Dzisiaj jest 11 lut 2025, 18:10



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 15 ] 
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł: suzuki ap 50
Post: 24 gru 2009, 19:00 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 gru 2009, 22:33
Posty: 46
Lokalizacja: Kisielów
Pojazd:
Mam problem ze suzuki ap 50. Gdy startuje skuter ma niesamowitego zrywa a potem dostaje muła ale sie rozpedza dotego dodam ze skuter miał remont silnika wał cylek łozyska i simery nowe. Czy to moze byc wina wariatora?


Prosze o pomoc!




_________________

Coliber SWAP od początku!
(JaPo)


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 25 gru 2009, 11:57 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 gru 2009, 22:33
Posty: 46
Lokalizacja: Kisielów
Pojazd:
Pomoze mi ktos?




_________________

Coliber SWAP od początku!
(JaPo)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 gru 2009, 12:16 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lip 2009, 8:10
Posty: 357
Lokalizacja: Kolbuszowa\Rzeszów
Pojazd:
Bo wszystko jest bardziej syte i jest większe tarcie.




_________________

Tec Racing 17,5mm (PHBN)-dysza 80
Polini speed control(6.7g)
Malossi X-Kevlar
Laser X-Pro
Sprzęgło RMS Racing Pro
Filtr powietrza-wkład gąbkowy-Polini
Sprężyna centralna Top Performances(odpowiednik HEBO +90)
Moduł CDI NEW RACING




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 gru 2009, 13:47 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 gru 2009, 22:33
Posty: 46
Lokalizacja: Kisielów
Pojazd:
Ale co bardziej syte. Jak go kupiłem to normalnie chodził tylko mi potem cylek wysiadał. I robił sie coraz wiekszy mół. Wkoncu zrobiłem remont i dalej był muł a kompresja na cylku to 10,5 bar. Ladnie dotary.




_________________

Coliber SWAP od początku!
(JaPo)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 gru 2009, 15:29 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lip 2009, 8:10
Posty: 357
Lokalizacja: Kolbuszowa\Rzeszów
Pojazd:
Jak jest ciepły to tłok troszeczke puchnie (bardzo mało) i pierścienie bardziej trą,więc jest ciaśniej przez co cieżej.




_________________

Tec Racing 17,5mm (PHBN)-dysza 80
Polini speed control(6.7g)
Malossi X-Kevlar
Laser X-Pro
Sprzęgło RMS Racing Pro
Filtr powietrza-wkład gąbkowy-Polini
Sprężyna centralna Top Performances(odpowiednik HEBO +90)
Moduł CDI NEW RACING




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 gru 2009, 15:57 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 sie 2009, 7:31
Posty: 305
Lokalizacja: mazowieckie
Pojazd:
ja myślę że to moze być wuna regulacji. poniewaz mówisz że jak jest zimny to ładnie chodzi a jak ciepły kijowo , wiec jak chodzi na ssaniu to dostaje wiecej paliwa a jak sie rozgrzeje to ssanie się wyłącza i lipa




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 gru 2009, 16:03 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 gru 2009, 22:33
Posty: 46
Lokalizacja: Kisielów
Pojazd:
Mze masz racje z tym cylindrem bo jak motor postał 2 tygodnie bez przepalania i przez 2 przejazdzki nie miał móła ale po 20 minutach jazdy zas robił sie mół.
A wiec co zrobic zeby nie puchł toczek?




_________________

Coliber SWAP od początku!
(JaPo)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 gru 2009, 16:17 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lip 2009, 8:10
Posty: 357
Lokalizacja: Kolbuszowa\Rzeszów
Pojazd:
Może,źle dotarty,Rozgrzałeś go dobrze przed jazdą?(chodzi mi przy docieraniu).Bo jak docierałeś to może dobrze pierścienie nie dolegały do tłoka i teraz jak sie rozgrzeje jest za ciasno.
Masz ssanie automatyczne czy ręczne?




