Dzisiaj jest 11 lut 2025, 12:28



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 15 ] 
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł: O co chodzi?
Post: 09 lis 2009, 19:34 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 sty 2009, 18:20
Posty: 339
Lokalizacja: Biała Podlaska
Pojazd:
Siema

Chce od kolegi kupić skuter TGB 101 S Orion. I więc tak bo on chciał zmienić rolki i pojechaliśmy do wulkanizacji i oni mu tam odkręcali wariator żeby wymienić rolki i zamiast w lewo kręcili w prawo i zerwali gwint. I teraz moje pytanie dotyczy tego co trzeba zrobić żeby zakręcić wariator.

Chodzi mi o to że na tej nakrętce jest gwint zerwany i czy to na czym jest wariator to jest część wału?? Wiem może pytanie banalne ale chce wiedzieć na 100%. I tam jest silnik morini czy minarelli? Ja się upieram że morini on że minarelli to jak jest ?


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 09 lis 2009, 19:40 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 lut 2009, 14:44
Posty: 211
Lokalizacja: Radzymin
Pojazd:
To na czym siedzi wario to wał wiec pewnie on do wymiany jest... co do silnika to jezeli jest seryjny to niejest to minarelli




_________________

>>Kymco Super 9 by kamil92x<<<




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 lis 2009, 19:42 
Ex Moderator

Rejestracja: 29 sty 2009, 17:33
Posty: 1202
Lokalizacja: Legnica
Pojazd: Yamaha Majesty 250
Jeśli czegoś nie wiesz , to po to jest forum, żeby się dowiedzieć, nikt nie jest doskonały.
Ta część na której jest wario, to jest wał korbowy. Jeśli zerwany jest gwint na wale, to jest teraz przes.....e, czeka Was kupno nowego wału. Jeśli gwint jest zerwany na nakrętce, to kup nową nakrętkę, tylko nie dowolną, bo tam jest gwint drobnozwojny.




_________________

"Poznaj swój skuter zanim ON da się poznać :twisted:" - Mycen

Mycen, pamiętam i dziękuję .




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 lis 2009, 19:45 
R.I.P. - w naszej pamięci [*]
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 cze 2008, 18:25
Posty: 4162
Lokalizacja: Górny Śląsk
Pojazd:
Tak to jest z odkręcaniem pneumatem :( Kto pokryje koszty naprawy :?: Może da sie nagwintować na mniejszy gwint :?: Kazał bym im to naprawić.




_________________

Poznaj swój skuter zanim ON da się poznać :twisted:

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 lis 2009, 19:47 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 sie 2008, 10:36
Posty: 281
Lokalizacja: Bochnia
Pojazd:
no ale skoro to ci z wylkanizacji urwali gwint to ja bym im tego nie popuscił tylko domagał sie jakiejs rekompensaty ....




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 lis 2009, 19:49 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 sty 2009, 18:20
Posty: 339
Lokalizacja: Biała Podlaska
Pojazd:
OK. Dzięki za szybkie odpowiedzi. Gwint ten zerwany został już dawno. Skuter stoi już bardzo długo. Kosztami naprawy zajmie się nowy właściciel czyli pewnie ja. Jak powie mi cenie która będzie warta tego skutera to go pewnie kupie :D




_________________

Obrazek

NIE MAM POLSKICH ZNAKOW!


SPRZEDAM TGB 101S Orion TANIO!!!!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 lis 2009, 20:13 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 sie 2008, 10:36
Posty: 281
Lokalizacja: Bochnia
Pojazd:
tylko jesli wał jest uszkodzony to wlicz sobie do tej ceny ; koszt nowego wału i jego wymiany a to torche niestety kosztuje :/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 lis 2009, 20:30 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 sty 2009, 18:20
Posty: 339
Lokalizacja: Biała Podlaska
Pojazd:
Jak patrzyłem na wały to kosztują w granicach 350-450 zł. a wymiana ile gdzieś tak może kosztować??




_________________

Obrazek

NIE MAM POLSKICH ZNAKOW!


SPRZEDAM TGB 101S Orion TANIO!!!!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 lis 2009, 21:33 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 sie 2008, 10:36
Posty: 281
Lokalizacja: Bochnia
Pojazd:
w mojej okolicy ceny sie wahają od 200 do nawet 400 zł...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 lis 2009, 21:44 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 lip 2009, 15:09
Posty: 613
Pojazd: YZF R6
Kręcili w prawo i zerwali , hmm.. w TGB jest lewy gwint więc gwint musiał już mieć jakieś przygody :) Silnik morini, podaj rocznik i ile za niego śpiewa. Śmiało można odliczyć 400zł za wymianę wału.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 lis 2009, 22:10 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 lis 2009, 15:54
Posty: 92
Lokalizacja: Kluczbork
Pojazd:
mozna ja przewiercic wiertarka tylko ja daj do mechanika jakiegos co ma bardzo male wiertla




_________________

Max333




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 lis 2009, 16:52 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 sty 2009, 18:20
Posty: 339
Lokalizacja: Biała Podlaska
Pojazd:
Rocznik 2007. Krzyczy sobie za niego 2500 wyśmiałem go. :lol: w ten skuter trzeba wsadzić jeszcze ok. 700 zł. Wole już jakiegoś boosterka do stuntu :D. Żeby już nie zakładać nowego tematu to czy te stare, stare boostery warto kupować chodzi mi o roczniki 199X ??




_________________

Obrazek

NIE MAM POLSKICH ZNAKOW!


SPRZEDAM TGB 101S Orion TANIO!!!!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 lis 2009, 22:16 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 paź 2008, 14:10
Posty: 3489
Lokalizacja: okolice Bytowa
Pojazd: Golf III TDI++ , Yamaha BWS 50
daniel993 pisze:
czy te stare, stare boostery warto kupować chodzi mi o roczniki 199X ??

warto :) ja mam 1991 rok prod. i śmiga :)




_________________

ObrazekPiszę poprawnie
---------------------------
Mycen, nigdy o Tobie nie zapomnimy.
---------------------------
Wbijaj ---> viewtopic.php?t=3




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 lis 2009, 22:20 
Zbanowany

Rejestracja: 24 lut 2008, 20:18
Posty: 999
Pojazd:
Warto,Ja mam z 98r. Na gume wchodził na serii, jak był na wykończeniu.Teraz jest zatarty. :wink: Ale co się dziwić, 36k na budziku. :wink:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 lis 2009, 8:11 
*

Rejestracja: 15 lis 2009, 18:28
Posty: 21
Pojazd:
tez tak miałem w yamaha slider z tym zerwaniem tez dokrecałem pneumatem mi sie zerwał gwint w nakretce a na wale tez troche sie zerwał troszeczke nagwintowałem na mniejszą srednice kupiłem nową nakretke i motor na sell




_________________

:)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 15 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy