Dzisiaj jest 28 lis 2024, 8:20



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 24 wrz 2017, 22:06 
*

Rejestracja: 27 sie 2017, 12:46
Posty: 5
Pojazd:
Siemka, problem jest taki że wczoraj jechałem do sklepu jakieś 700m i zgasł potem nie mogłem odpalić. Od tamtego czasu, jest okropnie ciężko odpalić, jak się już uda i podtrzymuję mu obroty to normalnie jedzie, ale boję się jechać gdzieś dalej bo jak zgaśnie to muszę 100% pchać... (odpalam pod prostownikiem, żeby nie walić po aku tak..), przy odpalaniu też bawię się śrubką od wolnych obrotów, wyczuwam moment gdzie chce odpalić i wtedy daje gazu, czasami się własnie uda i odpala. Warto dodać że mam nową świecę NGK, (poczatkowo myslałem że to świeca bo była do wymiany), i to że nie mam śrubki od regulacji mieszanki :/ Nie moge jej za bardzo dobrać z innych bo gwinty nie pasują. Gaźnik był czyszczony tydzień temu. Jaki może być problem? Coś ze ssaniem czy to kwestia tego że tej śrubki nie ma.. Wcześniej normalnie w miare chodził choć od czasu do czasu był problem z odpaleniem.


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 25 wrz 2017, 6:24 
Stróż Forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 cze 2014, 6:15
Posty: 2090
Lokalizacja: Końskie Świętokrzyskie
Pojazd: Romet RXL 2T, Kawasaki EN500
No bez tej śrubki to nie działa obwód wolnych obrotów. Musi być koniecznie.




_________________

POZDR robdk
Mój kanał Motogaraż robdk




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 26 wrz 2017, 13:09 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 gru 2013, 16:25
Posty: 1934
Lokalizacja: Morąg
Pojazd: Junak 305
Niestety ale jak odpalasz pod prostownikiem to aku dostaje bardzo mocno. Prostownik nie nadaje się do ładowania aku.




_________________

Longjia Exactly 2008r. next Generic Trigger 2007r. now Junak 305 2016r.

ObrazekJunak 305 by Nikodem
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Where I am?

Facebook

Youtube




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 26 wrz 2017, 14:28 
*

Rejestracja: 27 sie 2017, 12:46
Posty: 5
Pojazd:
Nie o to pytam :/ Problem z tym że nie mogę żadnej śrubki "dopasować" a mam ich sporo :( Ładna pogoda chciałbym pojeździć... Jakieś pomysły?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 26 wrz 2017, 23:43 
Główny Dowodzący - Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 kwie 2010, 14:29
Posty: 8336
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: Citroën Xsara II VTR Coupe
Imię: Mateusz
Browcioo pisze:
i to że nie mam śrubki od regulacji mieszanki


Główny problem to ŚRUBA. Poszukaj gdzieś na internecie i kup nową. Bez tego ani rusz. Nawet możesz zajechać silnik przez jazdę na "rozregulowanej" mieszance. Tak samo nie chce nawet wiedzieć jak wygląda świeca przy takiej ilości powietrza w mieszance...




_________________

https://www.youtube.com/watch?v=wY-1Xa20Hb0 <= Zostaw SUBA! Dziękuję !

DOŁĄCZ DO NASZYCH GRUP SPRZEDAŻY :

:arrow: https://www.facebook.com/groups/skutermaniacy/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maniacymoto50/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maxiholicy/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 02 paź 2017, 17:58 
*

Rejestracja: 27 sie 2017, 12:46
Posty: 5
Pojazd:
Zakupiłem zestaw naprawczy, śrubka jest wszystko jest niby okej, ale pojawił sie kolejny problem... Blokująca się przepustnica, tzn nie chce zejść na sam dół... Ciągle ma obroty raz go odpaliłem miał bardzo wysokie to go zgasiłem, jest dobrze wsadzona i po prostu sie blokuje, jakieś pomysły? Śrubka od wolnych jej nie blokuje na pewno




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy