Dzisiaj jest 13 lut 2025, 18:11



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 41 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł: Wybór crossa
Post: 10 sty 2010, 16:21 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 wrz 2008, 10:07
Posty: 164
Lokalizacja: Dsw
Pojazd:
Do wydania ok 10tys.
Chciałbym wiedzieć jakiego najlepiej wybrać do 125cm.
Będzie to pierwszy mój motor biegowy, tzn już jeździłem na biegówce ale nie swojej.
Chciałbym się dowiedzieć co ile km/mh wymienia się tłok itp. Co najbardziej się zużywa i ile pali takie cudo.


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 10 sty 2010, 17:24 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 sie 2009, 10:45
Posty: 276
Lokalizacja: Kraków
Pojazd:
Motor ma być z możliwością rejestracji?
Jak cross do takiej kwoty to polecam bardzo: Yamaha yz 125, yamaha wr 125 , KTM SX 125
Nie wiem co ile się wymienia tłok i ile pali;




_________________

http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Honda/NSR_125/99256


Ostatnio zmieniony 10 sty 2010, 17:25 przez robol2010, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 sty 2010, 17:38 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 wrz 2008, 10:07
Posty: 164
Lokalizacja: Dsw
Pojazd:
Cytuj:
Motor ma być z możliwością rejestracji?

Ma być to full cross.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 sty 2010, 17:41 
*

Rejestracja: 30 gru 2009, 14:12
Posty: 17
Pojazd:
KTM EXC 125. Musisz mieć dużo kasy na niego + czasu.

Tłok 1-2 na jeden sezon w zależności od stylu jazdy. Korbowód co drugi sezon.


Ostatnio zmieniony 10 sty 2010, 17:41 przez Efgosxp, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 sty 2010, 18:00 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 paź 2009, 15:18
Posty: 796
Lokalizacja: Chełm
Pojazd:
Suzuki RM 125 / 250 też za te pieniądze kupisz (więcej mocy , więcej pali eksploatacja podzespołów na tym samym poziomie ) KTM SX 125 / 250 , Honda CR 125 / 250, yamaha YZ 125 / 250 2T , 4T (250 4T jest na pozioimie 125 2T ale wiadomo w 4T nie trzeba wymieniac tłoków i mniej pali) , Kawaskaki KX 125 / 250 , Husqvarna CR 125 / 250 .
Mówisz , że to będzie Twoje pierwsze biegowe moto to raczej nie pchał bym się w 250 w 2T tylko w 4T albo 125 w 2T . Według mnie najlepsze ze 125 były by Suzuki RM 125, KTM SX 125 i Husqvarna CR 125. Mojemu koledze KTM EXC 125 przy ciągłym ciśnięciu najwięcej spaliła 15l / 100 km. Ze 250 w 4T polecił bym Honde CRF 250 , Yamahe YZ250F i Suzuki RMZ 250 :D




_________________

http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Romet/717/94345




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 sty 2010, 18:22 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 wrz 2008, 10:07
Posty: 164
Lokalizacja: Dsw
Pojazd:
A mocniejsze jest 125 2t czy 250 4t? I 250 to już chyba większe.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 sty 2010, 18:27 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 lip 2009, 21:19
Posty: 596
Lokalizacja: Long Beach, CA
Pojazd: Z4 E85/530dA E60 M-Tech/Sierra
Yamaha YZ 125. Tłok co 35mt/h, korba co dwa tłoki, olej w skrzyni co 6-7mt/h. Tak z bardziej podstawowych. Mocniejsze jest 4T, ale również równomiernie oddaje moc, co jest lepsze dla amatora, ale jednak lepiej jest dobrze nauczyć się jeździć na 2T.




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 sty 2010, 18:48 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 wrz 2008, 10:07
Posty: 164
Lokalizacja: Dsw
Pojazd:
250 4t jest dużo większe i cięższe od 125 2t?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 sty 2010, 19:54 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 paź 2009, 15:18
Posty: 796
Lokalizacja: Chełm
Pojazd:
Mocniejsze jest 250 4T ale jest cięższe więc ma bardzo podobne osiągi tyle , że 4T ma moc w całym zakresie obrotów a 2T tylko w górnej granicy. Rama wielkościowo jest taka sama ale 4T ma cięższą jednostke napędową . Jak nie chcesz wymieniac tłoków itd. to bierz 4T a jak chcesz miec zacny dzwięk i większą dynamikę jednostki napędowej to bierz 2T :D


Ostatnio zmieniony 10 sty 2010, 19:56 przez pumba10022, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 sty 2010, 20:37 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 lip 2009, 21:19
Posty: 596
Lokalizacja: Long Beach, CA
Pojazd: Z4 E85/530dA E60 M-Tech/Sierra
Tłoki w 4T zmienia się co jakieś 50mt/h, do tego dochodzą płytki zaworowe, łańcuszek i inne, po prostu 4T jest droższe w utrzymaniu.




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 sty 2010, 21:00 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 paź 2009, 15:18
Posty: 796
Lokalizacja: Chełm
Pojazd:
Borek96, wystarczy zmieniac tłok z pierścionkami olej, filt oleju i czyścic wszystko raz w sezonie i nie będziesz musiał wymieniac wszystkiego tak często :) Ale faktycznie 4T jest droższe w utrzymaniu ale nie wiele bo sporo mniej pali :) i to wszystko się równowarzy


Ostatnio zmieniony 10 sty 2010, 21:04 przez pumba10022, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 sty 2010, 21:21 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 wrz 2008, 10:07
Posty: 164
Lokalizacja: Dsw
Pojazd:
Czyli co brać 125 2t czy 250 4t?
Ma być użytkowany w lesie, polu, czasem może się zdarzyć obstawienie maratonu rowerowego i mam chęć na Fmx.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 sty 2010, 22:01 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 paź 2009, 15:18
Posty: 796
Lokalizacja: Chełm
Pojazd:
Ja brał bym 250 4T ale to tylko mój wybór :D




_________________

http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Romet/717/94345




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 sty 2010, 22:03 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 lip 2009, 21:19
Posty: 596
Lokalizacja: Long Beach, CA
Pojazd: Z4 E85/530dA E60 M-Tech/Sierra
Jak ma być na pola i lasy to bym brał EXC 125 czy Huskę WR 125, bo fullcrossa szybko wykończysz takim terenie. Jak na tor, to owszem fullcrossa.




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 sty 2010, 14:30 
Ex Moderator

Rejestracja: 13 sie 2009, 15:24
Posty: 397
Pojazd:
mocwiatru pisze:
Będzie to pierwszy mój motor biegowy, tzn już jeździłem na biegówce ale nie swojej.


mocwiatru pisze:
Czyli co brać 125 2t czy 250 4t?


Obawiam się, że jak nie masz wprawy to na 250 możesz sobie zrobić krzywdę :wink:

Znajomy ( lat 32 ) ze dwa sezony prześmigał na Yz250..wynik stłuczenia i połamana ręka.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 sty 2010, 14:48 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 sie 2009, 12:43
Posty: 89
Lokalizacja: Częstochowa
Pojazd:
Ja bym brał Honde CR 125, naprawdę super sprawa ;) Jeździłem kumpla hondą i bardzo miło wspominam tą jazdę :P Nie jest ciężka, moc około 45 czy 55 km ( nie pamiętam już ). Jestem amatorem, to był mój pierwszy raz na crossie i naprawdę super sprzęt dla amatora :) Do trzeciego biegu na koło stawia, więc i bardziej doświadczony poszaleje :D
Takie moje zdanie :)




_________________

Obrazek
Zipp Quantum:
- Motoforce Sport 70cc
- NTN C4
- Dellorto 17.5mm
- Ssanie ręczne Stage6
- Stożek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 sty 2010, 16:18 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 lip 2009, 21:19
Posty: 596
Lokalizacja: Long Beach, CA
Pojazd: Z4 E85/530dA E60 M-Tech/Sierra
CR 125 ma 42km na papierze, na hamowni ok. 40km. Ale jak już wcześniej mówiłem, na las brałbym KTM'a EXC 125 albo Husqvarnę WR 125.




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 sty 2010, 19:53 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 wrz 2008, 10:07
Posty: 164
Lokalizacja: Dsw
Pojazd:
Cytuj:
Znajomy ( lat 32 ) ze dwa sezony prześmigał na Yz250..wynik stłuczenia i połamana ręka.
Lecz Yz jest to 2t czyli ma około 60km. A 250 4t około 45km. Chyba na początek zdecyduje się na 125 2t.
Cytuj:
Jak ma być na pola i lasy to bym brał EXC 125 czy Huskę WR 125, bo fullcrossa szybko wykończysz takim terenie. Jak na tor, to owszem fullcrossa.

Jest różnica w zawieszeniu czy w czym?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 sty 2010, 16:09 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2009, 20:52
Posty: 4799
Lokalizacja: Nowy Targ
Pojazd:
Wszystkie crossy które mają oryginalnie światła i są przystosowane do jazdy po drodze nie będą się tak spisywać w terenie jak fullcross.




_________________

Pozdrawiam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 sty 2010, 16:16 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 paź 2009, 15:18
Posty: 796
Lokalizacja: Chełm
Pojazd:
Konrad324 pisze:
Wszystkie crossy które mają oryginalnie światła i są przystosowane do jazdy po drodze nie będą się tak spisywać w terenie jak fullcross.


Cross nie ma światel w oryginale !! Dlaczego wszyscy mylą pojęcie cross z enduro. Cross nie ma homologacji i nie można nim śmigac po ulicy a enduro ma i można śmigac :roll:


Ostatnio zmieniony 13 sty 2010, 16:17 przez pumba10022, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 41 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy