Dzisiaj jest 04 mar 2025, 17:03



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 08 gru 2009, 11:32 
Last Chance
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 lut 2009, 12:13
Posty: 516
Lokalizacja: Siedlce
Pojazd:
Witam mam peugeota speeda z 98r rok stał w stodole nie odpalany ani nic wziąłem go dziś przeczyściłem gaźnik bak itd... i po tym wszystkim nie chce mi się w ogóle wkręcić w obroty palić odpala na dotyk , zero tuningu dysza jest 52 iglica po środku gaźnik czysty > Może być to wina zaworu mębranowego ??
Z góry dzięki

Na 99 % jestem pewien że to wina za małej dyszy np pochodzi sobie na wolnych obrotach z 5 minut dam mu gazu to bardzo ładnie się wkręca w obroty i zaraz dusi albo wezmę przytrzymam rękę we wlocie gaźnika tak aby się przydławił wtedy dostaje więcej wachy i też dobrze się wkręca w obroty .


Ostatnio zmieniony 08 gru 2009, 22:19 przez elyseo, łącznie zmieniany 2 razy

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 08 gru 2009, 13:59 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 kwie 2008, 20:54
Posty: 313
Lokalizacja: Dobrzeń Wielki
Pojazd:
a może regulacja??




_________________

-Stage6 racing modular 70 porting
-wydech metrakit pro race 2 , Piaggio
-gaznik dellorto 21
-króciec +zawór stage6
- wario stage6 sport pro
-sprzęgło stage6 torque control
-wał top racing hq
- optyka




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 gru 2009, 14:48 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 21:25
Posty: 1611
Lokalizacja: Bydgoszcz
Pojazd: Gilera GSM, Derbi Senda, Beta
Witam. Kłania sie regulacja gaźnika . To co znalazlem
1. Rozgrzewamy skuter,
2. dyszę składu mieszanki wkręcamy na max a wolne obroty tylko troche podkręcamy, gasimy maszynę.
3. odkręcamy skład o 0,5 obr, odpalamy maszynę.
4. ustawiamy najniższe obroty jakie tylko się da.
5. znów odkręcamy skład mieszanki, tym razem o 0,25 obr.
6. ustawiamy wolne obroty, mieszanka znowu +0,25 obr.
7. powtarzamy czynność z pkt. nr 6. do momentu aż śruba składu mieszanki nie będzie podnosiła obrotów silnika.
8. jeżeli skuter zacznie źle pracować - powracamy do ostatniego dobrego ustawienia mieszanki.
9. po każdym ustawieniu którejś ze śrubek, przegazowujemy skuter aby wyeliminować ewentualne błędy regulacyjne. Sprawdzamy jak skuter wchodzi na obroty.
10. jedziemy na przejażdżkę 3-4 km, następnie sprawdzamy kolorek świecy.

Jeśli jest koloru kawy z mleczkiem lub brązowa a skuter ma moc, ogólnie dobrze pracuje to już możemy być pewni, że mamy dobrze wyregulowany gaźniczek.
Przy dobrej regulacji skuter odwdzięczy nam się prawidłową pracą :-)
Pamiętajmy, że nieprawidłowa regulacja gaźnika może nawet doprowadzić do zatarcia cylindra.




_________________

Derbi Senda 3 Project , Ciekawy ?! // By Drifter
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t ... sc&start=0


Ostatnio zmieniony 08 gru 2009, 14:49 przez Drifter16, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 gru 2009, 17:49 
Last Chance
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 lut 2009, 12:13
Posty: 516
Lokalizacja: Siedlce
Pojazd:
Właśnię na wolnych obrotach bardzo ładnie chodzi a potem nie che się w ogóle wkręcać w obroty ......




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 gru 2009, 19:26 
**

Rejestracja: 22 sie 2009, 17:56
Posty: 336
Pojazd:
jakie masz rolki ?




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 gru 2009, 19:58 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 21:25
Posty: 1611
Lokalizacja: Bydgoszcz
Pojazd: Gilera GSM, Derbi Senda, Beta
Tak to bedzie regulacja gażnika sproobuj tak jak jest tutaj napisane;)




_________________

Derbi Senda 3 Project , Ciekawy ?! // By Drifter
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t ... sc&start=0




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 gru 2009, 20:50 
Last Chance
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 lut 2009, 12:13
Posty: 516
Lokalizacja: Siedlce
Pojazd:
małKa poprawka dysza jest 50 nie jest za mała ??
A po drugie jak wydech jest nie szczelny przy cylku to może potrzebować wieńcej paliwa ?


Temat do zamknięcia .


Ostatnio zmieniony 09 gru 2009, 21:11 przez elyseo, łącznie zmieniany 4 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy