Co do odpalania skutera :
Jeżeli chodzi o to że kręcisz i nie chce odpalić , proponuje ustawić zawory i wyregulować gaźnik , tak dla wyjaśnienia co do regulacji zaworów , w większości opisówek są podane wartości dla ssącego 0.05 i wydechowego 0.07 , tylko że jest to podane głównie dla silników hondy , jeżeli chodzi o skutery chińskie to zaleca się ustawić zawory ssący 0.10 i wydechowy 0.10 , ponieważ w chińskich zaworach jest pożałowane tytanu przez co zawory po ostygnięciu "kurczą się " i stąd może być problem z odpalaniem bo mają za ciasno i dopiero po dłuższym kopaniu jak zacznie łapać temperaturę to zaczyna odpalać
Co do gaźnika to wiadomo regulacja nie polega na kręceniu 2 śrubkami w grę wchodzi jeszcze dysza główna oraz poziom iglicy. Oczywiście kolor na świecy kawa z mlekiem , inny w grę nie wchodzi
Co do napędu :
Jeżeli chodzi o pasek to najlepiej sprawdź po modelu jaki masz tam mieć i takowy załóż,
spróbuj bardziej sprecyzować " na samą górę "
Co do
Kod:
może się nie wkręcać do końca przez zbyt twardą sprężynę centralną w sprzęgle?
myślę że nie ma to dużo do znaczenia jeżeli chodzi o wkręcanie do końca , ale na pewno ma na czas który jest potrzebny aby wkręcało się do końca
Co do wskaźnika obrotów , być może robi Ci gdzieś zwarcie skoro nie dzieje się to zawsze , najlepiej będzie jak posprawdzasz kable czy nigdzie nie mają przejścia.