Dzisiaj jest 04 maja 2024, 0:12



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 13 wrz 2016, 11:50 
*

Rejestracja: 13 wrz 2016, 11:28
Posty: 1
Pojazd: 139qmb
Witam
Jestem od niedawna posiadaczem chińczyka "50" - z silnikiem 139QMB (4t).
Kupiłem używkę - i mam problem.
Zerwał Mi się pasek napędowy (miał prawo, był już ze spękaną gumą), wymieniłem i jest źle.
GRZEJE SIĘ! - do tego stopnia, że stopił się wentylator wariatora i spalił pasek.
Myślałem, że to wina pouszkadzanych łopatek wentylatora - były "spiłowane", ale po założeniu nowego, oraz nowego paska dalej jest źle = brak zmiany przełożenia (silnik wchodzi na bardzo wysokie obroty, na prostej nie można przekroczyć 30) a przy jeździe pod lekką górę znów biały dymek i smród spalonej gumy z przekładni.
Nie mam pomysłów co mogłem źle zrobić, lub gdzie szukać przyczyny.
Jedyna wątpliwość to wariator - w aluminiowym dzwonie jest osadzona stalowa tulejka, która jest bezpośrednio na wale.
Była luźno - w znacznej części wysunięta, wcisnąłem na miejsce, ale czy to to?

p.s.
Proszę tylko nie odsyłać mnie do warsztatu, bo jestem daleko i "tutaj" najtańszy pasek kosztuje ponad 100...., pewnie roboczogodzina przekracza wartość skutera.


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 13 wrz 2016, 18:13 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2013, 16:12
Posty: 3214
Lokalizacja: RZE
Pojazd: CPI aragon GP
Imię: Marcin
Zobacz czy korektor momentu obrotowego działa poprawnie, bo jak nie był czyszczony i na nowo smarowany przez długi czas to możesz mieć tego typu cuda. W zasadzie to w większości przypadków, gdy się zablokuje to powoduje urywanie pasków, nawet nowych. Myślisz, że taki pasek klinowy jest łatwo przerwać?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 13 wrz 2016, 18:26 
Główny Dowodzący - Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 kwie 2010, 14:29
Posty: 8332
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: Citroën Xsara II VTR Coupe
Imię: Mateusz
Również stawiam na korektor momentu obrotowego




_________________

https://www.youtube.com/watch?v=wY-1Xa20Hb0 <= Zostaw SUBA! Dziękuję !

DOŁĄCZ DO NASZYCH GRUP SPRZEDAŻY :

:arrow: https://www.facebook.com/groups/skutermaniacy/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maniacymoto50/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maxiholicy/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 14 wrz 2016, 15:42 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 sie 2015, 21:02
Posty: 476
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki
Pojazd: Yamaha DT 50
Radzę sprawdzić korektor momentu obrotowego, jak się przycina to jest powód rwania paska i jazdy na wysokich obrotach bo przełożenie nie chce wejść wyżej. Jak się zacina trzeba rozebrać i nasmarować




_________________

Cylinder: Malina + Barikit
Wał: Naraku Racing
Wydech: Scr Corse Racing Line
Gaźnik: Dellorto Black Edition 21mm
Zawór: Malossi mhr vl6
Filtr powietrza: Athena Racing
Zębatki: 14z/56z
Sprzęgło: Top Performance kevlar




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy