|
Dzisiaj jest 04 maja 2024, 13:03
|
Posty bez odpowiedzi | Aktywne tematy
|
Strona 1 z 1
|
[ Posty: 7 ] |
|
Autor |
Wiadomość |
Artus67
|
: 21 maja 2020, 20:31 |
|
Rejestracja: 19 mar 2020, 10:33 Posty: 8
Pojazd: Aprilia Tuono50
|
Witam każdego i dzięki za odpowiedzi na moje pytanie, a mianowicie : cylek wymieniony na 70 ccm TEC PRO SPORT, gażnik Dellorto 21 PHBG ( z który mam duży problem z wyregulowaniem) obecnie mam założoną dyszę gł.062, spalanie na poziomie 5.3 l/100km, wcześniej na dyszy 072 - 5.5 l /100, a na dyszy 092- 6.5 l Jak to wygląda u Was z tym spalaniem? V max ma 100 wyszarpie. Czy mając idealnie wyregulowany gażnik można przy tym zestawie ograniczyć jeszcze wir w baku?
|
|
Na górę |
|
|
scoot
|
: 21 maja 2020, 22:53 |
|
Rejestracja: 16 lip 2012, 17:19 Posty: 4379
Pojazd:
|
Za duży gaźnik i takie są skutki. Powinien być max 19. Na dyszy 60coś to tylko go zatrzesz. Celuj w dysze 80-85. 6/100 średnio powinien palić.
|
|
Na górę |
|
|
Artus67
|
: 22 maja 2020, 10:25 |
|
Rejestracja: 19 mar 2020, 10:33 Posty: 8
Pojazd: Aprilia Tuono50
|
Sorry,ale czegoś nie kumam.Dlaczego miałbym zatrzeć cylinder? Smarowanie silnika jest, chłodzenie cieczą jest,więc co ma wielkość dyszy do tego.A wracając do gażnika 19 jakie spalanie by było?
|
|
Na górę |
|
|
xBATIx
|
: 02 cze 2020, 8:58 |
|
Rejestracja: 03 lip 2019, 9:42 Posty: 7
Pojazd: CPI SM
Imię: Bartek
|
Mając za słabą mieszanke paliwowo-powietrzną mozesz także zatrzeć tłok dostanie za dużo powietrza zacznie sie nagrzewac i wypali dziure w tłoku
|
|
Na górę |
|
|
Artus67
|
: 02 cze 2020, 10:08 |
|
Rejestracja: 19 mar 2020, 10:33 Posty: 8
Pojazd: Aprilia Tuono50
|
Z tym akurat nie mam problemu.Nieustannie pracuję nad odprowadzeniem do koloru kawy z mlekiem świecy,a narazie jest czarna i mokra czyli mieszanka ,a bogata.
|
|
Na górę |
|
|
scoot
|
: 02 cze 2020, 15:51 |
|
Rejestracja: 16 lip 2012, 17:19 Posty: 4379
Pojazd:
|
Nie po to są większe dysze aby je omijać. Skoro wiesz lepiej to rób po swojemu. Gaźnik dobiera się pod SILNIK a nie na pałę. Zrozumcie to raz i w końcu. Masz cylek +- 8konny, on zadowoli się przepustnicą 17,5-19mm, ale to nie oznacza że nie wyregulujesz tego na 21 albo 24mm. Skoro chcesz małe spalanie to wsadź mu 17,5mm a nie 21 czy 19. Nie napisałeś nic o wydechu, skąd mamy wiedzieć jaki? C16 ? Seria? Liczysz że dyszą z chinola 50 uzyskasz mniejsze spalanie? Nie tędy droga. Nie umiesz sam/nie masz pojęcia to oddaj do specjalisty od 2t, zanim uszkodzisz silnik. Pozdrawiam.
Jeszcze jedno: Prawidłowo wyregulowany mały gaźnik zawsze jest lepszy niż źle wyregulowany duży.
|
|
Na górę |
|
|
Artus67
|
: 02 cze 2020, 20:42 |
|
Rejestracja: 19 mar 2020, 10:33 Posty: 8
Pojazd: Aprilia Tuono50
|
Scoot , czytając Twoje odpowiedzi na moje pytanie,porównuje Cię do smerfa Mądrali.Forum jest po to aby zapytać i otrzymać odpowiedż,pomoc na zadane pytanie od osoby , która posiada wiedzę i doświadczenie w temacie ,osobie która chce sama coś zrobić a nie jest taka bystra jak Ty. Z mechanikami u mnie jest lipa (dobrymi), jeden przytakuje,drugi gada że masz gażnik 21 to musi palić itd. ale żaden nie wie jak go wyregulować. Ponadto nie oczekuje cudów że będzie palił 3 l .ale 6.5 to smok jak na piżdzik. Chinioli żadnych nie używam, gażnik owszem kupiłem na wyrost, wydech jest seryjny jak zresztą cały piżdzik. A wracając do regulacji to może w końcu powiesz coś konkretnego. Dlaczego mając dyszę 092 praca silnika nie różniła się mając śrubę składu mieszanki na max wkręconą lub prawie całą wykręconą, a przy dyszy 072 i 062 już tak i dlaczego przy tych trzech dyszach ciągle mieszanka jest za bogata.
|
|
Na górę |
|
|
|
Strona 1 z 1
|
[ Posty: 7 ] |
|
Kto jest online |
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości |
|
Nie możesz tworzyć nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów
|