|
Dzisiaj jest 20 kwie 2024, 10:50
|
Posty bez odpowiedzi | Aktywne tematy
|
Strona 1 z 1
|
[ Posty: 6 ] |
|
Autor |
Wiadomość |
keicam123
|
: 15 kwie 2017, 8:29 |
|
Rejestracja: 15 kwie 2017, 8:16 Posty: 3
Pojazd: Suzuki fivestars
|
Siemka ;) Robię sf2. Jak go dostałem to pierwsze co mnie zaintrygowalo to brudna w nagarze iskra. Wymieniłem ją. Później okazało się ,że iskra jest cieniutka i słaba to wyszczyscilem wszelkie połączenia, zmieniłem cewke, fajkę, moduł, impulsator oraz stator. Iskra uległa znacznej poprawie ale nadal nie pali. Zawór membrankowy został zmieniony na nowy. Nic. Wymieniony cały gaźnik wraz z króćcem i nic. Nawet jak pryskam plakiem prosto w rure to tylko czasem zagada ale nie zapali. Lepsze rezultaty uzyskuje kickstarterem ale to też marne. Dalej rozebralem cylinder, wszystko w porzadku. Dałem nowe uszczelki itd. Nic to nie pomogło. Nie mam już pomyslu.. co prawda nie mam miernika kompresji ale palca nie utrzymam więc jakaś jest. Poza tym nowy cylinder więc. Podprowadzilem jeszcze masę pod silnik od aku ale to też nic nie dało. Jakie sugestie Panowie? Coś przeoczyłem? (Ps on czasem zapali na te pół sekundy najdłużej dwie ale nic więcej)
|
|
Na górę |
|
|
Przemo199809
|
: 15 kwie 2017, 11:23 |
|
Stróż Forum |
|
Rejestracja: 05 maja 2014, 13:24 Posty: 673 Lokalizacja: Tarnów
Pojazd: Aprilia Sr50
|
|
Na górę |
|
|
keicam123
|
: 15 kwie 2017, 11:57 |
|
Rejestracja: 15 kwie 2017, 8:16 Posty: 3
Pojazd: Suzuki fivestars
|
No właśnie ciężko powiedzieć. Nic nie wygląda na spocone ani zalane. Przez okno wydechowe to aż leje się benzyna z plakiem a po bokach sucho więc raczej odpada. Zauważyłem że w miejscu gdzie Euro1 mają pompke to jest jakiś tłok napędzany rolką i sprężyną. [cenzura] tą rolkę, zaslepiłem i dorobiłem uszczelki. Wątpię żeby to pomogło ale zawsze lżej dla wału. Zmieniłem jeszcze wewnętrzna uszczelkę głowicy, również bezskutecznie. Jeszcze jakieś sugestie??
Ostatnio zmieniony 18 kwie 2017, 6:21 przez robdk, łącznie zmieniany 1 raz |
Regulamin pkt. 10 |
|
|
Na górę |
|
|
Przemo199809
|
: 15 kwie 2017, 15:33 |
|
Stróż Forum |
|
Rejestracja: 05 maja 2014, 13:24 Posty: 673 Lokalizacja: Tarnów
Pojazd: Aprilia Sr50
|
klin na wale w jakim stanie?
|
|
Na górę |
|
|
keicam123
|
: 15 kwie 2017, 16:54 |
|
Rejestracja: 15 kwie 2017, 8:16 Posty: 3
Pojazd: Suzuki fivestars
|
Klin dobry. Koleś mi napisał że zmieniał same pierścienie bez tłoka. No i rzeczywiście jakieś takie za małe na te wcięcia mi się wydawały. Może to być przyczyną? Dodam że na tych pierścieniach nigdy nie odpalił
|
|
Na górę |
|
|
Przemo199809
|
: 15 kwie 2017, 17:29 |
|
Stróż Forum |
|
Rejestracja: 05 maja 2014, 13:24 Posty: 673 Lokalizacja: Tarnów
Pojazd: Aprilia Sr50
|
mogą być przyczyną, ponieważ nie ma odpowiedniej kompresji
|
|
Na górę |
|
|
|
Strona 1 z 1
|
[ Posty: 6 ] |
|
Kto jest online |
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości |
|
Nie możesz tworzyć nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów
|