Dzisiaj jest 18 paź 2024, 23:22



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 21 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 12 gru 2009, 23:35 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 mar 2008, 12:54
Posty: 1151
Lokalizacja: Mrągowo
Pojazd: Wir leben Autos
Miałem i na serii i mam teraz, zmieniłem wario na Hebo, dzwon na Polini Speed Bell, sprzęgło na Hebo N. Konfiguracja: rolki 3,2gr, sprężynki Hebo średnie, sprężyna dociskowa Hebo +50%. I tak: jak zimny to elegancko rusza, jak się rozgrzeje to już można mieć pewne wątpliwości. Regulowany gaźnik i nic. Chciałem kupić rolki 3gr a nawet 2,8gr ale czy to już nie lekka przesada? Tak samo ze sprężynkami, kupiłem czerwone najmocniejsze Hebo ale one są tak twarde że ręką nie idzie odgiąć, ze średnimi miałem problem aby włożyć a do tych to boję się zabierać. Tuningu nie mam nie wiadomo jakiego... Nie wiem, może poradzicie co tu wymienić?


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 13 gru 2009, 7:56 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 gru 2009, 20:56
Posty: 404
Lokalizacja: Zduńska Wola
Pojazd:
pierścionki w ostateczności tłok




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 gru 2009, 9:31 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 wrz 2009, 21:04
Posty: 303
Lokalizacja: Sie Biora NeoDzieci?
Pojazd:
przyłaczam sie do pytania. Albo zamały gaznik mam bo 17.5 Delletro i zamałe podcisnienie i niedostaje bezyny.




_________________

**** Dziekuje Dobranoc ****


Ostatnio zmieniony 13 gru 2009, 9:35 przez TomekT., łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 gru 2009, 11:24 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 lip 2009, 8:47
Posty: 271
Lokalizacja: Łuków
Pojazd:
ja miałem odobnie i wrzuciłem lżejsze rolki o 2 gramy. Nie wiem po co ci taka twarda sprężyna dociskowa, wrzuciłbym mniej twardą i rolki cięższe. Staje Ci z gazu na koło?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 gru 2009, 14:39 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 mar 2008, 12:54
Posty: 1151
Lokalizacja: Mrągowo
Pojazd: Wir leben Autos
Właśnie nie staje na koło, do 10km/h słaby jest dopiero potem dostaje powera.




_________________

Obrazek
"Tuskobus to ściema, szczaw jest prawdą."




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 gru 2009, 14:49 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 cze 2009, 23:05
Posty: 766
Lokalizacja: Wschowa
Pojazd: Raptor R700 i 80 Cab
U mnie ogolnie byl slabszy jak sie nagrzal gdyz plyn chlodniczy byl jak woda, zakupilem Shella i problem znikl, ale jak start dopiero od 10km/h to stawialbym na naped a konkretnie na sprezynki sprzegla :)




_________________

razor99 pisze:
muszę prowadzić jedną ręką bo już na obie ręce nie mogę

- Bo?
razor99 pisze:
bo jak waliłem to miałem zgiętą rękę w łokciu oraz w nadgarstku


Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 gru 2009, 15:30 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 mar 2008, 12:54
Posty: 1151
Lokalizacja: Mrągowo
Pojazd: Wir leben Autos
Płyn w chłodnicy to co roku zmieniam więc to odpada. To walnąć te najmocniejsze? Aż się boję tego tykać bo strasznie mocne są heh.




_________________

Obrazek
"Tuskobus to ściema, szczaw jest prawdą."




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 gru 2009, 16:13 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lip 2009, 22:10
Posty: 675
Lokalizacja: Szczytno W-M
Pojazd:
Mam to samo i twierdze że to wina zużytego sprzęgła lub kiepskiej jakości sprzęgła. Ale że pasek strzelił a sprzęgło ma najlepsze lata za sobą to kupuje nowy dzwon i sprzęgło ale powiem Ci czy coś się poprawiło dopiero na wiosnę :P




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 gru 2009, 20:32 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 mar 2008, 12:54
Posty: 1151
Lokalizacja: Mrągowo
Pojazd: Wir leben Autos
Byłoby ok gdyby nie to że rok temu kupowałem sprzęgło i okładziny ma w pyte :wink:




_________________

Obrazek
"Tuskobus to ściema, szczaw jest prawdą."




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 gru 2009, 21:48 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lip 2009, 22:10
Posty: 675
Lokalizacja: Szczytno W-M
Pojazd:
Hmmm... Na silniku Keewaya miałem to samo jak się zagrzała przekładnia nawet po 5km jazdy więc puchnięcie ani pierścienie nie mają nic tu do tego a tym bardziej przy takiej temperaturze jaka była ostatnio. Pozostaje regulacja napędu. Za eksperymentuj z rolkami 3.8/4g.

Edit:
Dobra poddaje się. Pomysły się wyczerpały :?




_________________

Obrazek


Ostatnio zmieniony 14 gru 2009, 22:36 przez br3w, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 gru 2009, 22:03 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 mar 2008, 12:54
Posty: 1151
Lokalizacja: Mrągowo
Pojazd: Wir leben Autos
A panie opcji nie ma, miałem 4,2gr to cholera zamulała na całej linii :wink: .




_________________

Obrazek
"Tuskobus to ściema, szczaw jest prawdą."




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 gru 2009, 23:10 
*

Rejestracja: 12 wrz 2008, 22:15
Posty: 26
Lokalizacja: Stalowa Wola
Pojazd:
Przyczyna może być bardzo błaha uszczelka pod wydechem jest już nie pierwszej świeżości i jak się nagrzeje to może puszczać. Warto sprawdzić ja tak miałem.




_________________

Sprzedam SILNIK NA CZĘŚCI!!! od mojego GENERIC XOR. Tanio zniżka za komplety opłaca się
Tu są szczegóły http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.p ... 551#283551
Części sportowe tu http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p=290774#290774

Zapraszam:)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 sty 2010, 15:58 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 sty 2010, 14:51
Posty: 71
Lokalizacja: Doruchów
Pojazd:
U mnie w Yaroxie było takie coś, że jak był zimny to rwał jak głupi ale jak już popracował chwile to przy ruszaniu miał muła. Obstawiałem na pierścienie, przekładałem wariator,sprzęgło,dzwon i nic. W końcu zdecydowałem się aby wymienić simeringi, i był to strzał w dziesiątkę. Wszystko wróciło do normy i skuter ładnie przyśpieszał również po rozgrzaniu.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 sty 2010, 17:25 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 sie 2009, 21:01
Posty: 905
Pojazd:
Ja miałem tak samo.Powodem była duża temperatura w przekładni i wszystko sie po tym rozciągało i była lipa przejedź sie bez przekładni i zobacz czy będzie lepiej.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 sty 2010, 18:03 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 lis 2009, 16:50
Posty: 57
Lokalizacja: Grzechynia
Pojazd:
Gówno prawda żadne pierścienie czy tłok, wrzuc twardszą centralkę lub lżejsze rolki a jak muł na początku to zmień spreżynki




_________________

http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Yam ... x_50/81851

Zobacz moją Aprilia SR by Sqtery.com :
http://www.sqtery.com/modules.php?name= ... ge&pid=274




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 sty 2010, 23:19 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 mar 2008, 12:54
Posty: 1151
Lokalizacja: Mrągowo
Pojazd: Wir leben Autos
limon90 pisze:
Przyczyna może być bardzo błaha uszczelka pod wydechem jest już nie pierwszej świeżości

Uszczelka jest a dodatkowo nasmarowane silikonem żaroodpornym więc nie ma bata, akurat ja tu jestem pedant.

Endriu pisze:
W końcu zdecydowałem się aby wymienić simeringi

Tu to raczej by nie miał dobrych osiągów więc odpada- zużyte simeringi= złe palenie skutera i dziwna praca a mam to od hoho czasu że i na serii i teraz mam muła.

sony551 pisze:
Powodem była duża temperatura w przekładni i wszystko sie po tym rozciągało i była lipa przejedź sie bez przekładni i zobacz czy będzie lepiej.

Zawsze przekładnia będzie gorąca po jeździe ale co w tym pomoże że bez pokrywy pojeżdże ? I dzwon i wentylator są dobrej firmy więc tu też nie.

Damian-Aerox-0219 pisze:
wrzuc twardszą centralkę lub lżejsze rolki a jak muł na początku to zmień spreżynki

To jak będę robił zakupy u Mielocha to kupię Hebo +60% centralke i rolki 2,8gr, sprężynki najtwardsze mam na stanie ale czasu nie ma i będzie problem aby to nałożyć hehe.




_________________

Obrazek
"Tuskobus to ściema, szczaw jest prawdą."




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 sty 2010, 9:29 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 paź 2008, 14:10
Posty: 3489
Lokalizacja: okolice Bytowa
Pojazd: Golf III TDI++ , Yamaha BWS 50
Masz podkładke na tulei wariatora czy gdzieś indziej ? :)




_________________

ObrazekPiszę poprawnie
---------------------------
Mycen, nigdy o Tobie nie zapomnimy.
---------------------------
Wbijaj ---> viewtopic.php?t=3




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 sty 2010, 11:33 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 mar 2008, 12:54
Posty: 1151
Lokalizacja: Mrągowo
Pojazd: Wir leben Autos
Podkładka gdzieś jest ale nie pamiętam już czy między tuleją a wentylatorem czy koło rozrusznika ale chyba tam gdzie tuleja :) .




_________________

Obrazek
"Tuskobus to ściema, szczaw jest prawdą."




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 sty 2010, 14:24 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 sie 2009, 21:01
Posty: 905
Pojazd:
czarekcw, nie bądź mądrzejszy od krowy ja tak zrobiłem i daje rade.Częsci dobrej firmy nie zawsze mogą chodzić tak jak trzeba.Przejedź sie bez zobacz różnice.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 sty 2010, 14:42 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 sie 2009, 13:39
Posty: 176
Lokalizacja: Golcowa
Pojazd:
Ja wcześniej miałem tak samo jak ty jak zimny nie zamulało,ale jak się rozgrzał mały muł był :/ w moim przypadku pomogło wymienienie tłoka+szlif cylindra,jakie masz ciśnienie na tłoku?




_________________

Yamaha Bw's 96r. :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 21 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 13 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy