Dzisiaj jest 19 kwie 2024, 1:25



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 2 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 13 maja 2021, 6:30 
*

Rejestracja: 20 lut 2020, 10:50
Posty: 1
Pojazd: MBK Booster
Cześć wszystkim, moje pytanie dotyczy silnika minarelli horizontal AC oraz dopuszczalnego luzu osiowego na łożysku igiełkowym tłoka. Poprzedni cylinder się zatarł i kupiłem zestaw 70 ccm firmy Power Force – aluminiowy. Szerokość korby to 12 mm, szerokość łożyska 13 mm a luz osiowy łożysko tłok w starym tłoku to około 1-2 mm. Natomiast w nowym tłoku ten luz wynosi już około 7 mm. Czy dobrze myślę żeby dotoczyć tam jakieś tulejki i go skasować? Czy podczas pracy silnika łożysko nie będzie się przesuwać na boki?


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 13 maja 2021, 17:33 
Stróż Forum

Rejestracja: 16 lip 2012, 17:19
Posty: 4379
Pojazd:
Igiełkowe w tłok nie może ciasno wchodzić, ale też nie może latać zbytnio. Igiełkowe powinno być na max szerokie ale z luzem 0,5-1mm i np. u siebie mam 15mm szerokie zamiast seryjnego 13mm - bardziej stabilne jest. Nie ważne też, że główka korbowodu nie ma 15mm szerokości, np. w S6 HPC dają 15mm igiełkowe a główka korbowodu ma 13mm szerokość. 7mm to luz niedopuszczalny, gówniany tłok masz, stary był lepszy, aczkolwiek 2mm to wg. mnie i tak za sporo. Oczywiście że się może przesuwać i narobić bałaganu jak padnie przez nierównomierny nacisk.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 2 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy