Dzisiaj jest 04 mar 2025, 17:21



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 15 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 27 gru 2009, 16:47 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 sie 2009, 20:12
Posty: 307
Lokalizacja: Świdnica
Pojazd: 106 s16
Witam. Niedawno w znanym mi Peugeocie Tkr został wymieniony wydech na Giannelli SPL
Niestety ku memu zdziwieniu po wymianie skuter zaczął się dusić na wolnych orotach.
Dopiero przy takich obrotach że wszystko się trzęsie to jako tako chce ruszyć.
Wydaje mi się że problem tkwi w gaźniku ale po regulacji mieszanki nic nie dawało.
Co to może być ??
Czy to może jest problem dyszy??




_________________

Obrazek
100km/h na GPS
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=76528


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 27 gru 2009, 16:49 
*

Rejestracja: 21 cze 2009, 7:20
Posty: 124
Pojazd:
za malo powietrza lub za małą dysza głowna




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 gru 2009, 16:52 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 sie 2009, 20:12
Posty: 307
Lokalizacja: Świdnica
Pojazd: 106 s16
Dysza jest dana większa z 52/64 z tego co wiem jest tam gaźnik guntera.
Jest tam może regulacji iglicy ??




_________________

Obrazek
100km/h na GPS
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=76528




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 gru 2009, 20:11 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lip 2009, 23:02
Posty: 1617
Lokalizacja: Sandomierz
Pojazd: borsche vr5
A mi to wygląda na zapchany wydech ;] spróbuj go założyć do innego skutera.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 gru 2009, 20:36 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 sie 2009, 20:12
Posty: 307
Lokalizacja: Świdnica
Pojazd: 106 s16
nie wydaje mi się żeby nowy wydech był zapchany ale można sprubowac :D




_________________

Obrazek
100km/h na GPS
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=76528




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 gru 2009, 20:51 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lip 2009, 23:02
Posty: 1617
Lokalizacja: Sandomierz
Pojazd: borsche vr5
Nie no jak jest nowy to spoko;] myślałem, że jest używany.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 gru 2009, 21:17 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 sie 2009, 20:12
Posty: 307
Lokalizacja: Świdnica
Pojazd: 106 s16
A orientuje się może ktoś jak to jest z tą przepustnicą :)
Bo kumpel w guliwerze dawał wyżej albo niżej :)




_________________

Obrazek
100km/h na GPS
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=76528




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 gru 2009, 21:18 
*

Rejestracja: 27 gru 2009, 19:37
Posty: 24
Lokalizacja: Podkarpackie
Pojazd:
wyczyść filtr powietrza i gaźnik i wtedy spróbuj go wyregulować




_________________

SetuP:
Sprzęgło Polini Speed Clutch
Wariator Polini Eco Kit
Pasek Polini Kevlar
Sprężynki Sprzęgła Top Racing 30%
Sprężyna Centralna Hebo 60%
Wydech LeoVince TT
Rolki 3.5g Polini V-max 90-95 :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 gru 2009, 10:59 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 sie 2009, 16:46
Posty: 620
Lokalizacja: Tarnobrzeg
Pojazd:
Ja mam TKR. Jest gaźnik Gurtner i na iglicy jest regulacja. Są na niej trzy ząbki. Na jednym z nich masz założony taki mały talerzyk. Jeśli go opuścisz to iglica się podniesie i będzie dawało więcej fuela. Jak go podniesiesz to iglica opadnie i przepływ paliwa będzie mniejszy.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 gru 2009, 19:26 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 wrz 2008, 10:07
Posty: 164
Lokalizacja: Dsw
Pojazd:
Ja niemam na iglicy żadnej regulacji.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 gru 2009, 11:18 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 sie 2009, 16:46
Posty: 620
Lokalizacja: Tarnobrzeg
Pojazd:
A masz Gurtnera na pewno???
Regulacja jest dopiero na samej igle. Trzeba się do niej dobrać najpierw. Bo jak tylko wykręcisz przepustnicę z gaźnika to nie będziesz widział żadnej regulacji.
Trzeba linkę w dół pociągnąć, wysunąć ją z przepustnicy, wyciągnąć sprężynę, później zawleczkę w kształcie "W" i dopiero na samym dole jest ten talerzyk na iglicy.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 gru 2009, 23:20 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 sty 2008, 13:58
Posty: 79
Lokalizacja: Krotoszyn
Pojazd:
ja mam Gurtnera i także nie mam regulacji na iglicy. Mi sie wydaje że problem tkwi w sprzęgle może inne sprężynki albo tak jak ktoś wyżej pisał dobra regulacja gaźnika. ja jak kupiłem nowego dopplera z Niemiec to jak odkręciłem końcówkę to była blokada




_________________

Maciek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 gru 2009, 15:44 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 wrz 2008, 10:07
Posty: 164
Lokalizacja: Dsw
Pojazd:
Blokada jest w każdym homologowanym wydechu.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 gru 2009, 16:26 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 kwie 2008, 21:01
Posty: 134
Lokalizacja: Zambrów
Pojazd:
wsadz lżejsze rolki i twardsze sprężynki sprzęgła




_________________

GreenSportJet Przeróbka z wtrysku na gaźnik
zapraszam wszystkich
>>>>Zapraszam<<<<
http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.p ... 2&start=15

http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Peu ... orce/57687




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 sty 2010, 14:19 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 wrz 2008, 10:07
Posty: 164
Lokalizacja: Dsw
Pojazd:
Wy nie rozumiecie że to nie rolki/sprężyny tylko brak paliwa? Już jest dobrze po wsadzeniu Dyszy 70 i wkładu filtra Malossi.


Ostatnio zmieniony 01 sty 2010, 14:20 przez mocwiatru, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 15 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy