|
Dzisiaj jest 19 kwie 2024, 4:03
|
Posty bez odpowiedzi | Aktywne tematy
|
Strona 1 z 1
|
[ Posty: 2 ] |
|
Autor |
Wiadomość |
jarekk91
|
: 13 maja 2021, 6:30 |
|
Rejestracja: 20 lut 2020, 10:50 Posty: 1
Pojazd: MBK Booster
|
Cześć wszystkim, moje pytanie dotyczy silnika minarelli horizontal AC oraz dopuszczalnego luzu osiowego na łożysku igiełkowym tłoka. Poprzedni cylinder się zatarł i kupiłem zestaw 70 ccm firmy Power Force – aluminiowy. Szerokość korby to 12 mm, szerokość łożyska 13 mm a luz osiowy łożysko tłok w starym tłoku to około 1-2 mm. Natomiast w nowym tłoku ten luz wynosi już około 7 mm. Czy dobrze myślę żeby dotoczyć tam jakieś tulejki i go skasować? Czy podczas pracy silnika łożysko nie będzie się przesuwać na boki?
|
|
Na górę |
|
|
scoot
|
: 13 maja 2021, 17:33 |
|
Rejestracja: 16 lip 2012, 17:19 Posty: 4379
Pojazd:
|
Igiełkowe w tłok nie może ciasno wchodzić, ale też nie może latać zbytnio. Igiełkowe powinno być na max szerokie ale z luzem 0,5-1mm i np. u siebie mam 15mm szerokie zamiast seryjnego 13mm - bardziej stabilne jest. Nie ważne też, że główka korbowodu nie ma 15mm szerokości, np. w S6 HPC dają 15mm igiełkowe a główka korbowodu ma 13mm szerokość. 7mm to luz niedopuszczalny, gówniany tłok masz, stary był lepszy, aczkolwiek 2mm to wg. mnie i tak za sporo. Oczywiście że się może przesuwać i narobić bałaganu jak padnie przez nierównomierny nacisk.
|
|
Na górę |
|
|
|
Strona 1 z 1
|
[ Posty: 2 ] |
|
Kto jest online |
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości |
|
Nie możesz tworzyć nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów
|