Dzisiaj jest 02 kwie 2025, 0:31



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 22 sty 2017, 20:47 
**

Rejestracja: 16 lip 2016, 17:16
Posty: 272
Pojazd: Baotian BT49QT-12 Romet 717
Witam odebralem dzis skuter z serwisu po wymianie cylindra,glowicy i zrobieniu elektryki : Robilem testy jezdzilem tam wszystko bylo w porzadku wiec jak juz odjechalem wszystko bylo ok dojechalem do pewnego miejsca jakies 500m dalej i zgasilem skuter zaraz potem odpalilem patrze wszystko ok to zgasilem i poszedlem do domu na jakies 3,4 minuty i po tym czasie skuter nie chcial odpalic.I okazalo sie ze nia ma iskry. Prosze o pomoc :( :(

-- 22 sty 2017, 21:47 --

Dodam ze skuter bez tylnego błotnika wiec moglo tam troche naleciec i byla jednak ta maź z sniegu na asfalcie ale przejechalem doslownie 400,500m i pozniej nagle nie chcial odpalic.




_________________

Cylinder:DR Evolution 70cc
Gaźnik 21 mm
Ssanie ręczne Stage 6
:D


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 22 sty 2017, 22:56 
Główny Dowodzący - Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 kwie 2010, 14:29
Posty: 8337
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: Citroën Xsara II VTR Coupe
Imię: Mateusz
Sprawdzić na początek po kolei :
- Świeca
- Fajka
- Przewód WN
- Cewka
- Moduł zapłonowy




_________________

https://www.youtube.com/watch?v=wY-1Xa20Hb0 <= Zostaw SUBA! Dziękuję !

DOŁĄCZ DO NASZYCH GRUP SPRZEDAŻY :

:arrow: https://www.facebook.com/groups/skutermaniacy/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maniacymoto50/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maxiholicy/




Na górę
 Wyświetl profil GG Tlen  
 
 
Offline
Post: 23 sty 2017, 9:20 
**

Rejestracja: 16 lip 2016, 17:16
Posty: 272
Pojazd: Baotian BT49QT-12 Romet 717
Świeca nowa,co do cewki to sprawdzany 2 innych cewkach i 3 innych modułach i nic.Kabel od fajki tez inny i nic.




_________________

Cylinder:DR Evolution 70cc
Gaźnik 21 mm
Ssanie ręczne Stage 6
:D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 23 sty 2017, 17:56 
Główny Dowodzący - Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 kwie 2010, 14:29
Posty: 8337
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: Citroën Xsara II VTR Coupe
Imię: Mateusz
W takim razie sprawdź wszystkie przyłącza masy do ramy. Jedno masz przy rozruszniku (czarny przewód) Brak którejś masy = brak iskry szczególnie w przypadku 139Qmb

Jeśli nie to może i równie dobrze któryś przewód gdzieś nie łączyć...

Dobrze by było mieć miernik uniwersalny tzw. multimetr i lecieć po kolei i sprawdzać ,czy dana rzecz daje jakieś oznaki życia. Tak byłoby najszybciej dojść co jest grane




_________________

https://www.youtube.com/watch?v=wY-1Xa20Hb0 <= Zostaw SUBA! Dziękuję !

DOŁĄCZ DO NASZYCH GRUP SPRZEDAŻY :

:arrow: https://www.facebook.com/groups/skutermaniacy/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maniacymoto50/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maxiholicy/




Na górę
 Wyświetl profil GG Tlen  
 
 
Offline
Post: 23 sty 2017, 18:44 
**

Rejestracja: 16 lip 2016, 17:16
Posty: 272
Pojazd: Baotian BT49QT-12 Romet 717
Powiem ci tak miernikiem sprawdzane byla cewka i miala 1V a jak ruszyles impulsatorem to sie troche zmienialo wiec co iskrownik do wymiany?




_________________

Cylinder:DR Evolution 70cc
Gaźnik 21 mm
Ssanie ręczne Stage 6
:D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 23 sty 2017, 18:46 
Główny Dowodzący - Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 kwie 2010, 14:29
Posty: 8337
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: Citroën Xsara II VTR Coupe
Imię: Mateusz
damiano20017 pisze:
cewka i miala 1V


1V ? :shock: To albo ktoś ustawił miernik na nieprawidłową wartość ,albo cewka do wymiany




_________________

https://www.youtube.com/watch?v=wY-1Xa20Hb0 <= Zostaw SUBA! Dziękuję !

DOŁĄCZ DO NASZYCH GRUP SPRZEDAŻY :

:arrow: https://www.facebook.com/groups/skutermaniacy/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maniacymoto50/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maxiholicy/




Na górę
 Wyświetl profil GG Tlen  
 
 
Offline
Post: 23 sty 2017, 18:58 
**

Rejestracja: 16 lip 2016, 17:16
Posty: 272
Pojazd: Baotian BT49QT-12 Romet 717
Ale to cewka czy iskrownik? I na jaka powinno byc ustawione.




_________________

Cylinder:DR Evolution 70cc
Gaźnik 21 mm
Ssanie ręczne Stage 6
:D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 23 sty 2017, 19:15 
***

Rejestracja: 13 cze 2012, 18:49
Posty: 1126
Pojazd: kymco s9
Kabel podający napiecie do cewki wysokiego napięcia idzie z modułu ten zmierzysz , zależy jaka instalacja AC czy DC pierwszy przypadek miernik na 200v zmienny , drugi 20v stały , wysokiego napięcia z cewki nie zmierzysz tam jest 16000v-32000v zależy od cewki




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 02 lut 2017, 16:23 
**

Rejestracja: 16 lip 2016, 17:16
Posty: 272
Pojazd: Baotian BT49QT-12 Romet 717
Okej sprawdze :)

-- 24 sty 2017, 20:13 --

Tak więc odkreciłem iskrownik magneto i co mi sie ukazało iskrownik ma rozwalnoe te plastikowe kkoncowki na kazdej cewce przy tym metalu i magneto jest wygiete jakos dziwnie od srodka czy to moze cos powodowac ? dodam ze stare magneto tez ma takie wygiecie.

-- 02 lut 2017, 17:23 --

Temat do zamknięcia powodem okazał się iskrownik.




_________________

Cylinder:DR Evolution 70cc
Gaźnik 21 mm
Ssanie ręczne Stage 6
:D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.Rozumiem
Ładowanie...