Witam po założeniu nowego tłoka i cylindra pojawił się problem po przejechaniu pierwszych kilometrów max prędkością 30km/h silink zgasł i zaraz odpalil od strzała i tak kilka razy potem niby dość długo jeździełem i już nie gasł. Czyż by znów tłok puchł? Za każdym razem co zgasł to od razu zapalał kopki nie zblokowało. W czym może być problem?
-- 24 lip 2023, 20:43 --
Dziś sie przejechałem i wygląda mi to że pływak za szybko w gaźniku odcina paliwo a stary tłok zatarł się od góry jak by od dolotu pewnie przez to śmigał neos na ubogiej mieszance.
-- 27 lis 2023, 19:20 --
Witam problem nie został rozwiązany do końca skuter gaśnie podczas jazdy ale jak się jedzie na maxa czyli te 80km/h przy prędkości 50/60km/h nie gaśnie. Poprzedni tłok chyba się zatarł przez stu letni filtr powietrza który został wyprany w perwolu a właściwie w chemii do mycia kostki brukowej, wiek filtra i tak agresywna chemia spowodowała że skuter chyba zaciągał drobinki rozlatującego się filtra powietrza
Gdy na maxa jedzie się skuterem zgaśnie to od razu da się go odpalić, objaw ten przypomina jak w starych komarkach źle się wyregulowało pływak tak ,że w komorze pływakowej było za mało paliwa bo pływak za szybko odcinał dostarczanie paliwa do komory i silnik wypalał więcej paliwa niż pływak na to pozwolił więc przez to gasł komar i dało się go od ręki ponownie odpalić bo napełniła się znów komora pływakowa paliwem ale w neosie brak jakiejkolwiek regulacji pływaka. Miałem nadzieję ,że kranik podciśnieniowy jest zepsuty wymieniłem go na nowy chyba nie najgorszej marki RMS ale nie pomogło to. Może któryś z uszczelniaczy na wale jest już nieszczelny bo brak mi już pomysłów:/ Podpowiedzcie mi co może być nie tak, mamy całą zimę na to. Z góry dziękuję