Dzisiaj jest 23 lis 2024, 0:40



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 05 cze 2017, 15:17 
*

Rejestracja: 13 wrz 2015, 13:11
Posty: 42
Pojazd: Aprilia sr 50 Factory
Witam szukam odpowiedniej świecy do aprili sr 50 factory na gaźniku przerobionej na 70cc cylinder to stage 6 streetrace zadzwoniłem do serwisu mieloch i tam powiedzieli że ngk b8eg z kolei na forach mówią że albo br9es albo b9es. Jaką wybrać?


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 05 cze 2017, 17:58 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 sty 2015, 17:04
Posty: 998
Lokalizacja: Kolonia Bodzanowska, woj. KUJ-POM
Pojazd: Apka AF1 50/78 89r
Obie będą dobre, ale wybrałbym bR8es albo bR9es, bo świece z "R" posiadają rezystor dzięki któremu elektronika nie wariuje :wink:




_________________

Piszę po polsku!
No... Przynajmniej staram się :)


Chcesz naklejki lub gadżety na skuter lub moto za free wbij tutaj :D

Apka od CHEJMaN'a :D Klik, klik! :D

Instalcje elektryczne do sqt/ moto na zamówienie.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 05 cze 2017, 18:07 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2013, 16:12
Posty: 3214
Lokalizacja: RZE
Pojazd: CPI aragon GP
Imię: Marcin
Dobrze Ci podpowiedzieli, tylko jak masz licznik elektroniczny, a nie masz fajki z opornikiem to zastosuj świecę z opornikiem np. BREG. W kodzie NGK to:
B- średnica gwintu 14mm i klucz do świecy 20.8mm (czyli 21mm)
R- rezystor szklany 5Ohm
8- ciepłota świecy (w tym przypadku zimna)
E- długość gwintu 19mm
G- świeca zapłonowa, wyścigowa.
Osobiście używam BR8ES/HS (w zależności od głowicy) i nie na racingu. Zastosuj świecę o ciepłocie 9 i będzie ok, na bank będziesz miał większą temperaturę silnika, niż ja.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 05 cze 2017, 21:30 
*

Rejestracja: 13 wrz 2015, 13:11
Posty: 42
Pojazd: Aprilia sr 50 Factory
Ok dzięki za porady :mrgreen:

-- 05 cze 2017, 22:30 --

Aaa i teraz mi się przypomniało skuter chodził wcześniej na br9es i zalewa ją jak ją wykręce i osusze pochodzi minute na wolnych obrotach i gaśnie, w tym momencie świeca jest znów zalana. Czy to wina świecy czy układu zapłonowego? Dodam że świeca przejechała około 250 km




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 05 cze 2017, 22:22 
***

Rejestracja: 13 cze 2012, 18:49
Posty: 1126
Pojazd: kymco s9
silnik masz na LC ? jak tak to świecy "9" możesz nie dogrzać jak masz dobre chłodzenie , w moim z trudem dogrzewam "8" mała dysza i paliwo ,,skręcone " że prawie przydusza , 70 malossi zdjety termostat termometr rzadko pokazuje 75 +,ten S6 to raczej tylko z nazwy ,,race " wiec pewnie takich temp. nie ma




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 05 cze 2017, 22:55 
*

Rejestracja: 13 wrz 2015, 13:11
Posty: 42
Pojazd: Aprilia sr 50 Factory
U mnie także zdjęty termostat, silnik lc czyli najlepiej '6' kupić czy '7' ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 06 cze 2017, 6:40 
***

Rejestracja: 13 cze 2012, 18:49
Posty: 1126
Pojazd: kymco s9
NIE NIE, 8 powinna być ok. pisałem że 9 może sie nie sprawdzić




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 06 cze 2017, 17:40 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2013, 16:12
Posty: 3214
Lokalizacja: RZE
Pojazd: CPI aragon GP
Imię: Marcin
jarek2176 pisze:
silnik masz na LC ? jak tak to świecy "9" możesz nie dogrzać jak masz dobre chłodzenie , w moim z trudem dogrzewam "8"

Przeoczyłem to... Kolega dobrze podpowiada, ja osobiście bawię się w AC, stąd mój błąd (chyba się wytłumaczyłem? :) ).




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy