Dzisiaj jest 01 lis 2024, 11:41



Strefa czasowa UTC+1godz.





Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 29 gru 2009, 18:41 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 kwie 2009, 19:39
Posty: 425
Lokalizacja: Kępno
Pojazd:
Mój kolega ma Derbi Sendę z 2005r 7000 km przebiegu i chce załorzyć tem cylinder --> http://sklep.mieloch.pl/product_info.ph ... b8d38b8d11 TU pytanie : Czy musi wymieniać wał ?


Ostatnio zmieniony 29 gru 2009, 18:43 przez _MiHu_, łącznie zmieniany 2 razy

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 29 gru 2009, 23:30 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2009, 20:52
Posty: 4799
Lokalizacja: Nowy Targ
Pojazd:
Cylinder jest mocnym cylindrem bo to w końcu 70ccm a do tego metrakita ale przebieg nie duży więc wał mógł by zostać ale łożyska na wale i łożysko igiełkowe powinien wstawić wzmacniane. Poczekaj jeszcze na wypowiedzi innych najlepiej posiadaczy takiego cylka.




_________________

Pozdrawiam


Ostatnio zmieniony 29 gru 2009, 23:30 przez Konrad324, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 gru 2009, 9:34 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 cze 2009, 16:16
Posty: 62
Lokalizacja: Radom
Pojazd:
Wału raczej nie musi, lepiej niech wymieni łożyska , gaźnik i przydało by się wydech wtedy było by lux:P No ale to też kosztuje ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 gru 2009, 21:56 
*

Rejestracja: 30 gru 2009, 21:53
Posty: 1
Pojazd:
Ja myśle że seryjny wał może nie wytrzymać przy cylku 70cc, lepiej kupić wał wzmacniany.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 gru 2009, 23:08 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 21:25
Posty: 1611
Lokalizacja: Bydgoszcz
Pojazd: Gilera GSM, Derbi Senda, Beta
Wiadomo wał od 50 ccm wytrzyma ale dlugo nie pojezdzisz na nim ;)




_________________

Derbi Senda 3 Project , Ciekawy ?! // By Drifter
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t ... sc&start=0




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 gru 2009, 17:33 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 cze 2009, 11:37
Posty: 684
Lokalizacja: Podkarpackie
Pojazd:
Heheh przy tym cylku to możliwe ze korbowód nie wytrzyma , radze wymienic korbowod , i jak poprzednicy pisali łozyska.

Wiadomo jesli cylek nie bedzie tylko seryjny , a reszta czyli gaznik , wydech , filtr seryjne to o duzo skok mocy niech nie liczy :)




_________________

teraz Honda NSR 125
+Wydech nowy ATHENA lepszy od stargo sharka :)
+Dodatki Carbonowe
+ Oryginalne malowanie
było Derbi senda SM
+ Cylinder z rozwierconymi kanałami
+ gaznik dell'orto + Walc stożek oryginał dell'orto
+ Wydech leovince V6 cross
+ zębatki 12-46




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 sty 2010, 15:51 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 lis 2009, 15:03
Posty: 277
Lokalizacja: Wągrowiec
Pojazd:
korbowód da rade wytrzumac jesli kolega nie bedize na kolo tym stawal.

Ale gwarantuje ze po ok. 2 tys zaczna huczec łożyska na wale.




_________________

Xps > Senda > PGO > TKR > Aerox >2x Bws > Aerox


http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=181343




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 sty 2010, 19:58 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 cze 2009, 11:37
Posty: 684
Lokalizacja: Podkarpackie
Pojazd:
łożyskom sie nic nie stanie jesli ma blokowany modul , a napeewno ma do 10k. Korba nie wytrzyma, za duże obciażenia . Łożyska maja mały przebieg powinny wytrzymac dłuzej jak korba :D ... wiem po sobie :D chociaż róznie może byc :)
Pozdrawiam

A co do stawania na koło , to co ono ma do rzeczy ? ten motor i tak na niskich obrotach nie jezdzi , to nie skuter, wiec musi cisnąć :D

Podumowujac. Sama wymiana cylka na 70 jest nieopłacalna ponieważ i tak nie osiągniesz na seryjnych podzespołach tego co ten cylek naprawde potrafi :) Ale jesli to kolege satysakcjonuje niech zobaczy . Zawsze potem można cos dokupić . Jednak ja bym zamontował sportowy wydech :) chyba że stuntowac chce :)




_________________

teraz Honda NSR 125
+Wydech nowy ATHENA lepszy od stargo sharka :)
+Dodatki Carbonowe
+ Oryginalne malowanie
było Derbi senda SM
+ Cylinder z rozwierconymi kanałami
+ gaznik dell'orto + Walc stożek oryginał dell'orto
+ Wydech leovince V6 cross
+ zębatki 12-46


Ostatnio zmieniony 02 sty 2010, 20:01 przez teac27, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 8 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 16 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy