Dzisiaj jest 30 lis 2024, 2:23



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 33 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2
Autor Wiadomość
Offline
Post: 21 sie 2016, 20:45 
*

Rejestracja: 14 sie 2013, 20:07
Posty: 80
Pojazd: GILERA Runner SP50
nie wybralem... mysle o Airsalu jednak nadal... co myslicie ?..


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 21 sie 2016, 22:42 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 sty 2015, 17:04
Posty: 998
Lokalizacja: Kolonia Bodzanowska, woj. KUJ-POM
Pojazd: Apka AF1 50/78 89r
No airsal polata Ci i mocy też nie braknie tylko i do airsala czy do malossi wał seria i gazior 17.5 to będzie za mało.




_________________

Piszę po polsku!
No... Przynajmniej staram się :)


Chcesz naklejki lub gadżety na skuter lub moto za free wbij tutaj :D

Apka od CHEJMaN'a :D Klik, klik! :D

Instalcje elektryczne do sqt/ moto na zamówienie.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 22 sie 2016, 12:49 
*

Rejestracja: 14 sie 2013, 20:07
Posty: 80
Pojazd: GILERA Runner SP50
no wiec zostaje przy 50cc z racji braku dodatkowych funduszy ok 400-500zł za wał i gaznior...
Brac Airsala 50ccm ? czy Malossi ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 22 sie 2016, 12:55 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 sie 2010, 16:05
Posty: 583
Lokalizacja: Poddębice
Pojazd: Aprilia sr factory
Ja polecam airsiala




_________________

Mój projekt hamownia http://forum.mieloch.pl/motorynka-simron-70cc-zielony-szatan-pomiar-hamownia-10-koni-t415495.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 22 sie 2016, 13:25 
***

Rejestracja: 31 sie 2015, 10:02
Posty: 929
Lokalizacja: Gliwice
Pojazd: Aprilia RS 125
Imię: Kamil
Jeśli nie masz kasy na tuning to bym brał żeliwo. Zawsze możesz zrobić szlif i jeździć dalej.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 22 sie 2016, 16:06 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 sty 2015, 17:04
Posty: 998
Lokalizacja: Kolonia Bodzanowska, woj. KUJ-POM
Pojazd: Apka AF1 50/78 89r
To zostaje chyba Airsal w żeliwie, bo Malossi jest mocniejsze i lepiej nie ryzykować urwaniem korby moim zdaniem.




_________________

Piszę po polsku!
No... Przynajmniej staram się :)


Chcesz naklejki lub gadżety na skuter lub moto za free wbij tutaj :D

Apka od CHEJMaN'a :D Klik, klik! :D

Instalcje elektryczne do sqt/ moto na zamówienie.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 22 sie 2016, 20:11 
***

Rejestracja: 22 mar 2014, 19:43
Posty: 1042
Pojazd: Yamaha Slider
Co Wy gadacie ... Do Sporta 70 nie trzeba zmieniać wału!! Seryjny w zupełności wystarczy. Tak samo z gaźnikiem,spokojnie będzie latać na 17,5. Jeżdżę drugi sezon na seryjnym wale,gaźniku 17,5 w stuncie,ciągle wysokie obroty i jest wszystko git. Tak samo ma się sprawa z cylindrem,ściągałem go po 1,5k kilometrów i był w idealnym stanie,jak nowy. Co do cylindra serdecznie polecam Dr.Evo 70




_________________

Yamaha Slider Stunt Full Sport 70
Cylinder:Dr.Evo 70
Wydech: Leovince ZX
Wariator:Stage6 Sport Pro
Sprzęgło:Stage6 Sport Pro
Gaźnik: Dellorto 19
Dzwon:Stage6 WingCooler




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 22 sie 2016, 20:44 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 sty 2015, 17:04
Posty: 998
Lokalizacja: Kolonia Bodzanowska, woj. KUJ-POM
Pojazd: Apka AF1 50/78 89r
Evo jest bardziej elastyczny niż Malossi czy Airsal, i TRZEBA wymienić i wał i gazior. Będziesz latał na cylku Malossi który wyciągnie 15 KM na gaźniku 17.5 i seryjnym wale?? To wręcz głupota! Ja straciłem cylek za 1300 zł przez takie zaniedbanie z strony poprzedniego właściciela, wał SERYJNY padł, a tłok prawie się przepalił przez zamały gaźnik, do tego stopnia, że taniej było kupić nowy silnik.

Na Evo wał seria polata, gazior 17.5 ciut mały ale styknie, ale dla Malossiego nawet 50cc w żeliwie to poprostu marnowanie jego osiągów jeśli chodzi o gaźnik, a jeśli o wał to jest to ogromne ryzyko.




_________________

Piszę po polsku!
No... Przynajmniej staram się :)


Chcesz naklejki lub gadżety na skuter lub moto za free wbij tutaj :D

Apka od CHEJMaN'a :D Klik, klik! :D

Instalcje elektryczne do sqt/ moto na zamówienie.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 22 sie 2016, 20:56 
***

Rejestracja: 22 mar 2014, 19:43
Posty: 1042
Pojazd: Yamaha Slider
Kolego poczytaj sobie forum i uwierz że Sport 70 nie kręci takich obrotów,żeby trzeba było zmieniać wał,jeżeli nie ma luzów na korbie,to łożyska w zupełności wystarczą. Co do gaźnika,tak jak mówię,baardzo dużo osób jeździ na 17,5,w tym ja,również po pokazach,zawodach w upale i nigdy nie było problemu z przegrzewaniem,ani puchnięciem tłoka,także tak jak napisałem wyżej. Dr.Evo 70,Wał seria,nowe łożyska,gazior 17,5 i będzie git! :)




_________________

Yamaha Slider Stunt Full Sport 70
Cylinder:Dr.Evo 70
Wydech: Leovince ZX
Wariator:Stage6 Sport Pro
Sprzęgło:Stage6 Sport Pro
Gaźnik: Dellorto 19
Dzwon:Stage6 WingCooler




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 22 sie 2016, 21:10 
***

Rejestracja: 13 cze 2012, 18:49
Posty: 1126
Pojazd: kymco s9
Się kurna zdecydujcie jeden pisze cyl 15 KM drugi o 8-9km , co do drugiego , mój przypadek całkowity przebieg 30 tyś km , zmiana na 70cc malossi żeliwo 8KM + gażnik 17,5 przy ok 9tyś km czyli ponad 20 tyś km na seryjnym wale bez zmiany łożysk




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 22 sie 2016, 21:17 
***

Rejestracja: 22 mar 2014, 19:43
Posty: 1042
Pojazd: Yamaha Slider
Nie wiem w ogóle po co ktokolwiek pisze o cylindrze 15km jak autor wyraźnie pisze,że zależy mu na trwałości




_________________

Yamaha Slider Stunt Full Sport 70
Cylinder:Dr.Evo 70
Wydech: Leovince ZX
Wariator:Stage6 Sport Pro
Sprzęgło:Stage6 Sport Pro
Gaźnik: Dellorto 19
Dzwon:Stage6 WingCooler




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 22 sie 2016, 22:57 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 sty 2015, 17:04
Posty: 998
Lokalizacja: Kolonia Bodzanowska, woj. KUJ-POM
Pojazd: Apka AF1 50/78 89r
Po to ktoś pisze o cylindrze 15 KM, bo ktoś stwierdził, że wał seria i gazior 17.5 będzie dla niego idealny.

Do Dr, zgadzam się, co już napisałem wyżej ale zbrodnią jest ładowanie tego w lepsze cylindry, które potrzebują też wydajniejszych innych części aby pracowały jak należy, i nie chodzi tu tylko o to ile kręci, ale też o wiele innych rzeczy jak np. pojemność i stopień sprężania.




_________________

Piszę po polsku!
No... Przynajmniej staram się :)


Chcesz naklejki lub gadżety na skuter lub moto za free wbij tutaj :D

Apka od CHEJMaN'a :D Klik, klik! :D

Instalcje elektryczne do sqt/ moto na zamówienie.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 23 sie 2016, 0:55 
*

Rejestracja: 14 sie 2013, 20:07
Posty: 80
Pojazd: GILERA Runner SP50
Dyskusja czasami wiele wyjaśnia i okazuje różne możliwościi więc przydają się sprzeczki i "swoje mądrości" :)
http://allegro.pl/cylinder-zeliwny-z-glowica-pf-evo-piaggio-l-i6384819876.html taki będzie OK ? do tego od razu zmienię łożyska na wale...
BTW: teraz na serii ruszam z ok 4tyś obrotów dopiero i kręci się do ok 10-10,5tyś więc chyba spore obroty ...
PS: dałbym cyl i tłok do szlifu i robił nadwymiar ale to też ok 250-300zł by mnie wyszło to wolę zmienić na nowe...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 33 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy