|
Dzisiaj jest 04 maja 2024, 0:12
|
Posty bez odpowiedzi | Aktywne tematy
|
Strona 1 z 1
|
[ Posty: 4 ] |
|
Autor |
Wiadomość |
ZIWK
|
: 13 wrz 2016, 11:50 |
|
Rejestracja: 13 wrz 2016, 11:28 Posty: 1
Pojazd: 139qmb
|
Witam Jestem od niedawna posiadaczem chińczyka "50" - z silnikiem 139QMB (4t). Kupiłem używkę - i mam problem. Zerwał Mi się pasek napędowy (miał prawo, był już ze spękaną gumą), wymieniłem i jest źle. GRZEJE SIĘ! - do tego stopnia, że stopił się wentylator wariatora i spalił pasek. Myślałem, że to wina pouszkadzanych łopatek wentylatora - były "spiłowane", ale po założeniu nowego, oraz nowego paska dalej jest źle = brak zmiany przełożenia (silnik wchodzi na bardzo wysokie obroty, na prostej nie można przekroczyć 30) a przy jeździe pod lekką górę znów biały dymek i smród spalonej gumy z przekładni. Nie mam pomysłów co mogłem źle zrobić, lub gdzie szukać przyczyny. Jedyna wątpliwość to wariator - w aluminiowym dzwonie jest osadzona stalowa tulejka, która jest bezpośrednio na wale. Była luźno - w znacznej części wysunięta, wcisnąłem na miejsce, ale czy to to?
p.s. Proszę tylko nie odsyłać mnie do warsztatu, bo jestem daleko i "tutaj" najtańszy pasek kosztuje ponad 100...., pewnie roboczogodzina przekracza wartość skutera.
|
|
Na górę |
|
|
Gummma
|
: 13 wrz 2016, 18:13 |
|
****** |
|
Rejestracja: 14 paź 2013, 16:12 Posty: 3214 Lokalizacja: RZE
Pojazd: CPI aragon GP
Imię: Marcin
|
Zobacz czy korektor momentu obrotowego działa poprawnie, bo jak nie był czyszczony i na nowo smarowany przez długi czas to możesz mieć tego typu cuda. W zasadzie to w większości przypadków, gdy się zablokuje to powoduje urywanie pasków, nawet nowych. Myślisz, że taki pasek klinowy jest łatwo przerwać?
|
|
Na górę |
|
|
Mattrack
|
: 13 wrz 2016, 18:26 |
|
Główny Dowodzący - Admin |
|
Rejestracja: 29 kwie 2010, 14:29 Posty: 8332 Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: Citroën Xsara II VTR Coupe
Imię: Mateusz
|
Również stawiam na korektor momentu obrotowego
|
|
Na górę |
|
|
Grubek
|
: 14 wrz 2016, 15:42 |
|
** |
|
Rejestracja: 30 sie 2015, 21:02 Posty: 476 Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki
Pojazd: Yamaha DT 50
|
Radzę sprawdzić korektor momentu obrotowego, jak się przycina to jest powód rwania paska i jazdy na wysokich obrotach bo przełożenie nie chce wejść wyżej. Jak się zacina trzeba rozebrać i nasmarować
_________________
Cylinder: Malina + Barikit Wał: Naraku Racing Wydech: Scr Corse Racing Line Gaźnik: Dellorto Black Edition 21mm Zawór: Malossi mhr vl6 Filtr powietrza: Athena Racing Zębatki: 14z/56z Sprzęgło: Top Performance kevlar
|
|
Na górę |
|
|
|
Strona 1 z 1
|
[ Posty: 4 ] |
|
Kto jest online |
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości |
|
Nie możesz tworzyć nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów
|