Dzisiaj jest 02 gru 2024, 11:42



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 12 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 11 sty 2010, 22:25 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 lis 2009, 21:03
Posty: 30
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki
Pojazd:
Witam.
Mam taki dosyć nieprzyjemny problem. Zablokowała mi się stacyjka na blokadzie kierownicy. Nie wiem co mam z tym zrobić... jak się do tego zabrać żeby tego nie pogorszyć? Mam już dwa nowe wkłady do stacyjki i nie wiem co dalej...




_________________

http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Piaggio/NRG/82260 <------ Wbijać i Komentować...


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 11 sty 2010, 22:35 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 gru 2009, 16:35
Posty: 123
Lokalizacja: Bełżec
Pojazd:
Skręć kierownica w lewo włóż kluczyk przycisnij go i przekreć w prawo też tak miałem i to pomogło.




_________________

Piaggio NRG Mc3, Airsal T6 70cm, Hebo +50% , króciec polini z prowadzeniem,gaźnik dellorto 17,5 mm, Top Racing competition, spężynki sprzęgła niebieskie, rolki 5,7g rms




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 sty 2010, 22:39 
**

Rejestracja: 09 sty 2010, 15:46
Posty: 282
Pojazd:
grisza18mistrz, Przecież to narmalnę jak odblokowujesz blokade kiery




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 sty 2010, 22:44 
Last Chance
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 lut 2009, 12:13
Posty: 516
Lokalizacja: Siedlce
Pojazd:
Cyngiel pisze:
Przecież to narmalnę jak odblokowujesz blokade kiery


Normalne zależy dla kogo .

A po co wkłady ? musisz rozebrac skutra z plastików i wyciągnąc stacyjkę może wystarczy dobrze nasmarowac.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 sty 2010, 23:20 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 kwie 2009, 20:54
Posty: 724
Lokalizacja: Rzeszów
Pojazd:
Nie masz luzów między sztycą lagi a główką? Zaklinował Ci się wkład stacyjki? Wątpię żeby Ci się zaklinowała blokada kierownicy bo to jest niemal niemożliwe. Wyjąć wkład możesz tylko w pozycji off, ciągnąc za osłonkę stacyjki (którą na pewno zniszczysz), podważając śrubokrętem i wciskając coś cienkiego w otwór pod spodem w rurce w której jest wkład. Nie wyjdzie Ci od razu ja za pierwszym razem rozwiercałem wkład powolutku wiertarką, dopiero za drugim razem umiałem wyjąć bez uszkodzeń. :roll:




_________________

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.
Piaggio Typhoon LC
Kubica, jesteśmy z tobą!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 sty 2010, 10:13 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 lis 2009, 21:03
Posty: 30
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki
Pojazd:
Mam luz w stacyjce taki na kolo 1,5mm. Mam wrazenie jakby jakis ten "tyb" od stacyjki poszedl w gore i nie chce zejsc albo to przez to ze kiera jest zablokowana

Nie pisz posta pod postem - regulamin !

raggaman555




_________________

http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Piaggio/NRG/82260 <------ Wbijać i Komentować...


Ostatnio zmieniony 12 sty 2010, 15:54 przez skuziukNRG, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 sty 2010, 12:06 
**

Rejestracja: 19 sty 2007, 12:26
Posty: 465
Lokalizacja: nic
Pojazd:
Spróbuj wtrysną trochę oleju do stacyjki a potem wkładaj kluczyk i wyciągaj i wkładaj




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 sty 2010, 16:46 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 paź 2009, 23:19
Posty: 491
Lokalizacja: WGR wiśnie gruszki rabarbar
Pojazd: aerox s6 toledo ASZ
Może rozwiercić wiertarką czytałem że tak trzeba zrobić w instrukcji runnera :roll:




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 sty 2010, 20:15 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 lis 2009, 21:03
Posty: 30
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki
Pojazd:
W zasadzie mógłbym tak zrobić ale boje się ze coś roz****dole, więc wole nie ryzykować^^




_________________

http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Piaggio/NRG/82260 <------ Wbijać i Komentować...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 sty 2010, 13:45 
Last Chance
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 cze 2009, 18:00
Posty: 522
Lokalizacja: Gdynia
Pojazd:
Rozwierć wiertłem małym żeby nie uszkodzić osłonki i te ząbki same spadną w dół.




_________________

Ty!! *Sprawdź mojego sqta*Obrazek
Cytuj:
silniki piaggio/gilera są uznawane za najlepsze i najnowocześniejsze jednostki.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 sty 2010, 19:26 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 kwie 2009, 20:54
Posty: 724
Lokalizacja: Rzeszów
Pojazd:
z miejsca sobie zamów wkładki i osłonkę stacyjki, potem się baw w wiercenie. Ja za pierwszym razem na bardzo spokojnie robiłem to z trzy dni, powolutku z przerwami. Po kilkadziesiąt minut na dzień, żeby się nie denerwować. Następnym razm będziesz już wiedział jak w kilka sekund ją wyjąć bez uszkodzeń. :cool:




_________________

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.
Piaggio Typhoon LC
Kubica, jesteśmy z tobą!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 sty 2010, 23:36 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 lis 2009, 21:03
Posty: 30
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki
Pojazd:
Wiem wkłądy juz mam dawano ale z tyłu jak jest stacyjka i tam jest taki elektromagnes i taka kostka jest podpieta. To to chodzi na takich 2 malutkich bolcach które pod spodem jaka takie dwie sprezynki i wlasnie jednej nie mam .




_________________

http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Piaggio/NRG/82260 <------ Wbijać i Komentować...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 12 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy