Dzisiaj jest 11 lis 2024, 2:05



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 12 ] 
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł: Nie pali!!!
Post: 04 sty 2010, 15:53 
*

Rejestracja: 12 mar 2008, 12:18
Posty: 194
Lokalizacja: Mazowieckie
Pojazd:
Witam wczoraj kupiłem piaggio typhona, za śmieszne pieniądze ponieważ nie chciał zapalić.
Okazało się, że do cylindra nie dochodzi paliwo, przeczyściłem kranik i gaźnik i ładnie odpalił, chodził długo i za każdym razem odpalał, w nocy stał na dworze było z -12 stopni a rano po 4 kopach odpalił, dzisiaj wziąłem się za montaż linki od gazu, po zamontowaniu odpaliłem jednak była trochę za krótka i pochodził ze 2 min na większych obrotach i zdechł, dodam jeszcze, że podłączyłem dozownik a w baku była była mieszanka.
Teraz jest tak, że odpali, pochodzi ok 15-20 sek i zalewa świece, po przeczyszczeniu świecy odpala za którymś kopem ale po 15sek znowu gaśnie.
Mam pytanie co to może być??
Podejrzewam problem z elektryką, ale co dokładniej mogło się stać??
Proszę o pomoc bo 1 raz mam do czynienia z silnikiem Piaggio.
Kompresja 8,5 bara, a może to coś związanego z tym olejem??
Stał w zbiorniczku 2 lata, czyli tyle ile skuter stał nieużywany w garażu.
Z góry dzięki za pomoc.


Ostatnio zmieniony 04 sty 2010, 15:56 przez bassboten, łącznie zmieniany 1 raz

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 04 sty 2010, 17:00 
Last Chance
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 cze 2009, 18:00
Posty: 522
Lokalizacja: Gdynia
Pojazd:
Mówisz że olej jest w dozowniku i w baku.Spal to paliwo z baku, a dolej czystej bez oila.Po prostu zarzuca świecę i nie pyrka.Jak olej stał dwa lata to wylej go i dolej świeżego dla pewności.




_________________

Ty!! *Sprawdź mojego sqta*Obrazek
Cytuj:
silniki piaggio/gilera są uznawane za najlepsze i najnowocześniejsze jednostki.


Ostatnio zmieniony 04 sty 2010, 17:01 przez kmietol, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 sty 2010, 17:07 
*

Rejestracja: 12 mar 2008, 12:18
Posty: 194
Lokalizacja: Mazowieckie
Pojazd:
Dozownik z powrotem odłączony, świeca czyszczona z 7 razy więc ta podwójna dawka powinna się już przepalić. Przed chwilą odpaliłem go jeszcze raz o dziwo bez czyszczenia świecy i pochodził ze 2 minuty i znowu zdechł. :roll:
Objawy są takie jak by się zalewał, chodzi chodzi i nagle buu....
Jutro jeszcze raz przeczyszczę gaźnik, może zassał jakiegoś syfa z tym olejem, bo po 1 odpaleniu z dozownikiem chodził z 5 minut i od tego czasu zaczął się problem...


Ostatnio zmieniony 04 sty 2010, 17:08 przez bassboten, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 sty 2010, 22:14 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 sty 2009, 12:22
Posty: 78
Lokalizacja: Lublin
Pojazd:
regulacja linki przy gaźniku może coś da słuchaj miałem podobny problem skuter odpalał na chwile postał pochodził na wolnych dam mu gazu a tu hu...pobawiłem się regulacjami linki gazu i o dziwo pomogło do tej pory jeżdżę bezawaryjnie a też wymieniłem linke i miałem podobny problem :D




_________________

Piaggio Typhoon 2 Rad Sport Lozer 2000r




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 sty 2010, 22:55 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 sty 2010, 11:55
Posty: 36
Lokalizacja: Włochy
Pojazd:
za duzo olleju ma jak miałeś mieszanke i podłączyłeś jeszcze dozownik oleju to sie nie dziw ze tak chodzi :p




_________________

Sprzedam Gilera RunnEr Lub wymienie za peugeot spedfinght yamaha aerox aprilia sr kymco super 9 z moją dopłatą :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 sty 2010, 23:01 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 lip 2009, 9:50
Posty: 622
Pojazd:
a masz pewność ze dozownik działa to wylej tą benzynę i wlej świeża i przepal go trochę podkręć wolne obroty niech sie trochę wkręci i powinno być ok




_________________

100 km/h LICZNIKOWE i po co mi jakiś tuning :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 sty 2010, 20:56 
*

Rejestracja: 12 mar 2008, 12:18
Posty: 194
Lokalizacja: Mazowieckie
Pojazd:
Znalazłem przyczynę....
Ssanie się zepsuło i cały czas dostawał dużo paliwa jak się rozgrzał nie mógł tego przepalić i się zalewał.
Teraz pytanie: Jak działa ssanie, czy dostaje większą dawkę paliwa jeżeli igliczka się chowa czy wychodzi??
Na razie nie mam kasy na nowe ssanie i chciałem odłączy ten zaworek od prądu, ale czy wtedy skuter będzie na ssaniu czy nie??
Druga sprawa: Czy da radę przerobi to elektryczne ssanie na manualne na linkę??


Ostatnio zmieniony 05 sty 2010, 20:57 przez bassboten, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 sty 2010, 22:11 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 gru 2009, 16:35
Posty: 123
Lokalizacja: Bełżec
Pojazd:
Jeżeli ssanie podchodzi do góry to dostaje więcej paliwa, a jeżeli odłączysz wtyczke, skuter nie bedzie miał włączonego ssania. Druga sprawa jeżeli nie bedzie ssania na zimnym silniku bedziesz go musiał troche pokopać żeby odpalił...




_________________

Piaggio NRG Mc3, Airsal T6 70cm, Hebo +50% , króciec polini z prowadzeniem,gaźnik dellorto 17,5 mm, Top Racing competition, spężynki sprzęgła niebieskie, rolki 5,7g rms




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 sty 2010, 22:15 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 lip 2009, 9:50
Posty: 622
Pojazd:
mała pomyłka jak odłączysz zasilanie od ssania to będzie chodził na ssaniu i dostawał dodatkową dawkę paliwa a co do przerobienia to są adaptery do ssania zależy jaki gaźnik jak dellorto to na mielochu są




_________________

100 km/h LICZNIKOWE i po co mi jakiś tuning :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 sty 2010, 22:22 
*

Rejestracja: 12 mar 2008, 12:18
Posty: 194
Lokalizacja: Mazowieckie
Pojazd:
To ja już nie wiem o co chodzi, wyjmuje cale ssanie tzn. zaworek z gaźnika zatykam dziure szmatą i skuter chodzi, zakładam ssanie gaśnie po 20sek. :evil:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 sty 2010, 22:27 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 23:46
Posty: 4078
Lokalizacja: wlkp
Pojazd:
To ci może pomóc:
http://forum.scigacz.pl/about37765.html


Ostatnio zmieniony 05 sty 2010, 22:34 przez Booyaka, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 sty 2010, 23:06 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 gru 2009, 16:35
Posty: 123
Lokalizacja: Bełżec
Pojazd:
Jedyne dobre rozwiązanie tego problemu to kupić nowe ssanie może być dellorto lub naraku tylko w naraku jest inna kostka i trzeba dawać ze starego.




_________________

Piaggio NRG Mc3, Airsal T6 70cm, Hebo +50% , króciec polini z prowadzeniem,gaźnik dellorto 17,5 mm, Top Racing competition, spężynki sprzęgła niebieskie, rolki 5,7g rms




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 12 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy