Dzisiaj jest 25 lis 2024, 15:24



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 887 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 45  Następna
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł:
Post: 10 sty 2010, 12:42 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lip 2008, 12:21
Posty: 1116
Lokalizacja: Miami
Pojazd: 5 jachtów w porcie 8 ferrari
adrian0o0, jutro napisze ci nazwę czegoś podobnego do scansola ale kilka razy mocniejszego.




_________________

razor99 pisze:
jedyne i słuszne auto to golf w dieslu


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 10 sty 2010, 13:13 
*

Rejestracja: 02 sie 2009, 12:55
Posty: 61
Lokalizacja: Staszów
Pojazd:
Ok będę ci wdzięczny.




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 sty 2010, 11:49 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 paź 2009, 19:47
Posty: 310
Lokalizacja: Busko-Zdrój
Pojazd:
A ile taka polerka wytrzymuje? Jakbym ją tą pastą przecierał.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 sty 2010, 15:39 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 sty 2010, 16:53
Posty: 72
Lokalizacja: Chmielnik
Pojazd:
A ja takie pytanie:
czy po zdarciu starej farby autosolem bierzemy sie za szlifowanie papierem sciernym czy odrazu wodnym?
Ja zamierzam polerowac to takimi papierami wodnymi: 180,400,600,800,1000,1200,1500,2000 bo 2500 juz nie moge u siebie dostac :(
i czy starczy kazdego po 2 arkusze?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 sty 2010, 15:54 
*

Rejestracja: 27 lip 2009, 21:02
Posty: 36
Lokalizacja: Grodzisk Maz.
Pojazd:
A ja mam takie pytanie :
Jak na przekładni od Peugeota jest napias ,,peugeot,, to jak by go spolerował żeby nie było go to był by fajny efekt ??




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 sty 2010, 16:17 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 kwie 2009, 20:54
Posty: 724
Lokalizacja: Rzeszów
Pojazd:
Ja uważam że nie, lepiej go prysnąć sprayem a potem spolerować, żeby był kontrast. To o czym piszesz jest prawie nie możliwe... :P




_________________

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.
Piaggio Typhoon LC
Kubica, jesteśmy z tobą!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 sty 2010, 17:06 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 kwie 2009, 16:51
Posty: 1219
Lokalizacja: Kraków
Pojazd:
Kamajlo pisze:
A ja takie pytanie:
czy po zdarciu starej farby autosolem bierzemy sie za szlifowanie papierem sciernym czy odrazu wodnym?
Ja zamierzam polerowac to takimi papierami wodnymi: 180,400,600,800,1000,1200,1500,2000 bo 2500 juz nie moge u siebie dostac :(
i czy starczy kazdego po 2 arkusze?


180 to zdecydowanie za duza gramatura :P Zacznij od 320 ew 220 :p




_________________

Obrazek

Ku pamięci [*]
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 sty 2010, 18:20 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 sty 2010, 16:53
Posty: 72
Lokalizacja: Chmielnik
Pojazd:
Ok bylem dzisiaj w sklepie i kupilem scansol, szpachelki plastikiowe, paste polerka i te papiery... Tylko ze musze zaczac od 360 bo to bylo jedyne wyjscie bo inne to 180 takze lepiej od tego zaczac :)
Given Mozesz do mnie napisac na gg bo mam ze dwa pytania :) 11674829 :)
Lub ktos inny kto dobrze zna sie na polerce :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 sty 2010, 19:09 
*

Rejestracja: 12 mar 2008, 12:18
Posty: 194
Lokalizacja: Mazowieckie
Pojazd:
Given pisze:
Kamajlo pisze:
A ja takie pytanie:
czy po zdarciu starej farby autosolem bierzemy sie za szlifowanie papierem sciernym czy odrazu wodnym?
Ja zamierzam polerowac to takimi papierami wodnymi: 180,400,600,800,1000,1200,1500,2000 bo 2500 juz nie moge u siebie dostac :(
i czy starczy kazdego po 2 arkusze?


180 to zdecydowanie za duza gramatura :P Zacznij od 320 ew 220 :p


Zależy od stanu aluminium, 320 to można zacząć jak masz ładną powierzchnię bez wżerów.
Żeby usunąć, niektóre wżery trzeba nieźle się namachać 180, 320 tego w życiu nie weźmie.
Oczywiście można zostawić te "czarne kropki" i spolerować resztę, tylko po co się męczyć jak efekt będzie marny???

Co do polerowania pastą również jestem ciekawy efektów, kiedyś może wypróbuje ale bez papierów(przynajmniej do doczyszczenia do czystego alu), raczej się nie obejdzie.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 sty 2010, 22:28 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 paź 2009, 19:47
Posty: 310
Lokalizacja: Busko-Zdrój
Pojazd:
A ja mam hmm... moze glupie pytanie nie kupowalem nigdy papierów sciernych i jak sie je kupuje na metry czy jak? Bo widze w poradniku 10 x 250 czyli ile tego?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 sty 2010, 22:37 
*

Rejestracja: 12 mar 2008, 12:18
Posty: 194
Lokalizacja: Mazowieckie
Pojazd:
Papiery sprzedawane są w takich arkuszach(przykładowa aukcja): http://www.allegro.pl/item855876891_papier_scierny_wodny_arkusz_1_4_a4_promocja.html#gallery




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 sty 2010, 19:16 
**

Rejestracja: 24 paź 2009, 22:22
Posty: 263
Lokalizacja: Rypin
Pojazd: Audi 100 C3 / MB W210
Mam pytanie. Czy jak mam orginalną pokrywę keewaya (nie malowaną) to czy musze skansolem farbę zdjąć?? Nie wiem czy farba jest od nowości bo nie mam sqta przy domu.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 sty 2010, 19:43 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 sty 2010, 16:53
Posty: 72
Lokalizacja: Chmielnik
Pojazd:
git444 to ze w poradniku pisze ze 10 x 250 to znaczy ze 10 sztuk a 250 to granulacjia papieru :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 sty 2010, 23:17 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 gru 2009, 20:56
Posty: 404
Lokalizacja: Zduńska Wola
Pojazd:
10 arkuszy to trochę za dużo, wystarczą 3




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 sty 2010, 20:17 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 paź 2009, 19:47
Posty: 310
Lokalizacja: Busko-Zdrój
Pojazd:
O wlasnie bo niektorzy pisza ze za polerke zaplacili 40zl. a ja obliczylem ze zgodnie z poradnikiem kosztuje 90zl. Czyli tych papierow mniej kupic? Bo mi sie ez wydaje za duzo 10 arkuszy to jakbym kupil 3 to starczy?
A i piszecie ze trzeba odnawiac ale odnawiac to papierem 2500??

A i jeszcze po czym poznac ze trzeba zmienic papier z 1000 na np 1200??


Ostatnio zmieniony 18 sty 2010, 20:20 przez git444, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 sty 2010, 9:08 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 kwie 2009, 16:51
Posty: 1219
Lokalizacja: Kraków
Pojazd:
git444, Rozpoznac ze musisz zmienic juz papier jest taka ze nie robisz juz wiekszych rys i cala powierzchnia jest taka sama. Akurat ja tak zawsze robie.




_________________

Obrazek

Ku pamięci [*]
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 sty 2010, 9:23 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 sty 2010, 16:53
Posty: 72
Lokalizacja: Chmielnik
Pojazd:
Given a jak docierasz te zakamarki wszystkie? bo mi wlasnie juz tylko zostalo to najgorsze czyli te wszyskie kaciki itp ;/ probowalem juz nie jednym sposobem i lypa ;/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 sty 2010, 9:47 
*

Rejestracja: 28 wrz 2008, 7:10
Posty: 159
Lokalizacja: Sędziszów
Pojazd:
Musisz jakoś dojść do zakamarków, musisz odbrac własny sposób trzeba je chociaż lekko przetrzec a potem filcem zjechać, chyba ze są duże to trzeba spolerować.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 sty 2010, 13:27 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 paź 2009, 19:47
Posty: 310
Lokalizacja: Busko-Zdrój
Pojazd:
Nie moglem dostac papieru 2500 obejsc sie bez niego czy szukac dalej?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 sty 2010, 14:03 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 sty 2010, 16:53
Posty: 72
Lokalizacja: Chmielnik
Pojazd:
No wlasnie wiem probuje jakos sie tam dostac ale juz mnie nerwica bierze...
ale moze jakos sie tam dostane :)
siedze nad polerka juz z 5 godzin i caly czas jestem na pierwszym papierze 360....
git444 ja tez nie mam 2500 najwiekszy jaki mam to 2000 i wydaje mi sie ze powinno wystarczyc, ale niech sie ktos wypowie kto sie na tym dobrze zna




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 887 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 45  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy