Dzisiaj jest 28 kwie 2024, 0:10



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 1 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 22 sie 2016, 20:19 
*

Rejestracja: 22 sie 2016, 19:58
Posty: 1
Pojazd:
Wczoraj kupiłem DT 50r 2004 i pieknie chodzila swietna kompresja i super wchodzila na obroty ale jak wracalem to kolega mowil ze czasem bylo czuc przes chwile jakby nie mogla wejsc na obroty, ja jeszcze po tym zrobilem 20km i wszystko pieknie chodzilo. Dzis rano odpalilem i na 3 kilometrze jazdy zgasla przy zwalnianiu, probowalem odpalic ale za nic w swiecie nie chciala, byly objawy jakby nie bylo iskry. pozniej przyjechalem z tatą po nią i zaczelismy sie za to brac, iskra była ale z gaznika lalo sie paliwo ze wszystkich stron, jak zaczelismy kopac to paliwo zaczelo wytryskiwac z miejsca gdzie ma byc swieca, z motoru zeszlo 3 litry paliwa. Kranik ktory powinien byc podcisnieniowy wygląda jak powinien ale nie ma czujnika ilosci paliwa bo poprzedni wlasciciel sie tego pozbyl oraz nie ma rurki od podcisnienia, z drugiej strony sa tylko dwie male dziurki w kraniku, w dodatku z gaznika jedna rurka nie jest do niczego podpieta i zwyczajnie zaslepiona srubka. czy kranik jest winowajcą? po wyciagnieciu wezyka z kranika paliwo zaczelo sie lać ciągle. Czy paliwo moglo wejsc do silnika? dodam ze kolanko wydechu przed samym dyfuzorem tez jest mokre w paliwie ale nie wiem czy paliwo weszlo do kanalu wydechowego czy wylalo sie z zewnatrz :/


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 1 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy