Dzisiaj jest 26 cze 2025, 19:13



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 21 wrz 2009, 22:20 
*

Rejestracja: 23 lut 2009, 13:53
Posty: 30
Pojazd:
Witam, jestem posiadaczem kymco super 9, mam w nim zrobiony lekki tun. Tecnigas RS 70, malossi multivar, hebo r, stage6 wc, pasek dayco, odblokowany moduł, gaźnik dellorto 17,5. Mój problem wygląda następująco: od jakiegoś czasu mój skuter miał problemy z przepalaniem świec(było to jeszcze na oryginalnym gaźniku) , wyglądało to tak jakby gaźnik podawał za mało paliwa... kiedy skuter był ciepły mogłem zapalić, lecz kiedy tylko trochę ostygł nie dało się go odpalić(świeca była sucha) a kiedy już jechał dziwnie przerywał kiedy przyśpieszałem. Powiecie pewnie że to wina regulacji, ale mieszanka i obroty były na maxa a skuter miał jakieś 1,5 tysiąca obrotów na ssaniu, kiedy ssanie się wyłączyło gasł jeżeli nie dodałem gazu i przerywał. Postanowiłem więc żę kupię większy gaźnik i zrobiłem to kupiłem Dellorto 17,5 lecz jak się okazało pomógł on tylko niewiele.. Narazie nie przepalił świecy i nie ma problemów z uruchamianiem, lecz przy dyszy 90 nie ma mowy o wstawieniu stożka, czy dobrym wyregulowaniu na oryginalnym filtrze, tak czy siak dostaje za mało paliwa, przynajmniej tak mi się wydaje :D Nie wiem co może stać mu na przeszkodzie, może to być wina cylindra ponieważ już nie jest w dobrej kondycji?? macie jakieś propozycje?? Z góry dzięki i pozdrawiam!!

P.S. Zawór membranowy wymieniałem w czerwcu na nowy


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 23 gru 2009, 16:27 
*

Rejestracja: 05 sie 2008, 15:47
Posty: 74
Lokalizacja: Stęszew / Poznań
Pojazd:
po pierwsze jaki masz cylinder serie czy jakąś 70-tkę??


sprawdź kompresje !!!




_________________

http://www.youtube.com/watch?v=aAl0H1sX36g




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 gru 2009, 10:32 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 gru 2009, 22:07
Posty: 51
Lokalizacja: Kłobuck
Pojazd:
czywiście że to może być tego winaale bardziej
-membranki przepuszczają i silnik nie ma sprężania wstępnego
- simmeringi na wale się zużyły i silnik nie ma sprężania wstępnego
ogólnie silnik gdzieś pewnie jest nieszczelny




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy