|
Dzisiaj jest 26 kwie 2024, 9:55
|
Posty bez odpowiedzi | Aktywne tematy
|
Strona 1 z 1
|
[ Posty: 4 ] |
|
Autor |
Wiadomość |
ProKillaz
|
: 06 sty 2022, 1:45 |
|
Rejestracja: 06 sty 2022, 1:35 Posty: 2
Pojazd: skuter
|
Mam skuter benyco thunder 50 przerobiony na pojemność 100cc i osiąga szybko prędkość seryjną 80km/h i zamówiłem wariator Top Racing SV1 i czy to coś mi polepszy? Bo też myślałem o wymienieniu przekładni ale sam nie wiem czy to sie opłaca i czy pasek na taki wariator by pasował bo mam 729x17.7x30 a chciałbym by skuter osiągnął chociaż te 100km/h. Też zamówiłem moduł zapłonowy racing żebrowany i w ogóle one coś dają?
|
|
Na górę |
|
|
Mattrack
|
: 06 sty 2022, 17:44 |
|
Główny Dowodzący - Admin |
|
Rejestracja: 29 kwie 2010, 14:29 Posty: 8330 Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: Citroën Xsara II VTR Coupe
Imię: Mateusz
|
W przypadku 4T nie osiągniesz nie wiadomo czego. Jak chciałeś już takie osiągi zamiast tych "gadżetów mocy" mogłeś zakupić silnik p/g i zrobić przekładkę. A jeśli chcesz jeszcze coś osiągnąć z powyższego zestawu sprawdź w jakim zakresie zakupiony cylinder osiąga najwyższą moc i tak wyreguluj napęd i gaźnik
|
|
Na górę |
|
|
ProKillaz
|
: 06 sty 2022, 19:53 |
|
Rejestracja: 06 sty 2022, 1:35 Posty: 2
Pojazd: skuter
|
Na serio się nic nie da by szybciej poleciał bo mój brat kiedyś miał skutera 4t co jeździł normalnie 90 a po przerobieniu 120 i wątpię by licznik okłamywał bo sprawdzano też samochodem ale sam już nie pamięta co robił ale wie że cały skuter powymieniał na części sportowe a mi chodzi o konkretne bo nie wiem bo nie stać mnie na każdą część
|
|
Na górę |
|
|
scoot
|
: 06 sty 2022, 21:00 |
|
Rejestracja: 16 lip 2012, 17:19 Posty: 4379
Pojazd:
|
Bajki w stylu ktoś coś kiedyś miał, kiedyś jechał XYZ km/h można opowiadać dzieciom w przedszkolu, a nie tu na forum. Tak jak Mate napisał, jedyne sensowne modyfikacje to swap silnika na 2t P/G i jest to jedyna opcja na osiągnięcie 100km/h realnych oczywiście, a nie wg. chińskiego cyferblatu. Silnik 2t P/G AC 100% sprawny to koszt +- 1000pln. Dalej kwestia części i portfela. Ogólnie kilka tysięcy trzeba mieć aby to porządnie zrobić i aby się nie zepsuło po miesiącu, jak to bywa w wielu przypadkach. Dlatego też, ludzie chcąc tuningować od razu kupują markowe sprzęty i mają chociaż bazę. Na przyszłość też proszę pisać z interpunkcją, bo słabo się czyta takie posty.
|
|
Na górę |
|
|
|
Strona 1 z 1
|
[ Posty: 4 ] |
|
Kto jest online |
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości |
|
Nie możesz tworzyć nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów
|