Dzisiaj jest 26 lis 2024, 13:06



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 28 mar 2017, 19:37 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2013, 16:12
Posty: 3214
Lokalizacja: RZE
Pojazd: CPI aragon GP
Imię: Marcin
Jak w temacie, mam odłamany fragment odlewu żeliwnego przy nowym cylindrze. Odpadła mi praktycznie połowa "flanszy" mocującej odpływ spalin, tzn. połowa w stosunku do osi gwintu śruby (szpilki) mocującej kolano wydechowe. Cylinder nówka, a raczej cały kit (racing bee). Chodzi mi konkretnie jak dociągnąć w takim przypadku flanszę wydechu, by nie było przedmuchów.


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 28 mar 2017, 19:55 
***

Rejestracja: 13 cze 2012, 18:49
Posty: 1126
Pojazd: kymco s9
nie wiem jak u Ciebie to wygląda ale próbowałbym dać ,,cybant" od tyłu z blachy 4-5 lub grubszej jak jest miejsce w niego wkręcić dłuższe szpilki ,lub śruba na wylot i nakrętka




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 29 mar 2017, 16:24 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2013, 16:12
Posty: 3214
Lokalizacja: RZE
Pojazd: CPI aragon GP
Imię: Marcin
Powiem, że nie wygląda to najlepiej, bo stało się to w najgorszym z możliwych miejsc. W pierwszej kolejności próbowałem dać dłuższą śrubę z nakrętką po drugiej stronie ale przy dokręcaniu zaczyna się zsuwać, więc lipa. Miejsca to tam nie mam wcale bo silnik chinarelli horizontal i tłumik next-r. Od flanszy do kolana wydechowego mam jakieś 2cm manewry, więc zostaje tylko kluczyk płaski i kręcenie po 1/4 obrotu. Od drugiej strony jest kilka milimetrów, bo zaczyna się urzebrowanie cylindra. Nawet nie postawiło mi to oporu, a się wysypało. Na tą chwilę cylek idzie do demontażu, bo szkoda moich nerwów. Z tym cybantem to dobry pomysł tylko obawiam się, że będzie podobna sytuacja, co z nakrętką, nie mam jak tego zablokować, by nie uciekało w stronę urwanego fragmentu.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 29 mar 2017, 17:53 
***

Rejestracja: 13 cze 2012, 18:49
Posty: 1126
Pojazd: kymco s9
https://imageshack.us/i/pnaaOH8Qj coś takiego bym dał od strony cylindra przyszlifował żeberka , nie powinno spaść , noga jestem z kompa a dodanie tutaj zdjęcia czarna magia




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 30 mar 2017, 15:44 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2013, 16:12
Posty: 3214
Lokalizacja: RZE
Pojazd: CPI aragon GP
Imię: Marcin
Zajebisty patent. Z materiałem nie powinienem mieć problemu, jak będzie trzeba to i nagwintuje sobie te otwory w cybancie tylko zastanawiam się jakiej stali użyć, bo tam niestety są dosyć duże temperatury. Z resztą i tak muszę delikatnie podszlifować kartery bo ten cylek jest zbyt mocno spasowany i boję się, że pod wpływem temperatury rozszczelni mi kartery na łączeniu (rozszerzalność termiczna). Dzięki wielkie kolego za pomoc. Pozdrawiam.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 30 mar 2017, 19:19 
*******

Rejestracja: 08 mar 2011, 18:41
Posty: 5429
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
NO I GITARA.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy