Dzisiaj jest 28 mar 2024, 14:23



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 28 kwie 2019, 20:28 
*

Rejestracja: 21 kwie 2019, 10:32
Posty: 3
Pojazd: Speedfight 2
Witam, zakupiłem od znajomego Speedgight 2 chłodzony powietrzem i mam problem że bardzo cięzko pali jak chłodno jest i brak mu mocy. Przed zakupem wiem że cylinder przytarł się i miał zmieniony cylinder na 70 ale od tego czasu zaczęły się problemy. Ja dołożyłem gaźnik tec 17,5 z dyszą 85,filtr stożek, nowy zawór, nowe simmeringi na wał i dalej porażka. Pomiar ciśnienia wychodzi na cylindrze tylko 4 bary. Mierzyliście Koledzy może po złożeniu jakie ciśnienie jest. Jak postoi na słońcu to pali na ssaniu i poźniej równo pracuje ale mocy ruszyć brak. Teraz nie wiem czy to wina cylindra wadliwego czy to ma się docierać. Cylinder żeliwny tylko nie znany producent, pierścienie całe, przerwa na pierścieniach w normie. Może ktoś podrzuci jeszcze jaki pomysł gdzie szukać będę wdzięczny.

-- 28 kwie 2019, 20:28 --

A może ktoś ma zdjęcie lub wymiar dokąd wychodzi tłok w cylindrze jak wysoko, wydaje mi się że jest dość głęboko w górnym położeniu. Pytanie do znawców czy cylindry różnią się wysokością? i czy wały korbowe są np o różnym skoku tłoka? Jaki polecicie cylinder żeby był pewny i w przystępnej cenie. Dużo się nie jeździ a jak na razie to się nie da :D :D :D


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 29 kwie 2019, 19:58 
Główny Dowodzący - Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 kwie 2010, 14:29
Posty: 8323
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: Citroën Xsara II VTR Coupe
Imię: Mateusz
A pomiar był wykonany na otwartej manetce?




_________________

https://www.youtube.com/watch?v=wY-1Xa20Hb0 <= Zostaw SUBA! Dziękuję !

DOŁĄCZ DO NASZYCH GRUP SPRZEDAŻY :

:arrow: https://www.facebook.com/groups/skutermaniacy/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maniacymoto50/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maxiholicy/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 29 kwie 2019, 20:07 
*

Rejestracja: 21 kwie 2019, 10:32
Posty: 3
Pojazd: Speedfight 2
W pełni otwarta. I kilkakrotnie próbowałem i zawsze to samo.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 29 kwie 2019, 20:45 
Stróż Forum

Rejestracja: 16 lip 2012, 17:19
Posty: 4379
Pojazd:
Nie ważne czy otwarta czy nie, nie ważne czy zimny czy ciepły i nie ważne czy dotarty czy nie. Spróbuj na wcisk mierzyć. 4 bary to raczej by nie odpalał, mi runner z 6 bar za 50tym razem odpalał. Jak chine założyłeś to trafiłeś na szrota. Kup coś porządnego. Zmierz odstęp tłok - głowica tzw. squish używając cyny d=1mm, jak nie będzie śladu to cylek do planowania. Maksimum 1 mm squish może być aby było w miarę efektywne spalanie. Sądząc po kompresji to masz tam z 2 mm lekko.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 30 kwie 2019, 20:31 
*

Rejestracja: 21 kwie 2019, 10:32
Posty: 3
Pojazd: Speedfight 2
Konkretna odpowiedź, na pewno jest więcej. W silniku deutza robiłem cyna kręciłem wałem i mierzyło się komorę spalania a potem wkładało odpowiednią ilość podkładek. W takim razie tu zrobię tak samo z tą cyną. A podpowiesz czy od góry zebrać cylinder? Mam do dyspozycji frezarkę i tokarkę. A jaki polecasz cylinder z głowicą 70 cm w przystępnej cenie bo nie podróżuje nim dużo.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy