Dzisiaj jest 10 lis 2024, 6:55



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 17 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 04 sie 2016, 10:15 
*

Rejestracja: 04 sie 2016, 9:42
Posty: 12
Pojazd: YAMAHA AEROX
Witam, mam skuter Yamaha Aerox, odpala wszystko normalnie na ssaniu i jak dodaje po woli gaz to jedzie normalnie do 50 km/h ale jak chce szybciej to go dusi i od 50-60 wolno się zbiera a później go odblokowuje i do 80 już leci normalnie. Po dojechaniu do świateł i zatrzymaniu się schodzi z obrotów i żeby nie zgasł muszę dać mu ssanie. Czego to może być wina żeby jechał normalnie i utrzymywał obroty ?


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 04 sie 2016, 11:18 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 lip 2016, 17:53
Posty: 37
Pojazd: zip 50
ja bym w 1 kolejności sprawdził/wyregulował gaźnik, jak to nie pomoże szukałbym dalej powodu :wink:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 04 sie 2016, 12:00 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 sty 2015, 17:04
Posty: 998
Lokalizacja: Kolonia Bodzanowska, woj. KUJ-POM
Pojazd: Apka AF1 50/78 89r
Za to co opisałeś odpowiedzialny jest przedewszystkim gazior, więc wyjmujesz go z moto, rozbierasz na części pierwsze, czyścisz, składasz i regulujesz.

Podowem duszenia się pod gwałtownym dodaniu gazu może być lewe powietrze.




_________________

Piszę po polsku!
No... Przynajmniej staram się :)


Chcesz naklejki lub gadżety na skuter lub moto za free wbij tutaj :D

Apka od CHEJMaN'a :D Klik, klik! :D

Instalcje elektryczne do sqt/ moto na zamówienie.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 18 sie 2016, 22:15 
*

Rejestracja: 04 sie 2016, 9:42
Posty: 12
Pojazd: YAMAHA AEROX
Gaźnik wyczyszczony i wyregulowany, sprawdzone rownież zostało sprzęgło i wariator i wszystko Ok, przy okazji zauważony został tłumik od spodu przygięty jest czy to moze być jego wina ze sie dusi i nie moze wejść normalnie na obroty po dodaniu większej ilości gazu czy jednak macie inne pomysły ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 19 sie 2016, 9:56 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 sty 2015, 17:04
Posty: 998
Lokalizacja: Kolonia Bodzanowska, woj. KUJ-POM
Pojazd: Apka AF1 50/78 89r
Może, bo ogranicza przepływ spalin które mają ciężko się wydostać z cyla. Daj zdj tej wgnioty.




_________________

Piszę po polsku!
No... Przynajmniej staram się :)


Chcesz naklejki lub gadżety na skuter lub moto za free wbij tutaj :D

Apka od CHEJMaN'a :D Klik, klik! :D

Instalcje elektryczne do sqt/ moto na zamówienie.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 19 sie 2016, 21:20 
*

Rejestracja: 04 sie 2016, 9:42
Posty: 12
Pojazd: YAMAHA AEROX
https://zapodaj.net/b1335738c92c1.jpg.html lekkie wgniecenie w zaznaczonym miejscu jest




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 19 sie 2016, 22:38 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 sty 2015, 17:04
Posty: 998
Lokalizacja: Kolonia Bodzanowska, woj. KUJ-POM
Pojazd: Apka AF1 50/78 89r
Każda wgniota ogranicza przepływ spalin ale ta nie działałaby tutaj tak drastycznie.

Może to być też wina napędu. Z dnia na dzień tak się stało? Jaki masz set?




_________________

Piszę po polsku!
No... Przynajmniej staram się :)


Chcesz naklejki lub gadżety na skuter lub moto za free wbij tutaj :D

Apka od CHEJMaN'a :D Klik, klik! :D

Instalcje elektryczne do sqt/ moto na zamówienie.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 19 sie 2016, 22:49 
*

Rejestracja: 04 sie 2016, 9:42
Posty: 12
Pojazd: YAMAHA AEROX
A moze być to wina dyszy ? Tak jak wcześniej pisałem po przekroczeniu 60 km/h jedzie normalnie i mogę mu dodawać gazu więcej i od razu szybciej tylko po tym starcie szybkim do 30 ma taki przestuj do tych 60 i sie dławi, tak samo jak go na czymś postawie to sie wkręca na obroty normalnie wiec nie wiem w czym tkwi problem :/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 20 sie 2016, 11:32 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 sty 2015, 17:04
Posty: 998
Lokalizacja: Kolonia Bodzanowska, woj. KUJ-POM
Pojazd: Apka AF1 50/78 89r
Gaśnięcie bez ssania na wolnych może na wskazywać na dyszę, ale raczej przez nią nie miałby muła od 50-60km/k i nie wkręcałby się normalnie na stopce, moim zdaniem.


Podaj cały set.




_________________

Piszę po polsku!
No... Przynajmniej staram się :)


Chcesz naklejki lub gadżety na skuter lub moto za free wbij tutaj :D

Apka od CHEJMaN'a :D Klik, klik! :D

Instalcje elektryczne do sqt/ moto na zamówienie.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 25 sie 2016, 17:29 
*

Rejestracja: 04 sie 2016, 9:42
Posty: 12
Pojazd: YAMAHA AEROX
Mam gaźnik dellorto 12 i tłumik Yasuni, na wolnych obrotach juz normalnie chodzi i nie gaśnie teraz tylko nie chce się wkręcić więcej niz 55 h no i cos go dusi bo dojeżdżam do skrzyżowania i trzyma obroty wszystko normalnie ale jak ruszam to ledwo sie zebrać moze i tak po woli jakoś sie zaczyna wkręcać czego to teraz moze być przyczyna, moze go hamować gdzieś na wydechu i tak dusić, wcześniej juz wspomniałem o tym ze lekko przygięty tłumik jest i jak na 50 cm to dosyć głośno chodzi wiec moze być rownież pusty w środku i tracić kompresje na tym ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 25 sie 2016, 22:26 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 sty 2015, 17:04
Posty: 998
Lokalizacja: Kolonia Bodzanowska, woj. KUJ-POM
Pojazd: Apka AF1 50/78 89r
Nawet bez wydechu powinien latać, a nie masz od kogo pożyczyć większego gaźnika? Podaj cały set bo coś mi tu pod napęd podchodzi...




_________________

Piszę po polsku!
No... Przynajmniej staram się :)


Chcesz naklejki lub gadżety na skuter lub moto za free wbij tutaj :D

Apka od CHEJMaN'a :D Klik, klik! :D

Instalcje elektryczne do sqt/ moto na zamówienie.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 26 sie 2016, 12:08 
*

Rejestracja: 23 lip 2016, 20:22
Posty: 31
Pojazd: Yamaha Aerox
Daj większą dysze. Miałem podobny problem.
Jeśli odkrecisz manetke do końca i przerywa, nie chce się wkręcić to brakuje mu paliwa. Piszesz, że na ssaniu lepiej jedzie

Więc zmień dysze na większą i zobacz.




_________________

Yamaha Aerox 50
-cylinder 50
-gaźnik seria (dysza 58)
-Tec Evo Racing
-Polini Speed Bell
-Tecnigas Next-R
-rolki 5,5g
-sprężyna centralna Malossi Race żółta
-sprężynki sprzęgła niebieskie(Tec)
-Malossi Multivar
-Malossi X-Special




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 26 sie 2016, 23:01 
*

Rejestracja: 04 sie 2016, 9:42
Posty: 12
Pojazd: YAMAHA AEROX
No dysze jakie mam w gaźniku to dysza główna 80 kolejna dysza 45 i ostatnia dysza 8 po dodaniu szybko gazu zaczyna sie dusić i muszę mu po woli dodawać gaz po regulacji juz nie gaśnie na wolnych obrotach ale max 55 km/h jedzie a przed regulacja i wyczyszczeniu gaźnika po dojeżdżanie do skrzyżowań schodził z obrotów i musiałem przegazować zeby nie zgasł wiec ten problem został juz usunięty teraz właśnie chce zrobić go normalnie zeby po dodawaniu gazu jechał a nie zaczynał sie dusić wiec którą tą dysze wymienić i jak odpowiednio wyregulować go ;) ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 27 sie 2016, 14:28 
*

Rejestracja: 13 maja 2016, 20:36
Posty: 10
Lokalizacja: Lublin
Pojazd: Aprilia SR 50/70
Na Twoim miejscu sprawdziłbym dokladnie okolice gaźnika. M.in krociec ssący oraz filtr powietrza.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 27 sie 2016, 15:38 
*

Rejestracja: 04 sie 2016, 9:42
Posty: 12
Pojazd: YAMAHA AEROX
Filtr powietrza wyczyszczony i wszystko Ok a krociec ssący lekko jest pęknięta guma na nim ale jest szczelny bo guma dosyć gruba jest wiec wszystko tutaj w okolicy gaźnika myśle ze wszystko Ok

-- 27 sie 2016, 16:38 --

Zastanawiam sie czy świeca moze dawać takie objawy oraz kwestia czy ten tłumik jak jest lekko przygięty to rownież ma na to wpływ czy nie :) ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 27 sie 2016, 15:53 
*

Rejestracja: 13 maja 2016, 20:36
Posty: 10
Lokalizacja: Lublin
Pojazd: Aprilia SR 50/70
Moim zdaniem wydech nie ma nic do tego. Sam mialem duza wgniotę praktycznie wydech tutaj obok pompy wody byl spłaszczony i skuter jechał jak wściekły. 80km/h na gaźniku 12mm i wszystko seria. Spróbuj pokręcić cos przy gazniku. Jesli będą jakies zmiany na lepsze badz gorsze to znaczy ze to jego wina.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 29 sie 2016, 21:15 
*

Rejestracja: 04 sie 2016, 9:42
Posty: 12
Pojazd: YAMAHA AEROX
teraz po ponownej regulacji gaźnika i wymianie świecy jedzie Ok juz nie przerywa zapala za pierwszym czy zimny czy ciepły to nie ma różnicy ładnie załapuje i nie gaśnie, silnik chodzi równo i utrzymuje cały czas obroty na wolnych tylko jedzie max 55 km/h wiec dalej próbować cos przy gaźniku regulować czy szukać gdzieś indziej problemu głownie chce teraz poprawić mu osiągi i zeby w miarę fajnie leciał wiec co teraz zrobić ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 17 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



cron Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy