Dzisiaj jest 04 lut 2025, 11:42



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 887 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 45  Następna
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł:
Post: 02 lis 2009, 19:20 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 lip 2009, 8:48
Posty: 30
Lokalizacja: Dobroń/Pabianice
Pojazd:
Obrazek
chciałem sie spytac jak teraz bym zrobił polerke maszyną z pastą to by było lustro ?? :D bo całą pokrywe spoleruje ale narazie tyle i chciałem sie spytac ;] ?? :)




_________________

^^KondzioPL^^
wpadnij do mnie ocienić sr http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Apr ... _50/104068 :D


Ostatnio zmieniony 02 lis 2009, 19:22 przez KondzioPL, łącznie zmieniany 1 raz

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 04 lis 2009, 23:32 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 paź 2009, 19:16
Posty: 19
Lokalizacja: Włodawa / Lubelskie
Pojazd:
Ponieważ po paście Tempo nie ma efektu polerki wygląd jest jak by wyblaknięty.Polecam do takich rzeczy pastę G3 :)




_________________

Runner * MidRace * Lubię to !




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 lis 2009, 19:13 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 sty 2009, 21:58
Posty: 168
Lokalizacja: Malbork
Pojazd:
QmShot, Twój wydech jest aluminiowy?




_________________

Cytuj:
A tysiac obrotow to bedzie cos w stylu prumprum prum prum prum :D xDD

http://bikepics.com/members/grubymalbork/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 lis 2009, 20:36 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 paź 2009, 20:02
Posty: 63
Lokalizacja: Sosnowiec
Pojazd:
GrubyMalbork pisze:
QmShot, Twój wydech jest aluminiowy?


przeciez nie z plastiku




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 gru 2009, 12:18 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 gru 2009, 12:16
Posty: 1
Lokalizacja: Lublin
Pojazd:
Witam,
a próbował ktoś z Was po wyczyszczeniu scansolem przejechać przekładnie chromem w sprayu? Ma to sens?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 gru 2009, 14:39 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 lip 2009, 17:27
Posty: 854
Lokalizacja: Łańcut
Pojazd:
chrom w sprayu to zwykła srebrna farba




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 gru 2009, 20:12 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 wrz 2009, 19:20
Posty: 72
Lokalizacja: Konin/Rychwał
Pojazd:
takim za 10zł to nie ma na pewno sensu wyjdzie ci srebrny kolor




_________________

_______________________
*Gaznik dell''Orto 17,5
*Wario Polini Speed Control
***W przyszłosci
*Cylek Polini alu 70cc
*Tecnigas RSII
Scooter tuning is not a crime!!!
[you] WIDZE CIE
KUPIE SILNIK OD GILERY RUNNER 180 2T




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 gru 2009, 20:52 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 paź 2009, 20:02
Posty: 63
Lokalizacja: Sosnowiec
Pojazd:
ak-47 pisze:
Witam,
a próbował ktoś z Was po wyczyszczeniu scansolem przejechać przekładnie chromem w sprayu? Ma to sens?


nie ma sensu bo to jest sciema a nie chrom

bardziej to przypomina srebrny niz chrom po 2 poczytaj jak sie chromuje i zastanow sie czy w sprayu takie reakcje zachodza




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 gru 2009, 21:50 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 paź 2009, 19:16
Posty: 19
Lokalizacja: Włodawa / Lubelskie
Pojazd:
Tak tak to nie jest żaden chrom tylko zwykła srebna farba. Szkoda pieniędzy na takie coś.




_________________

Runner * MidRace * Lubię to !




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 gru 2009, 22:55 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 sie 2009, 21:54
Posty: 907
Lokalizacja: Gdansk
Pojazd:
Mam pytania robie polerke papierami i beda to takie 100 400 600 800 2x1000 1400 1800 2000 2500 I czy ta pasta 800 czy 1500 jest dobra i którą wybrać?? I ile kosztuje?? i jak coś podajcie link do niej jak mozna




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 sty 2010, 22:36 
*

Rejestracja: 02 sie 2009, 12:55
Posty: 61
Lokalizacja: Staszów
Pojazd:
A mam takie pytanie mocno dociskać te papiery ?




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 sty 2010, 23:32 
Last Chance
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 cze 2009, 18:00
Posty: 522
Lokalizacja: Gdynia
Pojazd:
Bardzo dziwne pytanie zadałeś...No tak żeby było widać efekt, ale nie za mocno żeby cię ręka nie bolała :)




_________________

Ty!! *Sprawdź mojego sqta*Obrazek
Cytuj:
silniki piaggio/gilera są uznawane za najlepsze i najnowocześniejsze jednostki.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 sty 2010, 0:24 
*

Rejestracja: 02 sie 2009, 12:55
Posty: 61
Lokalizacja: Staszów
Pojazd:
OK a jeszcze takie jedno pytanie jakmi ruchami polerować? (chodzi mi o papiery) Ma to jakieś znaczenie?




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 sty 2010, 8:30 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 cze 2009, 23:25
Posty: 1409
Lokalizacja: Płock
Pojazd: mamy, taty i siostry
Najlepiej ruchami kolistymi.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 sty 2010, 10:29 
Last Chance
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 cze 2009, 18:00
Posty: 522
Lokalizacja: Gdynia
Pojazd:
nie ma dużego znaczenia jakimi ruchami polerujesz bo po 2500 rys już nikt nie zobaczy :)




_________________

Ty!! *Sprawdź mojego sqta*Obrazek
Cytuj:
silniki piaggio/gilera są uznawane za najlepsze i najnowocześniejsze jednostki.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 sty 2010, 13:12 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 sie 2009, 21:54
Posty: 907
Lokalizacja: Gdansk
Pojazd:
Niewazne jakim ruchami robisz chodzi o dokladne tarcie zeby papier na przekladni zostwil tylko swoje rysy a nie np od upadku




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 sty 2010, 14:48 
*

Rejestracja: 02 sie 2009, 12:55
Posty: 61
Lokalizacja: Staszów
Pojazd:
Ok wielkie dzięki. Pozdrawiam




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 sty 2010, 19:04 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 paź 2009, 21:13
Posty: 30
Lokalizacja: WS
Pojazd:
Interesuje mnie sposób z tymi pastami 800 i 1500 na filc. Są jakieś leprze i gorsze marki? Czy Yasuni R da rade tym spolerować na lustro?

Czyli muszę kupić:
-Pasty 800 i 1500
-Filc
I bawełnianą szmatkę żeby ściągnąć 800 przed zaczęciem 1500? Filc wystarczy jeden do obu czy dla każdej oddzielnie? Tak samo z bawełnianą?


Ostatnio zmieniony 09 sty 2010, 19:53 przez VDamiaNV, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 sty 2010, 22:20 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 gru 2009, 19:15
Posty: 542
Lokalizacja: Gdów
Pojazd: Runner 125 fx
To jest praktycznie bez znaczenia, ważne by było alu :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 sty 2010, 11:54 
*

Rejestracja: 02 sie 2009, 12:55
Posty: 61
Lokalizacja: Staszów
Pojazd:
Ja nałożyłem kilka grubych warstw SCANSOLU w odstępie czasowym, i taki uzyskałem efekt

Obrazek Obrazek

Efekt nie jest zadowalający :( Co proponujecie w takim wypadku? Kupić inny środek do zdarcia farby? Bo już nie wiem.




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 887 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 45  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy