Dzisiaj jest 29 lis 2024, 8:56



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 04 maja 2017, 20:44 
*

Rejestracja: 04 maja 2017, 20:30
Posty: 3
Pojazd: Piaggio Sfera 50
Witam.
Przyszedłem do was z prośbą o pomoc.. Od kilku dni katuje sie z naprawą mojego Piaggio Sfery..
Może zaczne od początku jak to było... A Było tak ze wymieniłem mu linke od gazu (poprzednia sie urwała) no i po wymianie wszystko ładnie gra.. pojeździłem kilka godzin z ziomkiem no i przy dawaniu skuterkowi wiekszej ilosci gazu , juz przy predkosci około 65-70 zaczelo go lekkawo dusić , no więc wzialem sie szybko za czyszczenie gaznika (mowie z gory ze nie robilem tego pierwszy raz :< lecz tak.. jestem nerdem w tych sprawach) no ale do rzeczy.. po wyczyszczeniu próbuje odpalić no ale nic.. patrze filterek paliwo jest.. odkrecam świece i boom.. zalany , i tak za kazdym razem.. a jak mu przetre swiece, i sprobuje odpalic to odpali , pojezdze 10 sekund i gasnie duszac sie..

Co moze być nie tak :/ proszę was o pomoc.. juz nie moge z nim wytrzymać.. a przez dluzszy czas chodzil jak głupek, lałem mu tylko bezne i w droge :/


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 04 maja 2017, 21:04 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2013, 16:12
Posty: 3214
Lokalizacja: RZE
Pojazd: CPI aragon GP
Imię: Marcin
Sprawdź w pierwszej kolejności iskrę. Może po prostu świeca zapłonowa dożyła emerytury? To nie jest straszny koszt, bo jakieś 10-15zł. Z tym zalewaniem to mogłoby być, jakbyś gmerał przy regulacji gaźnika.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 04 maja 2017, 21:13 
*

Rejestracja: 04 maja 2017, 20:30
Posty: 3
Pojazd: Piaggio Sfera 50
a właśnie.. przepraszam , zapomniałem dopisać.. iskra jest , i to bardzo dobra..

mowisz regulacja gaźnika.. mhm no mozliwe ze paluszki mnie przyswedzialy i musialem sobie przekrecic a teraz nie pamietam no ale.. jak go teraz wyregulować skoro moto ledwo co na 10-20 sek odpali i juz gasnie :/ ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 04 maja 2017, 21:24 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2013, 16:12
Posty: 3214
Lokalizacja: RZE
Pojazd: CPI aragon GP
Imię: Marcin
Zależy czym kręciłeś i co przestawiłeś. Spokojnie, lepiej powiedz wprost, a będzie łatwiej rozwiązać problem. Tu nikt Ci za to nie da klapsa kolego :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 04 maja 2017, 22:14 
Stróż Forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 cze 2014, 6:15
Posty: 2090
Lokalizacja: Końskie Świętokrzyskie
Pojazd: Romet RXL 2T, Kawasaki EN500
I sprawdź czy czasem się pływak po tych czynnościach gdzieś nie zaciął i go po prostu zalewa.




_________________

POZDR robdk
Mój kanał Motogaraż robdk




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 04 maja 2017, 22:26 
*

Rejestracja: 04 maja 2017, 20:30
Posty: 3
Pojazd: Piaggio Sfera 50
Gummma pisze:
Zależy czym kręciłeś i co przestawiłeś. Spokojnie, lepiej powiedz wprost, a będzie łatwiej rozwiązać problem. Tu nikt Ci za to nie da klapsa kolego :D


Pomieszalem rzeczy haha.. ja sie bawilem czarnym pokrętłem (od obrotów)

Co do pływaka to sprawdzałem nie raz juz , wiesz :/ i dupa, niestety nie jego wina :/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 15 maja 2017, 20:57 
*

Rejestracja: 17 mar 2017, 11:31
Posty: 9
Pojazd:
Cytuj:
a właśnie.. przepraszam , zapomniałem dopisać.. iskra jest , i to bardzo dobra..

mowisz regulacja gaźnika.. mhm no mozliwe ze paluszki mnie przyswedzialy i musialem sobie przekrecic a teraz nie pamietam no ale.. jak go teraz wyregulować skoro moto ledwo co na 10-20 sek odpali i juz gasnie :/ ?


Ja bym kupił nową świecę lub sprawdził kompresję , bo iskra może tak być a wkręcona już np nie , u mnie było podobnie po zmianie świecy palił ale co się okazało i tak miał za słabą kompresje dlatego nie palił np na rozruszniku a z kopki tak jak łapie lewe powietrze albo słaba kompresja to gaźnika nie wyregulujesz .
U mnie co prawda palił ale był odpalany na sucho( bez gazu )25x z kopki xd przy wkręconej śrubie od powietrza do końca, i odpowiednio wyregulowanymi obrotami .

Zobacz , kup:
1. Świeca
2. Kompresję
3. Zobacz Silnik czy gdzieś nie puścił karter nie ucieka powietrze , poproś kogoś o pomoc żeby ci kopał z kopki i szukaj .
4. Odkręć magneto , wariator sprawdź simeringi .
5. Wał czy nie daje opory ( to z wałem może przesadziłem bo raczej jak by ci gasł w trakcie jazdy to znaczyło by ze kończy się łożysko ).

Po tych czynnościach na pewno znajdziesz przyczynę lub inne przyczyny . Bo nawet uszkodzone magneto może komplikować sprawę .




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy