Dzisiaj jest 25 lis 2024, 3:44



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 21 maja 2020, 20:31 
*

Rejestracja: 19 mar 2020, 10:33
Posty: 8
Pojazd: Aprilia Tuono50
Witam każdego i dzięki za odpowiedzi na moje pytanie, a mianowicie : cylek wymieniony na 70 ccm TEC PRO SPORT, gażnik Dellorto 21 PHBG ( z który mam duży problem z wyregulowaniem) obecnie mam założoną dyszę gł.062, spalanie na poziomie 5.3 l/100km, wcześniej na dyszy 072 - 5.5 l /100, a na dyszy 092- 6.5 l
Jak to wygląda u Was z tym spalaniem? V max ma 100 wyszarpie. Czy mając idealnie wyregulowany gażnik można przy tym zestawie ograniczyć jeszcze wir w baku?


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 21 maja 2020, 22:53 
Stróż Forum

Rejestracja: 16 lip 2012, 17:19
Posty: 4379
Pojazd:
Za duży gaźnik i takie są skutki. Powinien być max 19. Na dyszy 60coś to tylko go zatrzesz. Celuj w dysze 80-85. 6/100 średnio powinien palić.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 22 maja 2020, 10:25 
*

Rejestracja: 19 mar 2020, 10:33
Posty: 8
Pojazd: Aprilia Tuono50
Sorry,ale czegoś nie kumam.Dlaczego miałbym zatrzeć cylinder? Smarowanie silnika jest, chłodzenie cieczą jest,więc co ma wielkość dyszy do tego.A wracając do gażnika 19 jakie spalanie by było?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 02 cze 2020, 8:58 
*

Rejestracja: 03 lip 2019, 9:42
Posty: 7
Pojazd: CPI SM
Imię: Bartek
Mając za słabą mieszanke paliwowo-powietrzną mozesz także zatrzeć
tłok dostanie za dużo powietrza zacznie sie nagrzewac i wypali dziure w tłoku




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 02 cze 2020, 10:08 
*

Rejestracja: 19 mar 2020, 10:33
Posty: 8
Pojazd: Aprilia Tuono50
Z tym akurat nie mam problemu.Nieustannie pracuję nad odprowadzeniem do koloru kawy z mlekiem świecy,a narazie jest czarna i mokra czyli mieszanka ,a bogata.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 02 cze 2020, 15:51 
Stróż Forum

Rejestracja: 16 lip 2012, 17:19
Posty: 4379
Pojazd:
Nie po to są większe dysze aby je omijać. Skoro wiesz lepiej to rób po swojemu. Gaźnik dobiera się pod SILNIK a nie na pałę. Zrozumcie to raz i w końcu. Masz cylek +- 8konny, on zadowoli się przepustnicą 17,5-19mm, ale to nie oznacza że nie wyregulujesz tego na 21 albo 24mm. Skoro chcesz małe spalanie to wsadź mu 17,5mm a nie 21 czy 19. Nie napisałeś nic o wydechu, skąd mamy wiedzieć jaki? C16 ? Seria? Liczysz że dyszą z chinola 50 uzyskasz mniejsze spalanie? Nie tędy droga. Nie umiesz sam/nie masz pojęcia to oddaj do specjalisty od 2t, zanim uszkodzisz silnik. Pozdrawiam.

Jeszcze jedno: Prawidłowo wyregulowany mały gaźnik zawsze jest lepszy niż źle wyregulowany duży.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 02 cze 2020, 20:42 
*

Rejestracja: 19 mar 2020, 10:33
Posty: 8
Pojazd: Aprilia Tuono50
Scoot , czytając Twoje odpowiedzi na moje pytanie,porównuje Cię do smerfa Mądrali.Forum jest po to aby zapytać i otrzymać odpowiedż,pomoc na zadane pytanie od osoby , która posiada wiedzę i doświadczenie w temacie ,osobie która chce sama coś zrobić a nie jest taka bystra jak Ty.
Z mechanikami u mnie jest lipa (dobrymi), jeden przytakuje,drugi gada że masz gażnik 21 to musi palić itd. ale żaden nie wie jak go wyregulować. Ponadto nie oczekuje cudów że będzie palił 3 l .ale 6.5 to smok jak na piżdzik. Chinioli żadnych nie używam, gażnik owszem kupiłem na wyrost, wydech jest seryjny jak zresztą cały piżdzik.
A wracając do regulacji to może w końcu powiesz coś konkretnego. Dlaczego mając dyszę 092 praca silnika nie różniła się mając śrubę składu mieszanki na max wkręconą lub prawie całą wykręconą, a przy dyszy 072 i 062 już tak i dlaczego przy tych trzech dyszach ciągle mieszanka jest za bogata.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



cron Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy