Witam, zakupiłem od znajomego Speedgight 2 chłodzony powietrzem i mam problem że bardzo cięzko pali jak chłodno jest i brak mu mocy. Przed zakupem wiem że cylinder przytarł się i miał zmieniony cylinder na 70 ale od tego czasu zaczęły się problemy. Ja dołożyłem gaźnik tec 17,5 z dyszą 85,filtr stożek, nowy zawór, nowe simmeringi na wał i dalej porażka. Pomiar ciśnienia wychodzi na cylindrze tylko 4 bary. Mierzyliście Koledzy może po złożeniu jakie ciśnienie jest. Jak postoi na słońcu to pali na ssaniu i poźniej równo pracuje ale mocy ruszyć brak. Teraz nie wiem czy to wina cylindra wadliwego czy to ma się docierać. Cylinder żeliwny tylko nie znany producent, pierścienie całe, przerwa na pierścieniach w normie. Może ktoś podrzuci jeszcze jaki pomysł gdzie szukać będę wdzięczny.
-- 28 kwie 2019, 20:28 --
A może ktoś ma zdjęcie lub wymiar dokąd wychodzi tłok w cylindrze jak wysoko, wydaje mi się że jest dość głęboko w górnym położeniu. Pytanie do znawców czy cylindry różnią się wysokością? i czy wały korbowe są np o różnym skoku tłoka? Jaki polecicie cylinder żeby był pewny i w przystępnej cenie. Dużo się nie jeździ a jak na razie to się nie da
![:D](https://forum.mieloch.pl/images/smilies/icon_biggrin.gif)