Witam po założeniu nowego tłoka i cylindra pojawił się problem po przejechaniu pierwszych kilometrów max prędkością 30km/h silink zgasł i zaraz odpalil od strzała i tak kilka razy potem niby dość długo jeździełem i już nie gasł. Czyż by znów tłok puchł? Za każdym razem co zgasł to od razu zapalał kopki nie zblokowało. W czym może być problem?
-- 24 lip 2023, 20:43 --
Dziś sie przejechałem i wygląda mi to że pływak za szybko w gaźniku odcina paliwo a stary tłok zatarł się od góry jak by od dolotu pewnie przez to śmigał neos na ubogiej mieszance.
-- 27 lis 2023, 19:20 --
Witam problem nie został rozwiązany do końca skuter gaśnie podczas jazdy ale jak się jedzie na maxa czyli te 80km/h przy prędkości 50/60km/h nie gaśnie. Poprzedni tłok chyba się zatarł przez stu letni filtr powietrza który został wyprany w perwolu a właściwie w chemii do mycia kostki brukowej, wiek filtra i tak agresywna chemia spowodowała że skuter chyba zaciągał drobinki rozlatującego się filtra powietrza
![:|](https://forum.mieloch.pl/images/smilies/icon_neutral.gif)
Gdy na maxa jedzie się skuterem zgaśnie to od razu da się go odpalić, objaw ten przypomina jak w starych komarkach źle się wyregulowało pływak tak ,że w komorze pływakowej było za mało paliwa bo pływak za szybko odcinał dostarczanie paliwa do komory i silnik wypalał więcej paliwa niż pływak na to pozwolił więc przez to gasł komar i dało się go od ręki ponownie odpalić bo napełniła się znów komora pływakowa paliwem ale w neosie brak jakiejkolwiek regulacji pływaka. Miałem nadzieję ,że kranik podciśnieniowy jest zepsuty wymieniłem go na nowy chyba nie najgorszej marki RMS ale nie pomogło to. Może któryś z uszczelniaczy na wale jest już nieszczelny bo brak mi już pomysłów:/ Podpowiedzcie mi co może być nie tak, mamy całą zimę na to. Z góry dziękuję