Dzisiaj jest 10 lis 2024, 9:00



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 23 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 08 sty 2010, 15:43 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 cze 2009, 10:35
Posty: 21
Lokalizacja: Płock
Pojazd:
Witam

Aerox 2001

Malossi Multivar
Leo Vince rr
Sprzęgło s6
Cylinder seria, kanał wylotowy odblokowany, Gaźnik seria


Pytanie brzmi:

Czy splanowanie głowicy w 50 ma sens i czy w ogóle taki zabieg dał by mi jakiś przyrost mocy?




_________________

Ha.wbie


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 08 sty 2010, 16:47 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 sty 2010, 17:08
Posty: 763
Lokalizacja: ;]
Pojazd:
Podłączam się pod pytanie:)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 sty 2010, 19:39 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 mar 2009, 19:58
Posty: 332
Lokalizacja: Malbork
Pojazd:
Na pewno komora spalania sie nieco zmniejszy co za tym idzie sprężenia będzie większe. Czy osiągi sie podniosą to nie wiem, nie przeprowadzałem takiego zabiegu i nie chce wprowadzać w błąd, ale wydaje mi sie że ogólna charakterystyka pracy silnika się poprawi, lepiej będzie odpalał itp.




_________________

S6 Sport Pro, S6 19mm BE, E13 Top Racing Race, Yasuni R City, Malossi Multivar, Hebo R, Dayco.

Aerox*Midrace ! Zobacz i oceń !

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=48351




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 sty 2010, 21:17 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 paź 2009, 15:18
Posty: 796
Lokalizacja: Chełm
Pojazd:
Chciałem zrobic tak w swoim starym skuterze i najlepszy mechanik w mieście powiedział ze w 50 NIE POWINNO SIĘ PLANOWAC GŁOWICY . Komora spalania jest wyliczona do cylindra pierścienia i cylka . Tylko gdy masz krzywą głowice to możesz splanowac ją dosłownie o 1mm . Najlepiej planowac głowice jak ma się więcej niż jeden cylinder :) i 4T :D




_________________

http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Romet/717/94345




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 sty 2010, 21:58 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 lut 2007, 19:25
Posty: 592
Pojazd: E90 w dizlu
Nie planuj. W tych sqtach są na tyle małe odległości głowica-tłok że musiał byś ja bardzo mało spalnowac (z tego co wiem to AC ma odległośc tłok głowica około 0,8mm). Po drugie licz się ze spadkiem trwałośći.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 sty 2010, 22:06 
*

Rejestracja: 30 lip 2009, 12:07
Posty: 54
Lokalizacja: lubsko
Pojazd:
Był gdzieś temat o regulacji komory sprężania podkładkami miedzy karter a cylinder i też się zmniejszy komorę spalania , a badało się to wkładając między tłok a głowice alumioniowego drutu i pomiar się jego zgniecenia , wiec wystarczy zrobić to tak aby nie uderzało w inne części i będzie ok , tylko pytanie czy reszta wytrzyma wkońcu wyższe sprężanie obciąza układ korbowy




_________________

V-MAX 75KM/H na seri




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 sty 2010, 22:16 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 paź 2009, 21:10
Posty: 473
Pojazd:
howbiee, można to zrobić, sam robiłęm w jawie 50 :)
Spręzenie się zwiększ, czyli też ma większą moc, która w tym przypadku było czuć.
Ale musisz to zrobić, tak aby nie było żadnego walenia, części o siebie...

Ps.
Lepiej nie oddawać mechanikowi tylko samemu co 0.1mm sprawdzać czy nie za dużo, aby nie waliło, bo jak odrazu z 1mm to moze być za dużo




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 sty 2010, 22:31 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 paź 2009, 15:18
Posty: 796
Lokalizacja: Chełm
Pojazd:
kozi677, samemu to sobie można ...., chyba że masz tokarke to tak :D


Ostatnio zmieniony 08 sty 2010, 22:32 przez pumba10022, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 sty 2010, 22:39 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 cze 2009, 10:35
Posty: 21
Lokalizacja: Płock
Pojazd:
Nie no panowie 1 mm to strasznie dużo.. Nie wiadomo co by z tego wyszło. myślałem tu o 0.1-03 mm. A jest jeszcze jeden patent.. Świeca z długim gwintem podejdzie pod serie? wtedy też zmniejszy sie komora spalania? Czy moje myślenie jest błędne?




_________________

Ha.wbie




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 sty 2010, 23:17 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 paź 2009, 21:10
Posty: 473
Pojazd:
błędne... tłok będzie w nią walił. :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 sty 2010, 23:20 
*

Rejestracja: 26 mar 2009, 20:06
Posty: 58
Lokalizacja: gdańsk/żukowo
Pojazd:
Myślenie jest błedne , świeca będzie uderzać o tłok ....


?? kolega mnie wyprzedził :D




_________________

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=33315


Ostatnio zmieniony 08 sty 2010, 23:21 przez kamil102, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 sty 2010, 9:58 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 gru 2009, 13:13
Posty: 147
Lokalizacja: Siedlce
Pojazd:
ja tak zrobilem w keeway sprezanie bylo wieksze i przyspieszenie lepsze




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 sty 2010, 10:10 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 cze 2009, 10:35
Posty: 21
Lokalizacja: Płock
Pojazd:
a Co myślicie o polerowaniu kanałów płuczących? daje to cos? no i z tego co widzę to strasznie ciężko będzie mi sie tam dostać. Kanał wydechowy już jest dany w polerkę




_________________

Ha.wbie




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 sty 2010, 12:02 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 lis 2009, 22:08
Posty: 357
Lokalizacja: Wrocław/Poznań
Pojazd:
Polerowane kanałów płuczących jakiś sens ma, lepszy przepływ mieszanki, jeżeli masz seryjną 50 to jest raczej nieopłacalne.




_________________

"Nie sprzęt a technika zrobi z Ciebie zawodnika"
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 sty 2010, 12:37 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 lip 2009, 13:59
Posty: 83
Lokalizacja: Biker Boyz Lubin
Pojazd:
mam pyanie jak zamontuje do 70 głowice z 50 to bendzie wieksza kompresja??




_________________

>>>>>k2<<<<
DR evolution70
malossi multivar
leovince zx
hebo+90
sprężynki +50
Dell'orto 17,5
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 sty 2010, 12:44 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 gru 2009, 19:13
Posty: 381
Lokalizacja: Mrągowo
Pojazd:
nie, będzie mniejsza i mniej mocy




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 sty 2010, 14:44 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 cze 2009, 10:35
Posty: 21
Lokalizacja: Płock
Pojazd:
załóż własny wątek to Ci chłopaki odpowiedzą a nie syf na forum robisz kolego. Jeśli nie orientujesz sie w planowaniu głowicy to sie tu nie wypowiadaj, tak będzie lepiej :wink:




_________________

Ha.wbie




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 sty 2010, 15:10 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 paź 2009, 15:18
Posty: 796
Lokalizacja: Chełm
Pojazd:
Benelli k2, skończ już, piszesz tak żeby nabic posta ?!
howbiee, dobrze Ci powiedział a Ty chyba nie znosisz słowa krytyki i wypowiadaj się na temat :P




_________________

http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Romet/717/94345




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 sty 2010, 15:39 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 lip 2009, 17:27
Posty: 854
Lokalizacja: Łańcut
Pojazd:
howbiee, znasz takie powiedzenie "fabryki się nie poprawia" ? Fabryka zrobiła tak żeby było najlepiej i nie powinno sie nic ruszać w serii.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 sty 2010, 15:49 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 lut 2007, 19:25
Posty: 592
Pojazd: E90 w dizlu
kozi677, To, żeby nie było samego walenia nie wystarczy, bo mozesz sobie zrobić nawet tak, ze zostanie odległośc tłok głowica 0,1 mm ale wał wydupczysz raz dwa, po drugie nie wiem czy coś takiego miało by szanse poprawnie chodzić. W jawce standardowo była dużo większa odległość tłok głowica i tam się planowało o znaczną wartość. Było tez chyba mniejsze spręzanie niz w typowym sqt.

szymekMBK, Czyli też nie tuningować :P




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 23 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy