Dzisiaj jest 21 lis 2024, 21:01



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 16 kwie 2022, 10:38 
*

Rejestracja: 16 kwie 2022, 10:20
Posty: 4
Pojazd: Yamaha JOG RR LC
Cześć,

Jestem właścicielem Yamahy JOG RR LC 08'. Skuter w pełni seryjny bez żadnych przeróbek i ze ściągniętymi blokadami, 6k przebiegu.

Pojawił się problem - strasznie dymił na biało i dusił się przy ruszaniu, dopiero od 40kmh łapał obroty i szedł jak trzeba. Oddany do serwisu wszystko naprawione, wadliwe wężyki, świeca itd powymieniane - pełen serwis. Po odbiorze trochę się poprawiło, ale problem po kilku przyspieszeniach z miejsca / dogrzaniu powracał. Oddałem ponownie i teraz już jest nieco lepiej, choć wciąż dymi i słabo się zbiera. (Przed pojawieniem się problemu działał idealnie, bardzo ultra zrywny, ze świateł zawsze odjeżdżałem pierwszy i szedł spokojnie 80kmh.

Czy jest osoba z Krakowa, która zna specyfikę i mogłaby pomóc w regulacji?. Serwisy twierdzą, że jest ok i już nie da się lepiej.

Drugi problem to licznik, po wulkanizacji przestała działać wskazówka prędkościomierza. Multimetr wskazuje, że na kablach i na wtyczce napięcie jest. To pewnie uwalony napęd licznika, impulsator?


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 16 kwie 2022, 16:08 
Stróż Forum

Rejestracja: 16 lip 2012, 17:19
Posty: 4379
Pojazd:
Uszczelka pod głowicą nie cieknie po postaniu przypadkiem? Gdyby to był niebieski dym to stawiałbym na dużą ilość oleju i niewłaściwy olej.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 16 kwie 2022, 16:18 
*

Rejestracja: 16 kwie 2022, 10:20
Posty: 4
Pojazd: Yamaha JOG RR LC
Ciekła i była wymieniona. Dym raczej w pełni biały. Pewnie brał za dużo oleju, ale zakładam, że po regulacji w serwisie powinien wypalić te resztki i chodzić normalnie.

-- 16 kwie 2022, 16:18 --

stefanbatory13 pisze:
Ciekła i była wymieniona. Dym raczej w pełni biały. Pewnie brał za dużo oleju, ale zakładam, że po regulacji w serwisie powinien wypalić te resztki i chodzić normalnie.


Taki olej zalewam - CASTROL 2T OLEJ MINERALNY JASO FB (czerwony)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 16 kwie 2022, 18:41 
Stróż Forum

Rejestracja: 16 lip 2012, 17:19
Posty: 4379
Pojazd:
Niestety lejąc ten olej psujesz sobie silnik. Zapewne nie przeczytałeś instrukcji obsługi skutera, tam jest napisane jaki olej trzeba lać aby skuter bezawaryjnie służył. Używasz najgorszego jakościowo oleju 2t, nie wróżę temu silnikowi długiego żywota. Poza tym padnięta uszczelka po 6k km to świadczy że ten skuter ładnie był zajeżdżany. Nie dziw się że teraz takie problemy.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 16 kwie 2022, 19:01 
*

Rejestracja: 16 kwie 2022, 10:20
Posty: 4
Pojazd: Yamaha JOG RR LC
Nie wiem co znaczy ''zajeżdżany". Piszemy o czymś, co wedle przepisów, jeśli się nie mylę powinno jeździć 45kmh :mrgreen:

Generalnie od 2014-2021 stał w piwnicy. Więc liczę się teraz z tym, że różne sprawy będą wychodzić. Jego prime time przypadał na czas, gdy skończyłem 6 klasę do zdania prawka :wink: . A blokady, to w ogóle zostały ściągnięte po 3 latach jazdy.

Okej, z olejem nieświadomie - doczytam. A skoro już jest szansa zapytać, to jaki polecasz?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy