Dzisiaj jest 15 maja 2025, 18:50



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 17 ] 
Autor Wiadomość
Post: 29 gru 2009, 20:45 
Witam dziś podchodzę do skuterka i nagle przyciągnęła moją uwagę pewna kałuża oleju pod przednim zawieszeniem. Wszytko obluakłem i znalazłem przyczynę-z lewego amortyzatora wylatuje olej gdy docisnę go do dołu normalnie tryska. Już wiem co było przyczyną tego że na dołach nie dało sie jeździć bo za mocno dobijało. Nie wiem co zrobić. :? Może ktoś coś wie na ten temat? Przypominam że skuter jest roczny.


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
   
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 29 gru 2009, 21:41 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 maja 2009, 18:48
Posty: 251
Lokalizacja: Długołęka
Pojazd:
Uszczelniacz Ci się rozsypał. Musisz wymienić najlepiej oba widocznie zawieszenie dostało mocno po tyłku i Ci przepuszcza.




_________________

Hebo Manston Replica
Mikuni 16mm
Wariator Top Racing NG
Yasuni-Z Special Edition (żółty ocynk)
Sprężynki sprzęgła STAGE6 - pomarańczowe




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 gru 2009, 22:03 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 mar 2009, 12:58
Posty: 1103
Lokalizacja: Bielsko
Pojazd: 147 JTDm
Poproś je ładnie to przestaną cieknąc :P
A tak na serio jedrek2206, ma racje . Na 100% uszczelniacze




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
 Tytuł:
Post: 30 gru 2009, 8:33 
Aha dzięki, a gdzie ten uszczelniacze można kupić i czy trzeba olej wymienić i dolać ? i jaki ten olej? Aha ale te teleskopy od początku były miękkie i dobijało na dołach, może to sprawa tych co składali...


Ostatnio zmieniony 30 gru 2009, 8:36 przez tiger94, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
   
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 gru 2009, 10:48 
*

Rejestracja: 12 lut 2009, 21:19
Posty: 191
Pojazd:
tak trzeba wylać stary i zalać nowy olej Amortyzol jest taki do teleskopów ja taki użyłem i jest spoko




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
 Tytuł:
Post: 30 gru 2009, 10:53 
aha o oleju już wiem ale gdzie lub skąd kupić uszczelniacze?




Na górę
   
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 gru 2009, 14:01 
*

Rejestracja: 12 lut 2009, 21:19
Posty: 191
Pojazd:
Ja dostałem w sklepie z łożyskami. Wyjmujesz i pokazujesz im stary a oni ci znajdą na taki sam wymiar.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
 Tytuł:
Post: 30 gru 2009, 15:41 
aha dzięki za podpowiedź. Jeszcze jedno którędy wlać olej ? korkami u góry czy dolnym korkiem spustowym?


Ostatnio zmieniony 30 gru 2009, 15:43 przez tiger94, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
   
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 gru 2009, 17:00 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 mar 2009, 12:58
Posty: 1103
Lokalizacja: Bielsko
Pojazd: 147 JTDm
A jak go wlejesz korkiem spustowym trzymając lagi w pozycji pionowej :roll: :?: . Ludzie myślcie trochę




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
 Tytuł:
Post: 30 gru 2009, 17:10 
więc mam wlać korkiem od góry ? bo czytałem taki poradnik i to z tego forum że wlewa sie od dołu widocznie ktoś miał inną konstrukcję.....no to ja będę wlewać od góry bo chyba tak sie należy. :/ Aha i jeszcze coś ile nalać tego oleju?


Ostatnio zmieniony 30 gru 2009, 17:12 przez tiger94, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
   
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 gru 2009, 18:57 
*

Rejestracja: 12 lut 2009, 21:19
Posty: 191
Pojazd:
Tak od góry. Najlepiej nalać do obydwu po tyle samo.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
 Tytuł:
Post: 30 gru 2009, 19:43 
czyli..? powiedzcie w ml ile nalać????? :?:




Na górę
   
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 gru 2009, 20:04 
*

Rejestracja: 12 lut 2009, 21:19
Posty: 191
Pojazd:
Dokładnie nie wiem ile. Proponuje wylać olej z drugiego laga zobaczyć ile go było i wlać tyle samo nowego do obu .


Ostatnio zmieniony 30 gru 2009, 20:05 przez Kostek454, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
 Tytuł:
Post: 30 gru 2009, 21:02 
aa... ale czy to będzie dobrze jak kiedyś to one i tak zbyt miękkie były. Może wlać ze 30ml więcej?




Na górę
   
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 gru 2009, 22:37 
*

Rejestracja: 17 paź 2009, 19:56
Posty: 133
Lokalizacja: chchiy
Pojazd:
Gadałem kiedyś z kolesiem co się zawodowo zajmuje naprawą motocykli o zawieszeniu. Mówił on że jak jest zbyt miękkie to żeby wlać olej o innych parametrach niż był lub dolewać po 5 ml aż do uzyskania pożądanego efektu




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 gru 2009, 22:47 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 lis 2009, 15:54
Posty: 92
Lokalizacja: Kluczbork
Pojazd:
5W - miękie, 10W - średnie, 15W - dość twarde.
Wszystko zależy jakie masz sprężyny (progresywność).
Znajdź manual'a (serwisówka) i odnajdź tam dane na temat ilości oleju w ladze.




_________________

Max333




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
 Tytuł:
Post: 31 gru 2009, 8:46 
aha dzięki za wszystko teraz muszę się wziąć za rozebieranie i dokupienie nowych części. Jeszcze raz dzięki i pozdro :wink:




Na górę
   
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 17 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy