Dzisiaj jest 20 sty 2025, 13:11



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 19 lip 2016, 20:40 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 sty 2011, 19:59
Posty: 147
Lokalizacja: Pcim
Pojazd:
witam, mam problem ze skutrekiem 4t. Skuter nie był na chodzie, wiec wyczysciłem gażnik, bak odpalił. palił od dotkniecia. ale nie wkrecał sie wgl na obroty. myslałem ze to wina cylindra ze nie ma mocy i dlatego. Zmieniłem cylinder z tłokiem na nowy najtanszy zestaw za 45zł z allegro. skuter miał to samo. Okazało sie ze ktos grzebał przy gazniku bo wkońcu podniosłem płykak i sie poprawiło, skuter zaczął sie łądnie wkrecac na obroty na nóżce alee jest ale. Otóż poskładałem wszystko do kupy i pojechałem sie przejechać skuter po prostym jedzie ładnie ale gdy juz zaczynam jechać pod górę to zaczyna spadac z obrotów jakby mu brakowało paliwka i w koncu staje pod gorą. Nie ma mowy o ruszeniu pod góre tak jakby czegos brakowało. Myslałem ze to przez gażnik. miałem akurat pewny gażnik i przekreciłem i jest nawet jeszcze gorzej bo skuter jedzie pod góre a zaraz jakby mu odcieło iskre, ale gdy juz stane to pod tą góre to przerywa jakby mu iskry brakowało, a jak rozpedze sie powyzej 15km/h to ładnie ciagnie.

Dodam ze w skuterze jest nowe sprzegło, wariator, rolki 4.5grama. pomózcie. skuter pali na dotyk. moga byc zawory zle wyregulowane?


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 20 lip 2016, 19:29 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 maja 2016, 15:00
Posty: 59
Pojazd: Zipp Steed | Derbi Predator LC
Moga być, mówisz że może gubić iskrę a świecy pewnie nie sprawdziłeś. Zobacz czy masz membrane cała w gaźniku i czy z węża w podciśnieniu nie leci paliwo.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 21 lip 2016, 13:01 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 sty 2011, 19:59
Posty: 147
Lokalizacja: Pcim
Pojazd:
siweca sprawdzona, gaznik zmieniałem na podmianke. jeszcze sprawdze to podcisnienie i sie odezwe.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 02 sie 2016, 16:36 
***

Rejestracja: 18 gru 2012, 20:54
Posty: 714
Pojazd: Lingben LB50QT-35 50 4T
Rolki daj cięższe 6g

Cyl seria?




_________________

Chinol 4t,Lingben LB50QT-35 50 4T
Airsal Sport 80cc (d.50mm),Gazior BT 18mm,Wariator Top Racing SV1,Przeciwtalerz NARAKU V.2 CNC,pasek GATES POWERLINK,sprzęgło seria,dzwon Motoforce Racing+tłumik przelotowy

Piaggio Typhoon 2T




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 02 sie 2016, 21:05 
***

Rejestracja: 31 sie 2015, 10:02
Posty: 929
Lokalizacja: Gliwice
Pojazd: Aprilia RS 125
Imię: Kamil
A pod tą górkę jechaleś na starym dotartym cylku czy na nowym nie dotartym za 45zł z allegro ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 02 sie 2016, 21:13 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 mar 2014, 18:24
Posty: 221
Lokalizacja: Bochnia
Pojazd: coliber
Na rolkach 4,5g skuter powinien Ci wyć a nie jechać :P Przyczyna może leżeć w napędzie, sprawdź czy korektor sie nie zacina i tak jak kolega wyżej napisał zarzuć cięższe rolki z przedziału 6/7g.




_________________

Cylinder Airsal Sport 80cc | Głowica 50cc | Agresywny Wałek Rozrządu | Gaźnik Keihin 24mm | Filtr powietrza Polini Air Box | Wariator Stage6 Sport Pro + rolki 7g Motorforce | Pasek Malossi X-Kevlar | Sprzęgło Seria




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy