Dzisiaj jest 25 lis 2024, 21:23



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 19 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 13 kwie 2017, 20:27 
*

Rejestracja: 18 sty 2014, 22:49
Posty: 114
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: Romet 717 4T Swap P/G LC
Witam. Jak przerobic kartery p/g z lc na ac? Wystarczy poprostu nie podlaczyc pompy wody i zatkac otwor na kolanko pompy?




_________________

Cyl Airsal Tech Racing 70
Wydech Yasuni c20
Filtr Stage6 Doublelayer
Króciec Stage6 R/T
Przeciwtalerz Stage6
Wario Polini Super Speed (9rolek)
Gaźnik Polini CP 23mm
Pasek Polini Kevlar
Wał Top Racing Evolution NG
Sprzęgło i dzwon naraku


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 14 kwie 2017, 8:55 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2013, 16:12
Posty: 3214
Lokalizacja: RZE
Pojazd: CPI aragon GP
Imię: Marcin
Kolega 4MaticPL powinien pomóc w kwestii pompy (bo domyślam się, że nie jest przykręcona do magneta?). Ja mam oryginalnie AC w piaggio. Reszta jest prosta.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 14 kwie 2017, 17:01 
*

Rejestracja: 18 sty 2014, 22:49
Posty: 114
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: Romet 717 4T Swap P/G LC
pompa jest w karterach zasilana paskiem założonym za wariatorem




_________________

Cyl Airsal Tech Racing 70
Wydech Yasuni c20
Filtr Stage6 Doublelayer
Króciec Stage6 R/T
Przeciwtalerz Stage6
Wario Polini Super Speed (9rolek)
Gaźnik Polini CP 23mm
Pasek Polini Kevlar
Wał Top Racing Evolution NG
Sprzęgło i dzwon naraku




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 14 kwie 2017, 17:05 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2013, 16:12
Posty: 3214
Lokalizacja: RZE
Pojazd: CPI aragon GP
Imię: Marcin
U mnie akurat pasek za wariatorem napędza pompę oleju.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 14 kwie 2017, 17:26 
*

Rejestracja: 18 sty 2014, 22:49
Posty: 114
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: Romet 717 4T Swap P/G LC
w lc tez napedz pompe oleju i jescze pompe wody.




_________________

Cyl Airsal Tech Racing 70
Wydech Yasuni c20
Filtr Stage6 Doublelayer
Króciec Stage6 R/T
Przeciwtalerz Stage6
Wario Polini Super Speed (9rolek)
Gaźnik Polini CP 23mm
Pasek Polini Kevlar
Wał Top Racing Evolution NG
Sprzęgło i dzwon naraku




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 14 kwie 2017, 17:35 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2013, 16:12
Posty: 3214
Lokalizacja: RZE
Pojazd: CPI aragon GP
Imię: Marcin
Z tego co wiem to w LC znajduje się nieszczęsny uszczelniacz, który lubi "puścić". Raczej nie powinno mieć to wpływu na podciśnienie. Teoretycznie wystarczy zaślepić podejścia. Co do reszty to potrzebujesz wentylator, osłonę wentylatora i osłonę cylindra, który musisz zmienić na chłodzony powietrzem. W starych P/G osłonę cylindra mocowano za pomocą sprytnych nakrętek głowicy. TZN miały dwu gwint, jeden dociskał głowicę cylindra a na jego początku było miejsce do przykręcenia plastikowej osłony cylindra.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 14 kwie 2017, 17:45 
*

Rejestracja: 18 sty 2014, 22:49
Posty: 114
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: Romet 717 4T Swap P/G LC
to odkręce wirnik pompy wody a wyjście płynu chłodzącego moge zalac klejem do aluminium?




_________________

Cyl Airsal Tech Racing 70
Wydech Yasuni c20
Filtr Stage6 Doublelayer
Króciec Stage6 R/T
Przeciwtalerz Stage6
Wario Polini Super Speed (9rolek)
Gaźnik Polini CP 23mm
Pasek Polini Kevlar
Wał Top Racing Evolution NG
Sprzęgło i dzwon naraku




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 14 kwie 2017, 17:53 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2013, 16:12
Posty: 3214
Lokalizacja: RZE
Pojazd: CPI aragon GP
Imię: Marcin
lukas2907 pisze:
to odkręce wirnik pompy wody a wyjście płynu chłodzącego moge zalac klejem do aluminium?

Nie wypowiem się, by nie zaszkodzić. Nie chcę być wścibski ale zastanawia mnie czemu rezygnujesz z bardzo dobrego chłodzenia silnika na rzecz tego mniej efektywnego? Przecież to są też koszta, bo nie możesz wtedy użyć cylindra, który był chłodzony cieczą. Z mojego doświadczenia wynika, że większy wybór części w P/G masz chłodzone cieczą, bo te AC to masz tyle co kot napłakał. Ogólnie jest lipa z częściami zamiennymi.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 14 kwie 2017, 17:58 
*

Rejestracja: 18 sty 2014, 22:49
Posty: 114
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: Romet 717 4T Swap P/G LC
zastanowie sie jeszcze co do zmiany. Jakbym jednak został przy lc to jaki wydech, gaźnik i wariator kupic do Airsal 70 Tech Racing??




_________________

Cyl Airsal Tech Racing 70
Wydech Yasuni c20
Filtr Stage6 Doublelayer
Króciec Stage6 R/T
Przeciwtalerz Stage6
Wario Polini Super Speed (9rolek)
Gaźnik Polini CP 23mm
Pasek Polini Kevlar
Wał Top Racing Evolution NG
Sprzęgło i dzwon naraku




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 14 kwie 2017, 18:18 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2013, 16:12
Posty: 3214
Lokalizacja: RZE
Pojazd: CPI aragon GP
Imię: Marcin
To się dobrze zastanów, bo wpakujesz dużo kasy w przeróbkę na gorsze. Oczywiście to moje osobiste zdanie. Co do wydechu to jest straszna kupa. Od ręki masz mnóstwo pod minę i jej podróby. W opisie masz c20, nie jest troszku zbyt mocny? Charakteryzuje się tym, że kręcisz puste obroty. Gaźnik bierz firmowy (wiem, że to 400zł), wtedy unikniesz problemów. Co do napędu to zostaw na koniec. Nie popełniaj błędu typu rozbabranie wariatora, przed doprowadzeniem silnika do prawidłowej pracy, bo będziesz szukał przyczyny zamulania, itp. To są tylko moje osobiste spostrzeżenia, zrobisz jak zechcesz.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 14 kwie 2017, 18:24 
*

Rejestracja: 18 sty 2014, 22:49
Posty: 114
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: Romet 717 4T Swap P/G LC
yasuni c20 już sprzedany i nie wiem jaki słabszy wydech kupić. gażnik 19 czy 21 kupić?




_________________

Cyl Airsal Tech Racing 70
Wydech Yasuni c20
Filtr Stage6 Doublelayer
Króciec Stage6 R/T
Przeciwtalerz Stage6
Wario Polini Super Speed (9rolek)
Gaźnik Polini CP 23mm
Pasek Polini Kevlar
Wał Top Racing Evolution NG
Sprzęgło i dzwon naraku




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 14 kwie 2017, 18:45 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2013, 16:12
Posty: 3214
Lokalizacja: RZE
Pojazd: CPI aragon GP
Imię: Marcin
Zależy pod co robisz silnik. Dellorto 19 i c16 powinno Ciebie zadowolić. Chyba, że robisz bigbore to już nie moja liga :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 14 kwie 2017, 18:46 
*

Rejestracja: 18 sty 2014, 22:49
Posty: 114
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: Romet 717 4T Swap P/G LC
nie no bigbora to ja nie chce. Chce aby kupic wydech i gaźnik pod tego airsala bo ten cylinder mam nowy u siebie.




_________________

Cyl Airsal Tech Racing 70
Wydech Yasuni c20
Filtr Stage6 Doublelayer
Króciec Stage6 R/T
Przeciwtalerz Stage6
Wario Polini Super Speed (9rolek)
Gaźnik Polini CP 23mm
Pasek Polini Kevlar
Wał Top Racing Evolution NG
Sprzęgło i dzwon naraku




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 14 kwie 2017, 18:59 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2013, 16:12
Posty: 3214
Lokalizacja: RZE
Pojazd: CPI aragon GP
Imię: Marcin
Czyli dobrze rozumujesz, bo pod dany cylinder dobierasz wydech i resztę. Gaźnik 19 (normalny), a z kominem to c16 powinien być optymalny. Chyba, że najarałeś się opisami typu "wygrywał na mistrzostwach" :D Fakt, że po portingu można z niego wydusić o wiele więcej i tłumik c20 byłby do niego prawilny.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 14 kwie 2017, 19:16 
*

Rejestracja: 18 sty 2014, 22:49
Posty: 114
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: Romet 717 4T Swap P/G LC
portingu nie robie po i tak juz duzo poszło kasy w swap. Chce go zrobic zeby latem polatac i nie oczekuje jakies gigantycznej mocy.
A co powiesz o wydechu malossi mhr replica lub malossi mhr team 2.




_________________

Cyl Airsal Tech Racing 70
Wydech Yasuni c20
Filtr Stage6 Doublelayer
Króciec Stage6 R/T
Przeciwtalerz Stage6
Wario Polini Super Speed (9rolek)
Gaźnik Polini CP 23mm
Pasek Polini Kevlar
Wał Top Racing Evolution NG
Sprzęgło i dzwon naraku




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 14 kwie 2017, 19:28 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2013, 16:12
Posty: 3214
Lokalizacja: RZE
Pojazd: CPI aragon GP
Imię: Marcin
Jak chcesz latem polatać to inwestuj w LC. Z tłumikami Malossi jeszcze nie miałem styczności, więc się nie wypowiadam. Sam szukam komim do P/G.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 14 kwie 2017, 19:43 
*

Rejestracja: 18 sty 2014, 22:49
Posty: 114
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: Romet 717 4T Swap P/G LC
zostaje jednak przy lc bo brakuje mi tylko gaźnika i wydechu zeby jeździc a zeby przerobic na ac to bym musiał kupić pół silinka.




_________________

Cyl Airsal Tech Racing 70
Wydech Yasuni c20
Filtr Stage6 Doublelayer
Króciec Stage6 R/T
Przeciwtalerz Stage6
Wario Polini Super Speed (9rolek)
Gaźnik Polini CP 23mm
Pasek Polini Kevlar
Wał Top Racing Evolution NG
Sprzęgło i dzwon naraku




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 14 kwie 2017, 20:13 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2013, 16:12
Posty: 3214
Lokalizacja: RZE
Pojazd: CPI aragon GP
Imię: Marcin
Sam widzisz jak to wygląda. Moim zdaniem dobra decyzja. Jak masz LC to nie zmieniaj na gorsze.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 15 kwie 2017, 15:42 
*

Rejestracja: 18 sty 2014, 22:49
Posty: 114
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: Romet 717 4T Swap P/G LC
Ten gaźnik bedzie dobry?
http://shop.mieloch.pl/gaznik-dellorto- ... 3476.bhtml




_________________

Cyl Airsal Tech Racing 70
Wydech Yasuni c20
Filtr Stage6 Doublelayer
Króciec Stage6 R/T
Przeciwtalerz Stage6
Wario Polini Super Speed (9rolek)
Gaźnik Polini CP 23mm
Pasek Polini Kevlar
Wał Top Racing Evolution NG
Sprzęgło i dzwon naraku




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 19 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy