Marcinekkk pisze:
Piękny KTM, muszę sobie kiedyś takiego sprawić. Mierzyłeś kiedyś czasy 0-100/100-200?
Czasów nie robiłem, czasy sprawdzałem na internecie, 0-100 około 3,3/3,4s a 100-200 nie powiem bo takiej informacji nie znalazłem albo ja szukać nie umiem
Bałtosz pisze:
Ale bestia, duke też spoko :*
Dzięki Bartek, jesteś the best
Mate57 pisze:
A ja zapytam inaczej. Stosujesz do tego jakieś zabezpieczenie? Nie wiem tradycyjne / na tarcze?
Patrząc teraz po kradzieżach i po tym jak on wygląda...to cóż
Mam monitoring na podwórze oraz alarmy, po za tym ktm stoi w prywatnym garażu na mojej posesji, zabezpieczenia na tarczę nie używam z racji na cenę w miarę sensownego zabezpieczenia, rozumiem, że motocykl za kupę kasy a pieniędzy na blokadę tarczy brak, lecz niestety mam inne wydatki. Może kiedyś jak będą jakieś fajne rabaty coś ustrzelę
W okolicach wtorku/środy wpadną kolejne aktualizacje postu
Stay tuned
Aktualizacja
Dawno mnie nie było, ale czekałem za wszystkimi partsami aż dojdą do mnie (prerwa świąteczna w ktm) przez to tak długo czekaliście.
Zamówiłem anodowane sportowe podnóźki z firmy Puig, na które też długo czekałem aż z głównego magazynu z Hiszpanii dotrą do mnie
Nie obyło się także bez problemów
(źle wykonany otwór w fabryce ktm w prawym secie kierowcy, przez co trzeba było wykonać drobny "tunink" zestawu montażowego), jak widać na zdjęciu, prawy podnóżek jest bardzej podgięty do góry niż lewy
Zmieniłem również klamrę zaciskową wieżyczki kierownicy ponieważ z tamtej zszedła troche anoda, przez co denerwowało to trochę wizualnie oczy
Przy okazji odkręcania tych klamer okazało się, że kierownica była nie dokręcona!
A ja nim po +200 latałem
Bąble powietrza na wyświetlaczu to wina źle naklejonej foli ochronnej na wyświetlacz, nie chciało mi się już tego poprawiać, ale na pewno poprawię, gdyż dla mnie jest to nie dopuszczalny błąd, który gryzie w oczy.
Został również zamówiony zestaw do sprzęgła aby lżej się je wciskało.
Oczywiście mimo, że to dedykowana część (od majfrednów z Azji wschodniej) pasująca do Duke 790/890 oraz adventure 790/890, również trzeba było wykonać "tunink" bo przecież pech mnie od narodzin jak narazie nie opuszcza
Zostało tylko poprawnie wygregulować sprzęgło i będzie klasa
Kolejnym partsem jest coś co podpatrzyłem na zagranicznej grupie, mówię, a po co mi to. Po długich namysłach oczywiście zamówiłem, bo "anodowane" to musi być, a że ja jestem osobą co lubi kolorowe dodatki, które przykuwają oko, to jest mus, że musi być i .
Korki nie zamontowane jeszcze, z racji, że aby je zamontować trzeba spuścić olej, gdyż są to korki spustowe oleju z silnika oraz skrzyni. Ta część zostanie zamontowana na początku sezonu gdy będzie wykonana wymiana oleju oraz filtra oleju