Dzisiaj jest 28 lis 2024, 17:41



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 113 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 12 lip 2019, 21:07 
Stróż Forum

Rejestracja: 16 lip 2012, 17:19
Posty: 4379
Pojazd:
No i gitara
https://sklep.mieloch.pl/produkt/pasek- ... nitro.html
ten bierz


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 18 lip 2019, 19:35 
*

Rejestracja: 24 maja 2019, 22:26
Posty: 65
Pojazd: aerx
w pon. zamawiam
ma wymiary : 775x17,8mm.
a tan założony miałem 747x16,5 ( wow ) jak różnica .

-- 18 lip 2019, 19:34 --

Witam , ponownie pasek założony wnioski :
wibrację podczas jazdy są dość mocno odczuwalne :(
na tym pasku nie zwiększył się v-max ale za to zmniejszyło się przyśpieszenie o zera przy ruszaniu
jest efekt jak by się pasek ślizgał
po przejechaniu ok 5 km na pełnym gazie , pokrywa gorąca ale ok 10 sek da się reke przytrzymać

-- 18 lip 2019, 19:35 --

a dodam że musiałem zeszlifować 6 żeberek w karterze bo pasek o nie zachaczał




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 18 lip 2019, 21:03 
Stróż Forum

Rejestracja: 16 lip 2012, 17:19
Posty: 4379
Pojazd:
Trzeba roleczkami się pobawić i długością tulei. Ślizga się czyli wyje a nie jedzie czy muli? Jak 10s możesz trzymać rękę to nie ma 90* nawet więc jest dobrze.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 18 lip 2019, 21:21 
*

Rejestracja: 24 maja 2019, 22:26
Posty: 65
Pojazd: aerx
no 10-15 sek na oko jest gorąca ale nie parzy tak jak kiedyś że 3 sek i parzyło masakra .
tak założę lżejsze roki by nie mulił na starce
nie nie wyje tylko wolniej się zbiera nie ma aż takiego przyśpieszenia jak wcześniej , pewnie przez to że pasek jest szerszy , no nie wiem .
na korektor wchodzi na najszerszy , później na wariator też na samą górę więc jest ok .




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 18 lip 2019, 21:29 
Stróż Forum

Rejestracja: 16 lip 2012, 17:19
Posty: 4379
Pojazd:
Szerszy pasek jak dajesz to trzeba tulejką wyregulować. Lżejsze rolki bo pasek szerszy ale to tulejką można korygować.. Markerem na wario rób kreski i testuj.
"Korektor momentu Malossi MHR Overrange należy stosować tylko z wariatorem Oversize oraz paskiem Oversize producentów takich jak Stage6, Malossi czy Polini." - musi się dać to wyregulować




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 18 lip 2019, 21:39 
*

Rejestracja: 24 maja 2019, 22:26
Posty: 65
Pojazd: aerx
ale jak się tulejką reguluję ?? na czym to polega ?
teraz pasek nie ma luzów na samym dole wariatora .
zdjąłem dekiel i na obrotach zewnętrzna część paska jest równo a nawet minimetr poza wariator więc wchodzi na samą górę bardzo ładne




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 19 lip 2019, 0:17 
Stróż Forum

Rejestracja: 16 lip 2012, 17:19
Posty: 4379
Pojazd:
Rolki daj może 0,5g lżejsze, ew. 0,3g lżejsze.
Mi się wydaje że ten korektor lekko krzywy jest, wał jest na bank dobry, wario i talerz także. Korektor wtedy dziwnie jakby 0,5mm bicia miał, stąd wibracje, jednak jak nim jechałem to wszystko ok było.
On powinien mieć lepszy start bo na korektorze pas jest wyżej więc siłą rzeczy ma buta lepszego. No najwyżej rolki masz trochę za ciężkie do tej konfiguracji, bo może zanim sprzęgło załapie to już pasek na wario wyżej troszkę wejdzie i stąd muł. Daj mu 0,5g lżejsze, a najlepiej kup ten nieszczęsny wydech w końcu...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 19 lip 2019, 15:58 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 wrz 2013, 15:04
Posty: 2270
Lokalizacja: Sochocin
Pojazd: Aprilia Rally70LC
Pasek się musi ułożyć, sam wymieniałem ostatnio i też mam efekt "zmiany biegów" i ślizgania się. Pojeździj trochę i dopiero wtedy pisz co i jak.




_________________

Apka Rally :)
Stage6 Streetrace 70cc LC
Dellorto Black Editon 19MM/Filtr oryginał
Wariator Stage6 Sport Pro/Przeciwtalerz Stage6
Pasek Dayco
Sprzęgło Polini 3G/Dzwon Polini Speed Bell
Wał Top Racing Evo NG
Wydech Giannelli Shot V2




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 25 lip 2019, 22:17 
*

Rejestracja: 24 maja 2019, 22:26
Posty: 65
Pojazd: aerx
możliwe że i tak , wczoraj zrobiłem 15 km po tym dekiel był nagrzany na 61 stopni więc chyba nie jest aż tak źle ??
a rolki założyłem z 6,5 g na równe 8 g i powiem szczerze jest lepiej przy lekkich rolkach strasznie szarpie przy ruszaniu , przy 8 g ruszanie jest bardzo płynne i ładnie się zbiera , trzyma też ładnie prędkość max , na tych 8 g ok 3-4 km/h jedzie szybciej .
odłożyłem troche kasy więc szukam tłumika ale w ogloszeniach aktualnie jest tylko
stage6 pro ale wole coś mocniejszego nie to zapier**** jets jedna c16 ale spawana więc odpuszczę , ale jest też Stage6 R1200 w ładnym stanie a to jest chyba odpowiednik c16 Yasuni

-- 25 lip 2019, 22:17 --

witajcie , mam pytanie odnośnie sprzęgła stare miałem juz troche zjechane więc kupiłem takie Sprzęgło Motoforce Evolution z regulacją , wrzuciłem w nie czerwone sprężynki które były w zestawie i problem jest taki że łapie ono od samego dołu obrotów lekko gazu i od razu jedzie są tam tylko śruby mimośrodkowe które tylko popuszczają spreżynki i lekko je naciągają ale jak regulować by było sztywniejsze to sprzęgło i łapało wyżej ??




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 26 lip 2019, 0:04 
Stróż Forum

Rejestracja: 16 lip 2012, 17:19
Posty: 4379
Pojazd:
Raczej te +3-4km/h wynikało z warunków pogodowych a nie regulacji. Na hamowni by wyszło zapewne że utraciłeś 1-2KM. To jest mk2, on musi mieć BUTA więc szarpać, tak jak w aucie buta dajesz na 1. biegu to budą rusza. Dałeś 8g, czyli startujesz z wyższego przełożenia, na 50cc byś nie pojechał, masz 70cc więc wybacza więcej błędów. Bierz s6 pro i nawet sie nie zastanawiaj bo zamulisz ten cylek tylko na tej chinie. R1200 jest pod duże kąty typu racing. R1200 to nie C16, wgl. inna klasa, bardziej jak replica skrócona z większym wlotem. I mówię 2 raz, odpuść reg. tej chiny bo ten wydech pewnie ma tak zryte parametry że pod jakie rpm go nie dasz to podobnie będzie ciągnął. Sprzęgło masz raczej nieregulowane bo regulacja to w R/T jest a tutaj to coś prymitywnego. Chyba że tą śrubką trzeba kombinować ale to pare dokręceń mocnych i po gwincie. Szkoda że s6 nie kupiłeś, to co było fajnie łapało, nie było zużyte.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 01 sie 2019, 18:15 
*

Rejestracja: 24 maja 2019, 22:26
Posty: 65
Pojazd: aerx
Witaj , tego chinola wyjeba*** na złom a jutro zamawiam nowy , nie znalazłem używki w dobrej cenie . Nie wiem co mam wybrać by z tego cylka mk2 70 wyciągnąć maksimum jego możliwości
moje propozycję to :
WYDECH ARROW EXTREME ALUMINIUM DARK
WYDECH GIANNELLI REVERSE KEV
WYDECH GIANNELLI SHOT V4
WYDECH YASUNI CARRERA 16 ALUMINIUM
WYDECH YASUNI R ALUMINIUM BLACK
ogólnie zastanawiam się miedzy shot 4 i c16
nie wiem czy z R i Reversa wyciśnie się max obrotów z tego cylka ??




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 01 sie 2019, 18:30 
Stróż Forum

Rejestracja: 16 lip 2012, 17:19
Posty: 4379
Pojazd:
Hah dobre - w końcu dobra decyzja :D
C16/shot - w te celuj, bez hamowni nie sprawdzimy, na pozostałych nie wyciągniesz maxa. Jeszcze pro replica dobra ale to jak trochę niżej chcesz żeby kręcił.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 01 sie 2019, 19:38 
*

Rejestracja: 24 maja 2019, 22:26
Posty: 65
Pojazd: aerx
chce celować w najwyższy v-max co wiąże się z wysokimi obrotami chyba że masz inny pomysł co wybrać ??
ja chyba wezmę GIANNELLI SHOT V4 bo posiada homologację a c 16 nie.
ciekawi mnie jak to śmiga nie ma nigdzie filmików z tym tłumikiem jakie prędkości rozwijają




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 01 sie 2019, 20:36 
Stróż Forum

Rejestracja: 16 lip 2012, 17:19
Posty: 4379
Pojazd:
Z C16 masz wykresy, po uj ci homologacja?? Mój nie ma i kij komu do tego :twisted: :twisted: :evil: Jak chcesz testować to bierz, sam jestem ciekaw.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 01 sie 2019, 20:58 
*

Rejestracja: 24 maja 2019, 22:26
Posty: 65
Pojazd: aerx
w sumie racja . biorę c 16 :) a jest jakiś kod promocyjny bo widziałem że się spisuję ??




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 01 sie 2019, 21:06 
Stróż Forum

Rejestracja: 16 lip 2012, 17:19
Posty: 4379
Pojazd:
No jest na forum 6% niestety tylko...Dla jeszcze lepszego v-max r1200+gaźnik 21 ale bmep spadnie...coś za coś. Żeby nie było, replice o 1,5cm byś skrócił, dał flanszę większą to bankowo przebiłoby osiągi na c16 :)
shota v4 nie hejtuję jak co




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 01 sie 2019, 21:18 
*

Rejestracja: 24 maja 2019, 22:26
Posty: 65
Pojazd: aerx
jak na c16 poleci 120 to będzie wystarczająco i spełni moje oczekiwania :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 01 sie 2019, 21:55 
Stróż Forum

Rejestracja: 16 lip 2012, 17:19
Posty: 4379
Pojazd:
Myślę że 100 realne to nie będzie problem :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 01 sie 2019, 22:03 
*

Rejestracja: 24 maja 2019, 22:26
Posty: 65
Pojazd: aerx
na tym gównianym wydechu według gps było 91 km.h to na c16 powinno być o wiele lepiej , w końcu nie kosztuje 200 zł




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 01 sie 2019, 22:10 
Stróż Forum

Rejestracja: 16 lip 2012, 17:19
Posty: 4379
Pojazd:
Mówiłeś że 86 a nie 91 hah :lol: :lol: Zależy od rpm, widzę że max moc przy 11k +-, ok 105 pewnie wyciśniesz.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 113 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy