Tylko czy aby na pewno żywica i szpachla się opłaca. Zawsze mogę jebnąć plexi i git
-- 24 kwie 2019, 21:52 --
Raczej na stałe się przeniosę na fb, większa wygoda itp. Nie oznacza to, że zniknę stąd na amen jakby coś :p
-- 30 maja 2019, 0:03 --
Odkąd przeniosłem się na fb trochę się podziało i w tym poście postaram się zmieścić a więc: romet został złożony, trochę polatałem i zajebiście się wkręcał w rezo i naprawdę dobrze szedł jak na seryjną 50cc ale w międzyczasie go zatarłem :p kupiłem w jego miejsce s6 streetrace nówkę, ale z pewnych powodów go odesłałem i wymieniłem na dr evo 70 z igiełkowym topa. Poza tym wpadło dellorto 21mm Black Edition, wario top performance TPR z przeciwtalerzem, korektor seria od roxa i króciec oko nad koło pod pwk/do 21. Wyczaiłem także karter z neosa i przełożenia za 15zł, gwinty wszystkie chyba oprócz jednego od porywy napędu są a sam karter jest jak najbardziej dobry więc jak go kupię to szykuje się swap. Do tego zrobiłem małe zakupy czyli puszkę podkładu motipa i dwie puszki czarnego matu oraz przeniosłem bak z ramy do bagażnika mocując na kątownikach. Dodam jeszcze, że czasza przednia jest już w trakcie szlifu pod malowanie, brakuje mi tylko papierów 600. Jak wszystko wyjdzie po mojej myśli to wnet romet wyjedzie na dr evo 70 dellorto 21 tecnigas rs2 top racing ng sprzęglo/dzwon wm i myślę, że jak ogarnę elektryke to skompletuje łożyska i resztę rzeczy potrzebnych do swapa. Mam zamiar jeszcze ogarnąć dzwon/sprzęgło co najmniej sport, koła 13' na tarczy (przeróbka bębna na tarczę) zawór malossi vl14/tassinari itp, wał pod racinga i to chyba tyle z pewników. Nie wykluczam też, że znajdzie się kiedyś przypadkiem jakieś lc czy coś w tym stylu. A póki co cel to zrobić chyba jedyne w polsce 700 na wpierw sporcie a potem mid/racing.
PS. zaraz się zabieram za wycinanie mocowania lampy i jej przeróbke oraz całkowite wycięcie chlapacza z lampy :p Jak ktoś wykaże zainteresowanie to nie wykluczam, że wrzucę parę fotek