_________________

Tec Racing 17,5mm (PHBN)-dysza 80
Polini speed control(6.7g)
Malossi X-Kevlar
Laser X-Pro
Sprzęgło RMS Racing Pro
Filtr powietrza-wkład gąbkowy-Polini
Sprężyna centralna Top Performances(odpowiednik HEBO +90)
Moduł CDI NEW RACING


Ostatnio zmieniony 25 gru 2009, 16:19 przez dominikz, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 gru 2009, 16:43 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 gru 2009, 22:33
Posty: 46
Lokalizacja: Kisielów
Pojazd:
Ssanie mam automatyczne. ale ja juz 4 cylindr miałem w swoim i ciongle to samo a wariator mama zryty od 95r nie wyminiany. czy to moze byc wina wariatora?




_________________

Coliber SWAP od początku!
(JaPo)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 gru 2009, 18:37 
*

Rejestracja: 23 gru 2009, 16:34
Posty: 16
Pojazd:
Gaźnik masz serie? Ja mam to samo, i to nie jest puchnięcie tłoczka. Według mnie to gaźnik'a wina. Te Mikuni bez żadnych regulacji to kompletny niewypał:) Czekam aż dojdzie do mnie Arche 17,5 mm i będę wiedział na 100% czego to wina:)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 gru 2009, 18:51 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 gru 2009, 22:33
Posty: 46
Lokalizacja: Kisielów
Pojazd:
ja kupilem wariator na allegro zobacze czy bedzie to samo bo mi sie bydaje ze to tez moze byc wina wariatora. Mój wariator jest juz tak zuzyty ze aaz widac rowki. Jak załozysz ten gaznik to mnie poinformuj czy jest jakas ruznica.




_________________

Coliber SWAP od początku!
(JaPo)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 gru 2009, 8:39 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lip 2009, 8:10
Posty: 357
Lokalizacja: Kolbuszowa\Rzeszów
Pojazd:
A jaką masz dyszę?Jeżeli chodzi o ssanie to mozesz odłączyć kabelki do gaźnika, wtedy bedzie cały czas włączone ssanie,Można spróbować.Ew. zmień dysze na 70-75




_________________

Tec Racing 17,5mm (PHBN)-dysza 80
Polini speed control(6.7g)
Malossi X-Kevlar
Laser X-Pro
Sprzęgło RMS Racing Pro
Filtr powietrza-wkład gąbkowy-Polini
Sprężyna centralna Top Performances(odpowiednik HEBO +90)
Moduł CDI NEW RACING


Ostatnio zmieniony 26 gru 2009, 8:43 przez dominikz, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 gru 2009, 14:20 
*

Rejestracja: 11 lut 2009, 18:13
Posty: 29
Pojazd:
a jak tam osiagi w tym skuterze?? wedlug mnie to tez wina gaznika bo ten mikuni nie ma nawet srubki do regulacji




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 gru 2009, 15:21 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 sie 2009, 7:31
Posty: 305
Lokalizacja: mazowieckie
Pojazd:
Mówisz ze masz nowy cylek tłok itd i ze ładnie dotarłeś to jak Ci moze tłok puchnąć jak nie przytarłeś ani nic..




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 gru 2009, 3:27 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 paź 2009, 15:08
Posty: 101
Lokalizacja: Staszów
Pojazd:
A może rolki już są kwadratowe jak nie był wario ruszany przez 15 lat:)
I co do muła ma dysza. Jak by to była dysza to by ciągle miał muła i przy stracie i po.
Tak mi się bynajmniej wydaje
A ja mam gaźnik Mikuni i mam wszystkie śruby od regulacji a mam skuter z 1997 roku
Osobiście bym stawiał na wario jak ma już rowki to ślizgi to są wyrobione maksymalnie.




_________________

2t KOPCI, 2t PALI, 2t NIGDY NIE NAWALI




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 15 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy