Dzisiaj jest 28 lis 2024, 9:08



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 12 lip 2016, 15:24 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 lip 2016, 15:15
Posty: 10
Lokalizacja: Chełm
Pojazd: JogRR
Imię: Rafał
Hej witam wszystkich ostatnio zakupiłem skuter peugeot jet force i mam z nim mały problem mianowicie przy ruszaniu od 0 do powiedzmy 20 odkręcam manetke na maxa a skuter bardzo powoli się rozkręca... obroty niby jakieś łapie ale nie jedzie tylko powoli przyspiesza i drży :/ powyżej ok 20km/h do 90 km/h ładnie i równo ciągnie.
Coś o skuterze:
wydech gianelli
wariator malossi z rolkami 5.5g
filtr polini stożek
gaźnik z dysza 80
pasek o dobrych rozmiarach aktualnie 17mm grubości

Macie pomysł jak zniwelować tego muła do 20km/h, dodam tylko że mam problem z odkręceniem sprzęgła....nie mam pomysłu na klucz :?

Fotki cześci w skuterze:
Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 28 lip 2016, 9:41 
***

Rejestracja: 31 sie 2015, 10:02
Posty: 929
Lokalizacja: Gliwice
Pojazd: Aprilia RS 125
Imię: Kamil
To ja polecam ci zrobić tak jak ja mam czyli rolki 6g do tego sprężynki pomarańczowe s6 i centralka biała malossi.
Nie wiem jaki masz wydech ale ten setup który podałem ci wyżej daje rade z yasuni r bez żadnego muła




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 30 lip 2016, 14:02 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 lip 2016, 15:15
Posty: 10
Lokalizacja: Chełm
Pojazd: JogRR
Imię: Rafał
Ok dzięki za odp, ale mam jeszcze pytanie co do dyszy głównej...mam cylinder malossi 50 i dysze w gaźniku 85.... i teraz co do regulacji mieszanki mam z nią problem ponieważ skuter łapie najwyższe obroty przy maxymalnie wkręconej śrubce..... miałem dysze 80, zmieniłem na 85 i dalej to samo....dalej za mała dysza ? :evil:

I jeszcze jedno co do dzwonu sprzęgła.....do wymiany? (dodam że posiada rowki wyczulane pod paznokciem, nie za głębokie ale są)
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 30 lip 2016, 14:59 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 sie 2009, 9:22
Posty: 567
Lokalizacja: Lublin
Pojazd: Gilera Runner SP 50
Ta dysza nie za spora?




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 30 lip 2016, 15:13 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 lip 2016, 15:15
Posty: 10
Lokalizacja: Chełm
Pojazd: JogRR
Imię: Rafał
Właśnie nie wiem, myślałem że jak śrubka od mieszanki wkręcona na maxa to za mała dysza... :roll:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 01 sie 2016, 22:52 
***

Rejestracja: 31 sie 2015, 10:02
Posty: 929
Lokalizacja: Gliwice
Pojazd: Aprilia RS 125
Imię: Kamil
Jak chcesz małą dysze to wywal ten stożek bo to jedynie jęczy a mocy nie dodaje. Zamontuj oryginalą puszkę, wywal zwężkę i wsadź jakąś markową gąbkę np: stage6 i wtedy celuj w dyszę około 75.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 02 sie 2016, 9:32 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 sie 2009, 9:22
Posty: 567
Lokalizacja: Lublin
Pojazd: Gilera Runner SP 50
Zacznijmy od regulacji gaźnika:
jeśli chcesz koniecznie stroić go pod ten filtr, to ok i jedziemy dalej.
Ustaw ten gaźnik jak najlepiej się da według Ciebie i sprawdź jak wygląda świeca po przejechaniu kilku km.
Pamiętaj, że regulacja gaźnika to nie tylko 2 śrubki.
W skład regulacji wchodzi również położenie iglicy (środek obrotów) oraz maksymalnie uchylona przepustnica (dysza główna).
Jeśli po przejechaniu trasy dysza jest okopcona (czarna) lub oleista, to musisz dobrać mniejszą dyszę główną, gdyż skuter nie może tego strawić z uwagi na ilość dostarczanej mieszanki.
Jeśli jest wysuszona, to dysza główna większa musi być zastosowana.
Śrubka składu mieszanki oraz położenia przepustnicy odpowiada za bieg jałowy głównie, aczkolwiek śrubkę mieszanki musisz wysterować tak, aby dostarczała odpowiednią ilość mieszanki na każdym zakresie obrotów, przykład:

Masz na maksymalnie wkręconej śrubce dobre obroty, na wykręconej o 1 obrót też są OK.
Jeśli jednak zostawisz odkręconą o 1 obrót zamiast wkręconej całkowicie, to mieszanki może zabraknąć dla dalszego zakresu obrotów, a w niższej partii obrotów na obydwu ustawieniach niby działa dobrze :wink:




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 02 sie 2016, 18:54 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 lip 2016, 15:15
Posty: 10
Lokalizacja: Chełm
Pojazd: JogRR
Imię: Rafał
Więc taką mam świece przy dyszy 85 i ustawieniu iglicy na 3 rowku od dołu

Obrazek :roll:

Jakieś sugestie? niby elektroda jest podchodząca pod kawe z mlekiem ale gwint troche zaoliwiony




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy