Dzisiaj jest 30 lis 2024, 18:25



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 11 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 28 kwie 2023, 20:32 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 wrz 2009, 14:26
Posty: 1081
Lokalizacja: Bierutów
Pojazd: Kawasaki Ninja ZX-6R
Witam wszystkich użytkowników.

Otóż mam problem ze skuterkiem Kingway Yarox może mnie ktoś jeszcze oświeci.

Silnik po generalnym remoncie:
- nowy wał ze sworzniem 12mm
- uszczelniacze, uszczelki
- Cylinder lepsza china 70cc (Wilmat)
- Wariator Top Racing SV1 z rolkami 6g
- tłumik seria
- gaźnik seria (zamiennik Wilmat nowy)

I teraz tak - skuter pracuje bardzo dobrze w całym zakresie obrotów przyśpieszenie i start bardzo dobre.
Na stopkach wkręca się na maksymalne obroty, kolor świecy kawa z mlekiem.

Jednak prędkość maksymalna to 70km/h czasem w porywach do 75km/h. Dlaczego jest taka mała prędkość gdzie jeszcze szukać przyczyny ??

Co próbowałem robić:
- zmieniałem na fabryczny gaźnik - bez zmian chodzi tak samo
- zmieniałem tłumik na (seryjny odblokowany Power Force) - chodzi tylko głośniej moc i prędkość max bez zmian
- zmieniłem króciec gaźnika na nowy + membrana (seria z wilmatu) - chodzi bez zmian moc i prędkość ta sama.

Pomysły już mi się wyczerpały...

PS: Drugi skuter który posiadam to Keeway F-act i ma wsadzone dokładnie te same części i jedzie 85 nawet w porywach 90km/h

Dlatego nie rozumiem co z tym Yaroxem jest nie tak...


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 29 kwie 2023, 14:22 
**

Rejestracja: 03 wrz 2020, 17:16
Posty: 222
Pojazd: Aerox Malossi 70
Pasek wchodzi na samą górę? Ogólnie, to może po prostu kwestia jakie przełożenia ma dany skuter.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 01 maja 2023, 8:46 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 wrz 2009, 14:26
Posty: 1081
Lokalizacja: Bierutów
Pojazd: Kawasaki Ninja ZX-6R
Tak dochodzi do samej góry wariatora (z 1mm może jest od góry przerwy)

I odnoszę tez wrazenie że przy tych 70km/h silnik chodzi na maksymalnych obrotach.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 01 maja 2023, 12:29 
**

Rejestracja: 03 wrz 2020, 17:16
Posty: 222
Pojazd: Aerox Malossi 70
Jeśli pasek jest na samej górze, to z napędu więcej nie wyciągniemy. Co do obrotów, to może moduł jest zablokowany. W tym skuterze ori rozmiar gaźnika to 12mm, czy 17,5? Bo jeśli jeździsz 70 z gaźnikiem 12mm, to może być wąskim gardłem.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 07 maja 2023, 18:42 
Główny Dowodzący - Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 kwie 2010, 14:29
Posty: 8336
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: Citroën Xsara II VTR Coupe
Imię: Mateusz
Myślę że tam na pewno będzie seryjnie 12 mm (no chyba że ktoś już zmieniał)




_________________

https://www.youtube.com/watch?v=wY-1Xa20Hb0 <= Zostaw SUBA! Dziękuję !

DOŁĄCZ DO NASZYCH GRUP SPRZEDAŻY :

:arrow: https://www.facebook.com/groups/skutermaniacy/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maniacymoto50/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maxiholicy/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 08 maja 2023, 9:14 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 wrz 2009, 14:26
Posty: 1081
Lokalizacja: Bierutów
Pojazd: Kawasaki Ninja ZX-6R
Nie nie tam siedzi gaźnik 16mm (15,5mm suwmiarką) i to jest seria.

Zaraz wrzucę film jak chodzi ten silnik na wolnych obrotach i jak wkręca się na stopkach.

Jeszcze pojawia się problem po przestoju skutera (jeśli stoi dobę - odpala za 5-6 kopnięciem bez gazu nie można go dodać bo się zadusi i zgaśnie - jak pochodzi z 30 sekund działa bez problemu)

Jak stał teraz tydzień czasu (bo byłem na wakacjach) - to za cholerę nie mogłem go odpalić wykręciłem świecę cała zalana wysuszyłem i dopiero odpalił za którymś z kolei kopnięciem).

Dziś wymieniłem przed chwilą zaworek iglicowy w gaźniku - bo nie mam już pomysłu więcej
Króciec szczelny membrana nowa puszka filtra nowa szczelna ssanie dla pewności nowe wsadziłem dzisiaj

Kranik w baku nowy sprawny.

PS: poniżej link do filmu - raczej wątpię aby był moduł zablokowany konstrukcyjnie więcej chyba się już nie wkręci
https://youtube.com/shorts/vYPyqM8f7sQ?feature=share




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 08 maja 2023, 9:52 
*

Rejestracja: 11 cze 2022, 9:39
Posty: 75
Pojazd:
Poczytałem komentarze odnośnie prędkości maksymalnej i ludzie twierdzą, że więcej niż 80 nie poleci.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 09 maja 2023, 9:55 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 wrz 2009, 14:26
Posty: 1081
Lokalizacja: Bierutów
Pojazd: Kawasaki Ninja ZX-6R
Ale on jedzie 70 tylko...

-- 9 maja 2023, o 09:54 --

Rozwiązałem problem małej prędkości maksymalnej.

Zamontowałem nowy tłumik tecnigas next-r.

Skuter dostał nowe życie moc przyspieszenie większe obroty
I prędkość na poziomie 85-90km/h

Okazuje się że fabryczny tłumik nie nadaje się do cylindrów większej pojemności.
Spaliny nie mają swobodnego przepływu przez co silnik jest dławiony i nie rozwija pełnych obrotów i pełnej mocy.

Pozostał jeszcze jedynie problem ciężkiego odpalania silnika zimnego po nocy.
Jeśli ktoś ma jakieś sugestie proszę pisać.

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 09 maja 2023, 18:38 
Główny Dowodzący - Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 kwie 2010, 14:29
Posty: 8336
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: Citroën Xsara II VTR Coupe
Imię: Mateusz
DJPIECZYWO pisze:
Spaliny nie mają swobodnego przepływu przez co silnik jest dławiony i nie rozwija pełnych obrotów i pełnej mocy.


To oczywiste. Wydech w 2T wiele zmienia oczywiście na lepsze

DJPIECZYWO pisze:
Pozostał jeszcze jedynie problem ciężkiego odpalania silnika zimnego po nocy

Ssanie ,zła regulacja gaźnika. Ja miałem jeszcze taki problem ale to akurat w przypadku 4T że przy króćcu przewody idące do kranika miały za duży luz - też nie palił




_________________

https://www.youtube.com/watch?v=wY-1Xa20Hb0 <= Zostaw SUBA! Dziękuję !

DOŁĄCZ DO NASZYCH GRUP SPRZEDAŻY :

:arrow: https://www.facebook.com/groups/skutermaniacy/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maniacymoto50/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maxiholicy/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 22 maja 2023, 9:23 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 wrz 2009, 14:26
Posty: 1081
Lokalizacja: Bierutów
Pojazd: Kawasaki Ninja ZX-6R
Rozwiązany problem palenia na zimnym :lol:

Skuter bez problemu odpala od strzała po nocy i wkręca się natychmiast nie dusi się.

Przyczyna była dość nietypowa - gaźnik wyregulowany idealnie.

Jednak ssanie ma osobną regulację (na tym dużym ssaniu u góry jest malutka śrubka która reguluje nacisk wewnętrznej sprężyny w ssaniu) wystarczyło ją wykręcić 2 obroty i skuter dłużej chodzi na ssaniu i się nie dusi i odpala bez problemu).

Także dziękuję za pomoc temat wyczerpany.

Kolejne pytania w nowym wątku

Dziękuję pozdrawiam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 06 cze 2023, 12:49 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 maja 2017, 9:33
Posty: 73
Lokalizacja: Tczew
Pojazd: Keeway 70ccm
Imię: Marcin
Podeślesz mi namiary gdzie kupic w miare dobry zestał tłok-cylinder ? Ten Wilmot daje rady ?




_________________

RY8 - 2007r
WM 70ccm
Wydech Next-R
Wariator Malossi 7g
Centralna biała
Dellorto 17.5 - dysza 75
Filtr powietrza - ori + wkłądka Pollini + custom króciec




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 11 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy