Dzisiaj jest 22 sty 2025, 5:30



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 25 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 31 lip 2016, 8:04 
***

Rejestracja: 18 gru 2012, 20:54
Posty: 714
Pojazd: Lingben LB50QT-35 50 4T
Witam

Temat z tamtego roku

problemy-z-odpalaniem-ze-startera-elektrycznego-4t-airsal-t412983.html

Po ponownym założeniu IN do góry skuter bardzo dobrze odpala lecz ssania nadal niema i na zimnym silniku trzeba lekko gazu dodać-pokombinuję z gaziorem teraz

Ale po chwili odpala na dotyk
Założyłem też większą głowicę zalecaną do tłoka 50mm a mianowicie 47mm duże zawory,22/19



Jakie masz pomysły aby to zrobić?

Nie uśmiecha mi się kupować kolejnego gaźnika...

Co do tematu...

Rzeczywiście głowica z tego zestawu co kupiłem była mała jak do zwykłej 50 i mega kompresja aż rozwalało zębatki i półksiężyce kopniaka

Dziś kopnąłem i już nie zgrzytało tylko odpalił

---
Co się zmieniło przez rok?

Kupiłem nowy gaźnik i to samo jest(podkręcenie obrotów nie daje efektu bo potem są za wysokie jałowe obroty)

Sprawdziłem wszystko dokładnie

Miałem już przez te 4 lata z 5 cylków i zawsze ssanie się załączało a teraz niema

Zawory ustawiłem na nowo,rozrząd jest dobrze ustawiony

Ogólnie to zagadka jak dla mnie skoro wszystko posprawdzane




_________________

Chinol 4t,Lingben LB50QT-35 50 4T
Airsal Sport 80cc (d.50mm),Gazior BT 18mm,Wariator Top Racing SV1,Przeciwtalerz NARAKU V.2 CNC,pasek GATES POWERLINK,sprzęgło seria,dzwon Motoforce Racing+tłumik przelotowy

Piaggio Typhoon 2T


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 01 sie 2016, 13:01 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 wrz 2014, 19:20
Posty: 346
Lokalizacja: między Bugiem a Odrą
Pojazd: Dwa kółka z silnikiem 125ccm
Co do zasady: ssanie ZAWSZE masz włączone gdy silnik jest zimny. Zamyka się TYLKO gdy silnik pracuje. Stygnąc znów otwiera się ssanie. Gdybyś odpiął od zasilania automat, to ssanie będzie cały czas włączone.
Skoro nie ma ssania przy zimnym silniku, to szukaj przyczyny w zacinającym się tłoczku automatu ssania. Możliwe że tłoczek się wysunął zamykając ssanie, ale po ostygnięciu nie cofa się (lub się zaciera w kanale w którym się przesuwa) i dlatego ssania nie masz.




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 02 sie 2016, 7:44 
***

Rejestracja: 18 gru 2012, 20:54
Posty: 714
Pojazd: Lingben LB50QT-35 50 4T
Czytaj wyżej że mam założony nowy gaźnik i jest to samo

Dodam iż sprawdzałem na innych ssaniach i było to samo

Sprawdzę jeszcze filtr powietrza bo być może za dużo powietrza zasysa i dlatego jest jak jest choć niewiem bo na ciepłym silniku odpala bez problemu

edit.
Dziś zatkałem całkowicie filtr powietrza i jest tak samo
Skuter nie gaśnie nawet

Czy to sugeruje nieszczelność?




_________________

Chinol 4t,Lingben LB50QT-35 50 4T
Airsal Sport 80cc (d.50mm),Gazior BT 18mm,Wariator Top Racing SV1,Przeciwtalerz NARAKU V.2 CNC,pasek GATES POWERLINK,sprzęgło seria,dzwon Motoforce Racing+tłumik przelotowy

Piaggio Typhoon 2T




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 02 sie 2016, 8:04 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 mar 2014, 18:24
Posty: 221
Lokalizacja: Bochnia
Pojazd: coliber
Tak, gdzieś ciągnie lewe powietrze. Sprawdź połączenie króciec ->głowica.
Przy zmianie głowicy dałeś nowe uszczelki pod cylinder i głowice? ;]




_________________

Cylinder Airsal Sport 80cc | Głowica 50cc | Agresywny Wałek Rozrządu | Gaźnik Keihin 24mm | Filtr powietrza Polini Air Box | Wariator Stage6 Sport Pro + rolki 7g Motorforce | Pasek Malossi X-Kevlar | Sprzęgło Seria




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 02 sie 2016, 11:07 
***

Rejestracja: 18 gru 2012, 20:54
Posty: 714
Pojazd: Lingben LB50QT-35 50 4T
Króciec dałem nowy

Uszczelki dane były nowe




_________________

Chinol 4t,Lingben LB50QT-35 50 4T
Airsal Sport 80cc (d.50mm),Gazior BT 18mm,Wariator Top Racing SV1,Przeciwtalerz NARAKU V.2 CNC,pasek GATES POWERLINK,sprzęgło seria,dzwon Motoforce Racing+tłumik przelotowy

Piaggio Typhoon 2T




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 02 sie 2016, 21:15 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 mar 2014, 18:24
Posty: 221
Lokalizacja: Bochnia
Pojazd: coliber
A zatkałeś wejście w gaźniku od strony filtra czy tylko filtr?




_________________

Cylinder Airsal Sport 80cc | Głowica 50cc | Agresywny Wałek Rozrządu | Gaźnik Keihin 24mm | Filtr powietrza Polini Air Box | Wariator Stage6 Sport Pro + rolki 7g Motorforce | Pasek Malossi X-Kevlar | Sprzęgło Seria




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 08 sie 2016, 14:11 
***

Rejestracja: 18 gru 2012, 20:54
Posty: 714
Pojazd: Lingben LB50QT-35 50 4T
Zatkałem wejście w gaźniku i zgasł

Uszczelka wymieniona na nową pod głowicą

Zauważyłem też dużo nagaru lub oleju(?) na cylku i głowicy-wyczyściłem to lecz po wyglądzie świecy widzę iż to jest nadal

Skuter lekko dymi przy odpalaniu a potem wcale,oleju bierze dużo bo po 20km.na bagnetowej skali niema nic

Pierścienie do wymiany?




_________________

Chinol 4t,Lingben LB50QT-35 50 4T
Airsal Sport 80cc (d.50mm),Gazior BT 18mm,Wariator Top Racing SV1,Przeciwtalerz NARAKU V.2 CNC,pasek GATES POWERLINK,sprzęgło seria,dzwon Motoforce Racing+tłumik przelotowy

Piaggio Typhoon 2T




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 08 sie 2016, 14:52 
Stróż Forum

Rejestracja: 16 lip 2012, 17:19
Posty: 4379
Pojazd:
Najlepiej sprawdzić kompresję ale jak jak oleju ubywa to może pęknięcie gdzieś jest? Ostatnio zmieniałem cyl w 4t bo bachor od którego kupiliśmy po 3,5k km już zjechał go, chociaż wyglądał bdb, coś jak cyl 2t po 2tys km, to nie palił nawet od auta i po podlaniu. . .Po wymianie odrazu pali. Lepiej wymień cały kpl bo to mały koszt 80zł i polata dłużej niż same pierścienie a do tego masz nowe uszczelki.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 08 sie 2016, 17:59 
***

Rejestracja: 18 gru 2012, 20:54
Posty: 714
Pojazd: Lingben LB50QT-35 50 4T
Mam Airsala włożonego więc nie mogę tak zrobić

Dodam iż skuter dobrze jeździ,przyzwoicie się rozpędza,tylko to odpalanie,dymienie i ubytek oleju...

Pierścienie Airsala
http://shop.mieloch.pl/pierscienie-tlok ... 4083.bhtml

Czy zwykłe

http://allegro.pl/pierscienie-tloka-sku ... 46158.html

Lub tłok i pierścienie Airsal

http://shop.mieloch.pl/tlok-kompletny-a ... 4082.bhtml

Airsal ma przelatane ok. 3000km.

W zapasie posiadam cyl no name z allegro który ma mały przebieg(z powodu złego zamontowania tłoka)były cały czas problemy z odpalaniem,kupiony był jako nowy)




_________________

Chinol 4t,Lingben LB50QT-35 50 4T
Airsal Sport 80cc (d.50mm),Gazior BT 18mm,Wariator Top Racing SV1,Przeciwtalerz NARAKU V.2 CNC,pasek GATES POWERLINK,sprzęgło seria,dzwon Motoforce Racing+tłumik przelotowy

Piaggio Typhoon 2T




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 08 sie 2016, 18:38 
Stróż Forum

Rejestracja: 16 lip 2012, 17:19
Posty: 4379
Pojazd:
Jak tłok nie spuchnięty to same pierścienie, jak masz w uj kasy to komplet :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 08 sie 2016, 18:53 
***

Rejestracja: 18 gru 2012, 20:54
Posty: 714
Pojazd: Lingben LB50QT-35 50 4T
Czy będzie duża różnica pomiędzy zwykłymi pierścieniami a tymi firmowymi Airsala?

Pytam bo różnica jest spora a jakoś mało przejeździłem więc teraz nie wiem czy kupować znowu te droższe pierścienie...

Zrobiłem spory błąd bo dziś mogłem zajrzeć do tłoka i sprawdzić stan cyla ale zrobię to następnym razem jak będę wymieniał pierścienie lub wkładał zestaw zapasowy




_________________

Chinol 4t,Lingben LB50QT-35 50 4T
Airsal Sport 80cc (d.50mm),Gazior BT 18mm,Wariator Top Racing SV1,Przeciwtalerz NARAKU V.2 CNC,pasek GATES POWERLINK,sprzęgło seria,dzwon Motoforce Racing+tłumik przelotowy

Piaggio Typhoon 2T




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 09 sie 2016, 19:43 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 mar 2014, 18:24
Posty: 221
Lokalizacja: Bochnia
Pojazd: coliber
Lepiej sprawdź na innej głowicy, winowajcą mogą być uszczelniacze zaworowe skoro kompresja jest ok, a jak kupować pierścienie to ja bym brał Airsala, pierścienie noname są "sławne" z krótkiego żywota ;)




_________________

Cylinder Airsal Sport 80cc | Głowica 50cc | Agresywny Wałek Rozrządu | Gaźnik Keihin 24mm | Filtr powietrza Polini Air Box | Wariator Stage6 Sport Pro + rolki 7g Motorforce | Pasek Malossi X-Kevlar | Sprzęgło Seria




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 10 sie 2016, 16:45 
***

Rejestracja: 18 gru 2012, 20:54
Posty: 714
Pojazd: Lingben LB50QT-35 50 4T
Głowicę kupiłem 24.08.2015
Przejechane na niej ok..2300km.wiec jakoś mało i od tego roku dymienie i ubytki oleju

Zaczyna mnie to denerwować powoli...

Naturalnie sprawdzę na innej głowicy lub zrobię poprostu test obecnej głowicy czy nie przepuszcza bo mam chyba tylko 1 z dużymi zaworami większą a reszta to zwykłe




_________________

Chinol 4t,Lingben LB50QT-35 50 4T
Airsal Sport 80cc (d.50mm),Gazior BT 18mm,Wariator Top Racing SV1,Przeciwtalerz NARAKU V.2 CNC,pasek GATES POWERLINK,sprzęgło seria,dzwon Motoforce Racing+tłumik przelotowy

Piaggio Typhoon 2T




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 10 sie 2016, 17:01 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 mar 2014, 18:24
Posty: 221
Lokalizacja: Bochnia
Pojazd: coliber
do Airsala może być głowica od 50cc ;)




_________________

Cylinder Airsal Sport 80cc | Głowica 50cc | Agresywny Wałek Rozrządu | Gaźnik Keihin 24mm | Filtr powietrza Polini Air Box | Wariator Stage6 Sport Pro + rolki 7g Motorforce | Pasek Malossi X-Kevlar | Sprzęgło Seria




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 10 sie 2016, 17:15 
***

Rejestracja: 18 gru 2012, 20:54
Posty: 714
Pojazd: Lingben LB50QT-35 50 4T
Strat mocy,wypalania zaworów,mega kompresji nie będzie na zwykłej?




_________________

Chinol 4t,Lingben LB50QT-35 50 4T
Airsal Sport 80cc (d.50mm),Gazior BT 18mm,Wariator Top Racing SV1,Przeciwtalerz NARAKU V.2 CNC,pasek GATES POWERLINK,sprzęgło seria,dzwon Motoforce Racing+tłumik przelotowy

Piaggio Typhoon 2T




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 10 sie 2016, 17:47 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 mar 2014, 18:24
Posty: 221
Lokalizacja: Bochnia
Pojazd: coliber
Ja nie narzekam a mam głowicę 50cc ;) dla testu możesz spokojnie założyć :)




_________________

Cylinder Airsal Sport 80cc | Głowica 50cc | Agresywny Wałek Rozrządu | Gaźnik Keihin 24mm | Filtr powietrza Polini Air Box | Wariator Stage6 Sport Pro + rolki 7g Motorforce | Pasek Malossi X-Kevlar | Sprzęgło Seria




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 10 sie 2016, 18:02 
***

Rejestracja: 18 gru 2012, 20:54
Posty: 714
Pojazd: Lingben LB50QT-35 50 4T
Jeździsz na takiej na codzień?

Dużo przelatałeś na Airsalu?




_________________

Chinol 4t,Lingben LB50QT-35 50 4T
Airsal Sport 80cc (d.50mm),Gazior BT 18mm,Wariator Top Racing SV1,Przeciwtalerz NARAKU V.2 CNC,pasek GATES POWERLINK,sprzęgło seria,dzwon Motoforce Racing+tłumik przelotowy

Piaggio Typhoon 2T




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 10 sie 2016, 18:18 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 mar 2014, 18:24
Posty: 221
Lokalizacja: Bochnia
Pojazd: coliber
Tak, przelatałem bankowo ponad 5tys km, nie wiem ile dokładnie bo miałem zepsuty licznik dłuższy czas, może to być już nawet pod 10tys km, cylek nie był oszczędzany, w sumie to nie był nawet docierany :P nigdy nie zawiódł, żadnych spadków mocy, zero kopcenia, czy to na zimno czy na ciepło. W moim odczuciu najlepiej jeździ na głowicy 39mm.




_________________

Cylinder Airsal Sport 80cc | Głowica 50cc | Agresywny Wałek Rozrządu | Gaźnik Keihin 24mm | Filtr powietrza Polini Air Box | Wariator Stage6 Sport Pro + rolki 7g Motorforce | Pasek Malossi X-Kevlar | Sprzęgło Seria




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 13 sie 2016, 11:14 
***

Rejestracja: 18 gru 2012, 20:54
Posty: 714
Pojazd: Lingben LB50QT-35 50 4T
To sporo

No nic dzięki za info,poszukam jakiejś dobrej głowicy która nie przepuszcza oleju i dam znać bo być może faktycznie to jej wina

Dla pewności sprawdzę stan cyla jeśli bo wymianie głowicy będzie to samo

Dzięki raz jeszcze za udzielanie się w moim temacie :)

Pozdro:)

-- 13 sie 2016, o 12:14 --

Dziś sprawdziłem moje 2 głowice i one nie są szczelne,gniazda się pocą

Tak samo założona głowica,oba zawory

Kupię nową głowicę i dotrę




_________________

Chinol 4t,Lingben LB50QT-35 50 4T
Airsal Sport 80cc (d.50mm),Gazior BT 18mm,Wariator Top Racing SV1,Przeciwtalerz NARAKU V.2 CNC,pasek GATES POWERLINK,sprzęgło seria,dzwon Motoforce Racing+tłumik przelotowy

Piaggio Typhoon 2T




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 13 sie 2016, 21:28 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 wrz 2014, 19:20
Posty: 346
Lokalizacja: między Bugiem a Odrą
Pojazd: Dwa kółka z silnikiem 125ccm
A kto Ci powiedział, że kupiona głowica nie będzie się pocić? Ja kupiłem niby z dotartymi zaworami, a ciekły jakby były dziurawe.
Nie kupuj nowej głowicy bo wywalisz kasę, tylko dotrzyj zawory w tych co masz. Docieranie zaworów to maks 30 minut roboty albo mniej.




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 25 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy