Dzisiaj jest 22 lis 2024, 1:25



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 67 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3, 4  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 18 lut 2019, 19:10 
*

Rejestracja: 01 paź 2018, 16:27
Posty: 92
Pojazd: Piaggio NRG Power LC
Nynus dlaczego przekombinowany, nie jest spawany z tego co widać, jest zadbany. Właśnie miałem pisać, że z gościem uzgodniłem, że jak do środy nie znajde lepszego to on mi go wysyła. Z tego co patrzyłem to S6 Pro (nie replica) w wykresach z mocniejszymi cylindrami wypada lepiej niż yasuni c16 natomiast ze słabszymi to c16 wypada odrobinkę lepiej od s6 pro, ludzie na forach pisali, że s6 pro jest mocniejszy np. tu stage6-pro-vs-yasuni-c16-t221508.html , bo scoot mowił, że na s6 pro nie będzie takiej mocy.


Dobra gość wysłał mi jeszcze 2 fotki samego wydechu i tej wgniotki. Co myślicie?

Obrazek
Obrazek


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 18 lut 2019, 21:07 
Stróż Forum

Rejestracja: 16 lip 2012, 17:19
Posty: 4379
Pojazd:
Do serii malossi sporta za mocny ale v-max będzie fajny, do porta za słaby i tyle. A zapomniałem że w PL tylko kanał się rozwierca i naostrza przedziałki to będzie git.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 18 lut 2019, 21:19 
*

Rejestracja: 01 paź 2018, 16:27
Posty: 92
Pojazd: Piaggio NRG Power LC
To dobrze, że przynajmniej vmax, zależy raczej od gościa który robi porting przynajmniej mi sie tak wydaje. (też nie lubie polaków takie wiesz cebulactwo itd.)
A w DE pewnie też są ludzie co robią źle (chociaż pewnie w mniejszym stopniu heh). dobra napisałem temu typowi co mi podałeś Cobro-Tech on sam mówił, że wydechy podobne i po portingu będzie nieźle, nie długo wyślę mu to na porting, gdzieś dopiero za miesiąc. Ale narazie będzie to jakotako jechało?

PS: tutaj na wykresach pokazuje, że s6 pro mocniejszy nawet od c16 ale to raczej zależy od seta
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 18 lut 2019, 22:21 
Stróż Forum

Rejestracja: 16 lip 2012, 17:19
Posty: 4379
Pojazd:
Tylko że to cylek mhr replica? Chyba tak. Tam masz inne kąty i 3 wydechowe. Nie ma co porównywać ale z tych 4 to tak najlepszy jest. Na tym wykresie to widać, że od pro lecąc w prawo, moc zostaje ta sama przez wzrost rpm, moment spada, cylek nie jest odpowiednio napełniany w jednostce czasu. Laser to wgl. gó....ny wydech nawet w serii. Na pro będzie latać nieźle, ale zawsze da się lepiej :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 18 lut 2019, 22:34 
*

Rejestracja: 01 paź 2018, 16:27
Posty: 92
Pojazd: Piaggio NRG Power LC
Tak to MHR Replica :), właśnie zakupiłem ten wydeszek będzie u mnie w czwartek.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 18 lut 2019, 22:48 
Stróż Forum

Rejestracja: 16 lip 2012, 17:19
Posty: 4379
Pojazd:
Jestem ciekaw jak to będzie finalnie latać :twisted:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 18 lut 2019, 22:51 
*

Rejestracja: 01 paź 2018, 16:27
Posty: 92
Pojazd: Piaggio NRG Power LC
Ja też. Właśnie 5 min po moim zakupie jakaś kolejna osoba go chciała.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 18 lut 2019, 23:28 
Stróż Forum

Rejestracja: 16 lip 2012, 17:19
Posty: 4379
Pojazd:
Co jeszcze do replicy/pro, tam wlot ma 24-24,4mm i m.in to ograniczenie w portingu, c16 ma 26-27mm wiec można zastosować większe powierzchnie okien. Malossi sport ma fabrycznie 22mm? Jakoś tak. Średnica wlotu jest bardzo ważna, można zastosować okna z mhr team ale co z tego jak wlot wydechu będzie miał za małą średnicę...Zadziała to jak blokada. Wszystko musi ze sobą współgrać. Im większa średnica wylotu tym tak jakby rezo mnie rozłożone ale mocniejsze i na odwrót. Jeśli się mylę to niech mnie ktoś poprawi, jednak fizycznie tak to wg. mnie wygląda. Popatrz też że miałoby to swoje uzasadnienie w niejako kątach (czyli też powierzchniach) ograniczających użycie danego wydechu, np. przy 188/126 będzie ok a na 196/132 c16 już będzie blokadą dla cylka i trza większy wlot bo przy takich kątach powierzchnie okien są naprawdę spore.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 18 lut 2019, 23:52 
*

Rejestracja: 01 paź 2018, 16:27
Posty: 92
Pojazd: Piaggio NRG Power LC
Heh ale przy c16 pewnie mniejsza żywotność by była(wyżej kręci) a ja mam seryjny wał . No trudno ale na wykresach jest niby mocniejszy. Zobaczymy co Pan od portingu zaradzi. Jak myślisz ile koni uzyskam przy dobrej regulacji napędu. Ja chciałem zrobić identyczne okna jakie ma stage6 sport pro mk2 bo to jest wydech stworzony wręcz do tego cylindra. Ale nie mam pojęcia jakie rozmiary tam są.


Ostatnio zmieniony 18 lut 2019, 23:53 przez TiG3R999, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 18 lut 2019, 23:53 
Stróż Forum

Rejestracja: 16 lip 2012, 17:19
Posty: 4379
Pojazd:
No tak jak pisałem, pro replica ~13, c16 ~14 na kole jest do osiągnięcia, zależy od zbyt wielu rzeczy żeby tu pisać.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 19 lut 2019, 0:40 
*

Rejestracja: 01 paź 2018, 16:27
Posty: 92
Pojazd: Piaggio NRG Power LC
No a zwykły pro? Też coś koło 14? Skąd ty bierzesz te rozmiary okien bo mówię jak coś to bym powiedział temu gościowi jakie ma zrobić. Ale nw skąd wziąść te rozmiary okien, że stage6 sport pro mk2 albo na okna takie jak ma mhr replica tam stage wygrywał w wykresach. Widziałem, że nie którzy pisali, że nie opłaca się na żeliwie robić portingów bo się cylindry przegrzewaja to prawda?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 19 lut 2019, 8:06 
Stróż Forum

Rejestracja: 16 lip 2012, 17:19
Posty: 4379
Pojazd:
Programy są do tego. Oni będą wiedzieć co robić. Żeliwo się przegrzewa? Haha




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 19 lut 2019, 11:16 
*

Rejestracja: 01 paź 2018, 16:27
Posty: 92
Pojazd: Piaggio NRG Power LC
No nw prawda to mój właśnie jest ciągle nie dogrzany, czyli się ni3 grzeją po porcie?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 19 lut 2019, 11:30 
Stróż Forum

Rejestracja: 16 lip 2012, 17:19
Posty: 4379
Pojazd:
Jak się ujowo reguluje to potem się płacze i sieje farmazony.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 19 lut 2019, 16:30 
*

Rejestracja: 01 paź 2018, 16:27
Posty: 92
Pojazd: Piaggio NRG Power LC
No okej, czyli tak jak myslałem pierdo***** okazuje się, że te wykresy są jednak przy mk sp2 lc, nawet nie wiem co to jest.. Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 19 lut 2019, 19:50 
Stróż Forum

Rejestracja: 16 lip 2012, 17:19
Posty: 4379
Pojazd:
Metrakit SP2, stare, teraz SP3 są. Cylek słabszy od Pro Race, pewnie coś jak sport pro mk2. te wykresy to tylko dobre jak ma się cylek z pudełka i nie wie jaki komin kupić, nic więcej.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 21 lut 2019, 22:18 
*

Rejestracja: 01 paź 2018, 16:27
Posty: 92
Pojazd: Piaggio NRG Power LC
Dobra, wydech bedzie dopiero w poniedziałek, bo gość dopiero dziś wysłał. :evil: :evil: :evil: a mam pytanie czy skuter z pęknietym wydechem powinien odpalić? Bo ten niechce palić i go tak masakrycznie zalewa, dlatego mnie to dziwi :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 21 lut 2019, 22:43 
Stróż Forum

Rejestracja: 16 lip 2012, 17:19
Posty: 4379
Pojazd:
Ten wydech to gó..no jakieś, ten ze zdj wyżej, ze 150zł wart. Ja bym takiego padła nie kupił, widać że nawet na usunięcie rdzy nie stać. Co ma pęknięty wydech do odpalania?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 22 lut 2019, 0:13 
*

Rejestracja: 01 paź 2018, 16:27
Posty: 92
Pojazd: Piaggio NRG Power LC
No nw jak dla mnie dobry wydech, spokojnie z rdza się coś wymyśli. Musiałem go kupić nie było żadnego innego podobnego do c16. Powiem tak bez wydechu nie pali, zalewa z peknietym ostatnio odpalił ale też bardzo zalewalo. Dla mnie było ważne żeby wydech nie był nigdy spawany a ten nie jest, wypoleruje się go i ogarnie zobaczysz będzie ładny. A powiedz mi może się orientujesz bo będę teraz malował skuter i podkład na 3 plastikach już mam, ktoś go chciał malować ale się rozmyslil i go okleił. Potrzebuję ładnie te plastiki papierem objechać chyba tak?? , jaki papier? Jaki podkład? jakie spray, samochodowe tak? ile ich? Ile warstw położyć? I na koniec lakier bezbarwny tak?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 22 lut 2019, 0:37 
Stróż Forum

Rejestracja: 16 lip 2012, 17:19
Posty: 4379
Pojazd:
Masz w dziale zrób to sam o lakierowaniu. Wiem że wydech ma działać a nie wyglądać ale jak ktoś go tak dojechał...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 67 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3, 4  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy