Dzisiaj jest 26 lis 2024, 12:07



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 31 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2
Autor Wiadomość
Offline
Post: 30 mar 2017, 18:22 
*

Rejestracja: 08 cze 2015, 20:56
Posty: 36
Pojazd: Piaggio nrg mc2
Tak więc wtrzymuje temat, bo zanim się dorobienie gaźnika to minie trochę czasu :angry:

-- 30 mar 2017, 19:01 --

Zakupiłem gaźnik dellerto 17, 5 dysza 80. Założyłem i wyregulowalem. Skuter od razu lepiej się zbiera z początku, już się nie dławi. Fajnie startuje ale wolno przyspiesza :( nie ma tego pociągu do tyłu co był przy przyspieszeniu :roll:

-- 30 mar 2017, 19:22 --

A i jeszcze mgiełka paliwa leci w stronę filtra. Nie wiem czy to normalne


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 30 mar 2017, 18:43 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2013, 16:12
Posty: 3214
Lokalizacja: RZE
Pojazd: CPI aragon GP
Imię: Marcin
Sprawdź zawór pod króćcem ssącym, jak masz prześwity to będzie cofało paliwo do filtra. Dyszę główną daj około 70-75, reguluj gaźnik i ma być ok.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 31 mar 2017, 12:57 
*

Rejestracja: 08 cze 2015, 20:56
Posty: 36
Pojazd: Piaggio nrg mc2
Zawór jest idealny. A z dyszą zobaczę. Jak dam mniejsza dysze to jaki to ma wpływ ze będzie się lepiej rozpedzal?

-- 31 mar 2017, 13:57 --

Pasek napędowy nie jest za bardzo naciagniety chyba, ponieważ widać na wolnych obrotach ze wibruje góra-dół. Może to jest przyczyna




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 31 mar 2017, 17:08 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2013, 16:12
Posty: 3214
Lokalizacja: RZE
Pojazd: CPI aragon GP
Imię: Marcin
Przy optymalnej dyszy głównej unikniesz problemów z wyregulowaniem gaźnika, a jednocześnie masz z automatu mniejsze przepały. Co do paska to jeżeli zmieniłeś jego wymiary (bo Ci wcisnął sprzedawca, a tak robią) to może być tego przyczyna. Pamiętaj, że wystarczy 0.5mm różnicy po szerokości i będzie lipa. Możesz mieć i pasek za 150zł, a i tak Ci to gunwo da. Załóż na próbę o identycznych wymiarach, nawet taki za 20zł i zobaczysz. Pasek, nawet najtańszy tak łatwo się nie urywa, wszystko zależy od zadbania o korektor momentu obrotowego, jeżeli Ci go zablokuje to i kevlarowy rozwalisz.
Zapomniałem dodać, że cofanie paliwa do filtra to też może się objawiać za dużą dyszą główną, skoro zawór jest ideał. Zaryzykowałbym nawet mniejszą dyszę, coś w od 0.68 do 0.72 max.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 09 kwie 2017, 11:17 
*

Rejestracja: 08 cze 2015, 20:56
Posty: 36
Pojazd: Piaggio nrg mc2
A jaka może być przyczyna ze skuter nie reaguje na full gaz? Tzn. Na pół gaz wszystko cacy a gdy dodaje gazu to nie przyspiesza, a obroty nie wiem czy się zmieniają, ale jest takie dziwne wrażenie jakby zapłon był źle ustawiony i nie trafia w odpowiednią pozycję tłoka. Nie wiem jak to opisać. Na pewno nie przyspiesza, a coś się dzieje w silniku :roll:

-- 09 kwie 2017, 12:17 --

Jeszcze co zauważyłem... po odpaleniu gdy odrazu dam full gaz to przyspiesza ze aż się płakać chce. Przejade 10m i buu. Znowu full gaz = pół gaz




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 09 kwie 2017, 22:55 
**

Rejestracja: 18 wrz 2014, 21:13
Posty: 351
Pojazd: Gilera Runner LC 2002
pokombinuj z dolotem powietrza moze cos
dysze dalej 80 masz? jakie rolki w koncu ?
tlok zalozony dobrze napewno masz? uszczelki ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 20 cze 2017, 13:16 
*

Rejestracja: 08 cze 2015, 20:56
Posty: 36
Pojazd: Piaggio nrg mc2
Wyczyściłem gaziorek i wymieniłem linkę gazu, wszystko talala. No prawie... Z nudów Wyczyściłem kartery przekładni bo były okropnie brudne od ziemi oleju i paska. No to rozkręciłem, Wyczyściłem, złożyłem. Przejechałem się, a tu co ?!?! Wskazówka temperatury na czerwonym! Pościągałem wszystko i co się okazało to pękł pasek pompy :( Dlaczego ?? Coś źle założyłem? Wszystko założyłem tak jak było. Nie mam tylko pewności do jednego... Na wał najpierw idzie podkładka czy koło pasowe do pompy i oleju? Ja założyłem w kolejności: najpierw koło później podkładka

-- 20 cze 2017, 14:16 --

Problem nie został rozwiązany. Kupuje Seryjny wydech, bo już nie mam chęci się bawić. Pod góre nie wkręca się na obroty i prawie że staje. Z górki długo się rozpędza, ale chociaż te licznikowe 90 pojedzie. Nie chce kupować nowych rolek bo nie jest to tanie a nie mam pewności czy to jest przyczyna




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 22 cze 2017, 22:18 
******

Rejestracja: 21 lip 2012, 15:21
Posty: 3190
Lokalizacja: Dęblin
Pojazd:

Ostrzeżenia: 1
W jakim stanie masz napęd? Tzn gładzie wariatora, przeciwtalerza i sprzęgła i w jakim stanie bieżnie w wariatorze? Ssanie automat czy manual?




_________________

Aprilia SR Factory - była
Aprilia Habana Custom - jest
Yamaha WR 125 X - była
VW Scirocco 76' Mk1 Cabrio - jest
Toyota Celica V GTi 16v - była
Honda Civic VI HB - była
Mitsubishi Eclipse 2G RS - był
Honda Civic VI HB - jest
Honda Prelude V VTi - jest




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 23 cze 2017, 22:21 
*

Rejestracja: 08 cze 2015, 20:56
Posty: 36
Pojazd: Piaggio nrg mc2
Do wariatora mam wątpliwości, nie ma idealnej gładzi na przeciwtalerzu. Widnieje na nim napis "piaggio" więc jeszcze orginalny :P Myśle że to przyczyna wariatora, ale kupiłem juz serie i ładnie śmiga. Pozdro i dzięki za pomoc

-- 23 cze 2017, 23:21 --

Nie wiedziałem że to ma znaczenie jaki wariator, skoro każdy wariator działa tak samo, może ktoś mi wytłumaczy czym różni się sportowy wariator od seryjnego.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 24 cze 2017, 9:59 
******

Rejestracja: 21 lip 2012, 15:21
Posty: 3190
Lokalizacja: Dęblin
Pojazd:

Ostrzeżenia: 1
Główną różnica to inny kąt pochylenia gładzi wariatora, często też bieżnie rolek mają inne wymiary no i same bieżnie również są inaczej profilowane.




_________________

Aprilia SR Factory - była
Aprilia Habana Custom - jest
Yamaha WR 125 X - była
VW Scirocco 76' Mk1 Cabrio - jest
Toyota Celica V GTi 16v - była
Honda Civic VI HB - była
Mitsubishi Eclipse 2G RS - był
Honda Civic VI HB - jest
Honda Prelude V VTi - jest




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 24 cze 2017, 10:44 
*

Rejestracja: 08 cze 2015, 20:56
Posty: 36
Pojazd: Piaggio nrg mc2
Dobra dzięki wam, temat skńczony :twisted:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 31 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy