LC 70
dabek8820 pisze:
moim zdaniem to coś z gaźnikiem bo nie realne 12 i dysza mniejsza niż do 50cc


Też tak sądzę. Jutro kolega ma mi podrzucić swój gaźnik...

-- 22 lip 2016, 18:10 --

Pożyczyłem gaźnik od kolegi... bez zmian... Może być spowodowane tym, że tłok nie dochodzi do końca cylindra?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 22 lip 2016, 17:26 
*

Rejestracja: 14 cze 2015, 12:01
Posty: 45
Pojazd: dt 80 37a
zapewne mówisz o miejscu do którego dochodzą pierścienie a miernik kompresji patrzyłeś ile dmucha?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 23 lip 2016, 11:08 
*

Rejestracja: 15 lip 2015, 16:17
Posty: 79
Pojazd: Aprilia Rally LC 70
dabek8820 pisze:
zapewne mówisz o miejscu do którego dochodzą pierścienie a miernik kompresji patrzyłeś ile dmucha?


Niestety nie, nie posiadam miernika, ale czuć, że kompresje ma większą niż na poprzednim cylindrze... I Nie chodzi mi najwyższy punkt tłoka czyli jego górę do końca cylindra... Przy najwyższym położeniu zostaje może z 2mm jak nie więcej... Oddać do splanowania cylinder?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 23 lip 2016, 14:28 
*

Rejestracja: 14 cze 2015, 12:01
Posty: 45
Pojazd: dt 80 37a
a jaka uszczelka jest pod cylkiem org? a z reguły planuje sie głowice jak wszystko masz pod damy model to nie realne żeby był krótszy chyba ze jak to w sklepie rolniczym a z czegoś nie podejdzie i dali ci 2mm krótszy tłok nie wiem porównaj z orginałem. po splanowaniu głowicy kompresja znacznie wzrasta




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 23 lip 2016, 15:08 
*

Rejestracja: 15 lip 2015, 16:17
Posty: 79
Pojazd: Aprilia Rally LC 70
Ta co była w zestawie... No zamówiłem cylinder pod Aprilie Rally LC... Wszystko przyszlo ok, zakladam tlok, pozniej cylinder przekrecam walem i patrze ze tlok nie dochodzi do konca... Brakuje mu ze 2 mm... Ale gdyby splanowac cylinder zeby tlok dochodzil do samego konca dalo by cos?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 23 lip 2016, 17:07 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 sie 2015, 10:28
Posty: 283
Lokalizacja: Protowo (Warmińsko-Mazurskie)
Pojazd: Rower z silnikiem 66cc
Imię: Jacek
A weź zrób zdjęcia bo te 2mm to może być squish i to jest normalne.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 23 lip 2016, 18:19 
*

Rejestracja: 15 lip 2015, 16:17
Posty: 79
Pojazd: Aprilia Rally LC 70
ChinaPower pisze:
A weź zrób zdjęcia bo te 2mm to może być squish i to jest normalne.

Raczej nie. Może dałem za małą wartość, bo minimum jest to 2 mm max 3mm. I raczej to nie jest Squish. W poprzednim cylindrze tłok był równo z cylindrem, a na tym nie dochodzi do końca, przez co ciężko wkręca się na obroty i jedzie max 40 kmh i to z górki...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 24 lip 2016, 12:28 
*

Rejestracja: 14 cze 2015, 12:01
Posty: 45
Pojazd: dt 80 37a
Zmierz komorę spalania na stary i nowym załóż stary cylek i glowice w świece daj suwmiarkę i zapisz wartość GMP (górny martwy punkt) tylko musisz to na stary częściach zrobić tlok tez stary i potem załóż nowy zestaw i tak samo zmierz to zweryfikujesz komorę spalania ewentualnie będziesz wiedział ile maja zebrac z tego cylna




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 15 sie 2016, 16:29 
*

Rejestracja: 15 lip 2015, 16:17
Posty: 79
Pojazd: Aprilia Rally LC 70
Przepraszam za mały odkop ale nie mialem jak wykrecic glowice... Tak wyglada w najwyzszym polozeniu Obrazek

-- 15 sie 2016, 17:29 --

Ktoś może ma jakiś pomysł?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 15 sie 2016, 19:25 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 sie 2015, 10:28
Posty: 283
Lokalizacja: Protowo (Warmińsko-Mazurskie)
Pojazd: Rower z silnikiem 66cc
Imię: Jacek
Zmiana uszczelki pod cylindrem na chudszą, albo pod głowicą. Bądź planowanie.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 20 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy