Dzisiaj jest 20 wrz 2024, 21:35



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 34 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł:
Post: 25 paź 2009, 8:58 
*

Rejestracja: 13 kwie 2008, 16:53
Posty: 29
Pojazd: CBR 125R 2011
Są tam 3 przewody, czarny do świecy, niebieski i czerwony a świece mam NGk B7HS do minarelli horizontal




_________________

Teraz:
Sym GTS Evo 09"
Full Oryginał

Kiedyś:
Aprilia SR WWW AC 97" (nowa buda)
Cylinder Airsal 6T 70cc
Wał Malossi MHR HPC
Sprzęgło HEBO R Racing
Warriator malossi MHR
Wydech Arrow Racing Pro
gaźnik 12- oryginał
v-max= 95km\h na prostej


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 30 paź 2009, 14:13 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 maja 2009, 11:14
Posty: 386
Lokalizacja: GÓRNY ŚLĄSK
Pojazd:
Sprawdź kompresje jak jest słaba to strzela z wydechu.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 lis 2009, 15:30 
*

Rejestracja: 13 kwie 2008, 16:53
Posty: 29
Pojazd: CBR 125R 2011
Kompresja jest dobra




_________________

Teraz:
Sym GTS Evo 09"
Full Oryginał

Kiedyś:
Aprilia SR WWW AC 97" (nowa buda)
Cylinder Airsal 6T 70cc
Wał Malossi MHR HPC
Sprzęgło HEBO R Racing
Warriator malossi MHR
Wydech Arrow Racing Pro
gaźnik 12- oryginał
v-max= 95km\h na prostej




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 lis 2009, 18:42 
*

Rejestracja: 13 kwie 2008, 16:53
Posty: 29
Pojazd: CBR 125R 2011
Pomorze ktoś :(




_________________

Teraz:
Sym GTS Evo 09"
Full Oryginał

Kiedyś:
Aprilia SR WWW AC 97" (nowa buda)
Cylinder Airsal 6T 70cc
Wał Malossi MHR HPC
Sprzęgło HEBO R Racing
Warriator malossi MHR
Wydech Arrow Racing Pro
gaźnik 12- oryginał
v-max= 95km\h na prostej




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 lis 2009, 22:58 
*

Rejestracja: 14 lis 2009, 14:22
Posty: 37
Lokalizacja: WORCLAW
Pojazd:
Miałem Coś takiego w moim roksie i to było coś z modułem bo jak poruszałem kablami od modułu to chodzi dobrze. zaraz wjechałem w dziurę i znowu zaczął stękać

Ale miałem też taki przypadek w Suzuki RM 250 i to był minimalnie przestawiony tan czujnik co daje impuls z magneta


ALE W 100% jestem pewien ze to COŚ Z ELEKTRYKĄ




_________________

Obrazek

Polini For Race 70cc
Stage6 WingCooler
Dell'orto 17,5mm
Stage6 - HQ Metal
Top Racing Race HQ
Hebo Competition Plus
Hebo New Performer
Stage6 Racing Torque Control




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 lis 2009, 0:58 
Zbanowany

Rejestracja: 13 lis 2009, 1:16
Posty: 21
Lokalizacja: Polska
Pojazd:
karpik pisze:
kabel od masy podłączyłeś ? ten przy rozruszniku , bo ja miałem tak samo jak mi się odkręcił.


To by rozrusznik nie chodził.Co do filmu skuter na nowym cylku powinien spokojnie popracować tą minute żeby naprać temperatury a nie od razu dajesz mu kata pełną piz**
Co do strzału powstanie gdy cylinder napełniony jest mieszanką a iskra zanika i po chwili pojawia sie i następuje suw wydechu czyli bum :)Jeżeli bd regulował przerwe na świecy dla silnika minarelli musi to być od 0.03 do 0,05




_________________

Docieranie italkit 70ccm
Tani mechanik to ja.Sprzedam części do minarelli hor.
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=38800
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 sty 2010, 0:23 
*

Rejestracja: 14 sty 2010, 0:07
Posty: 8
Lokalizacja: G-ce
Pojazd:
Odświeżam temat! mam ten sam problem, skuter chodzi identycznie jak twój na zamieszczonym clipie. Mógł byś się podzilic informacją czy i jak rozwiązałeś problem?
Będę wdzięczny.
U mnie gaźnik i filtr powietrza jest czysty, świeca ma ok 100km, przy niskich obrotach słychać delikatny głuchy stukot. Jak swoje odstoi to potrafię kawałek przejechać potem dzieje się to co koledze. kompresja: niecałe 10,5 atm

zastanawiałem się na simmeringami ale wtedy w ogóle by nie zapalił.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 sty 2010, 13:59 
*

Rejestracja: 26 gru 2009, 15:37
Posty: 159
Pojazd:
Miałem tak samo w malaguti f12 sprawdź gaźnik mebrane Ja tylko wyczyściłem gaźnik i chodzi http://w285.wrzuta.pl/film/1jZIEwf9Bod/mov00151




_________________

Motor Jest Bogiem Prędkośc nałogiem stunt zabawą a śmierc przegraną




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 sty 2010, 15:37 
*

Rejestracja: 14 sty 2010, 0:07
Posty: 8
Lokalizacja: G-ce
Pojazd:
no na czyszczenie gaźnika poświęciłem kilka godzin, membrany są ok. dziś po 3 dniach postoju odpaliłem go, na początku na wysokich obrotach szarpał a z tłumika coś chlapało (chyba woda). zrobiłem se 2 razy rundę (ostro dociskałem) i tylko raz szarpnął.
Złośliwość rzeczy martwych,
Kałuż zacząłem unikać jak ognia, może przez to nie odmówił współpracy...
Jadę teraz w jedna stronę 13km, zobaczymy jak będzie- straciłem zaufanie.

U Ciebie to faktycznie było widać ze gaźnik (nie wchodził na obroty) ale u mnie to jak gdyby odciać zapłon dodatkowo strzela/wybucha :mrgreen:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 sty 2010, 18:39 
*

Rejestracja: 14 sty 2010, 0:07
Posty: 8
Lokalizacja: G-ce
Pojazd:
dobra przejechałem tam i z powrotem bez szwanku, nie weim co jest grane... moge sie jedynie domyslac ze ma to związek z wilgocia i duzą zawartością soli (roztwór jest dobrym przewodnikiem) i zwyczajnie cos zwierało- komora magneta jest jeszcze mokra i biała od soli (jak wszystko inne).




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 sty 2010, 21:29 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 sie 2008, 20:39
Posty: 86
Lokalizacja: Mysłowice
Pojazd:
A może ci podaje na gażnik za duzo paliwa i ci cofkę do filtra powietrza robi??




_________________

wbijajcie i rejestrujcie sie;] ja juz wygralem---> http://www.100zl.net/?t=47934053


WYSYŁAM ZAPROSZENIA NA STRONE LOCKERZ.COM WSZYSTKICH ZAINTERESOWANYCH PROSZE O KONTAKT GG:9438039:)) TO NAPRAWDE FAJNA STRONA I NIE ZADEN FAKE:)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 sty 2010, 15:38 
*

Rejestracja: 17 sty 2010, 13:58
Posty: 12
Pojazd:
Witam . Ja miałem taką akcje nie raz . Za pierwszym razem obkleiłem wszystkie kostki taśmą izolacyjną i był spokój (była to wiosna ,winą były kałuże ). Za drugim razem rozjebał mi się simering i było to samo więc go wymieniłem no i aerox chodził. Natomiast latem kiedy jeździłem nad jeziorko stało się to po raz trzeci . Od kurzu zabrudziło się magneto kiedy je wyczyściłem było oki . Więc jeżeli nadal jest coś nie halo to sprawdź te możliwości
:)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 sty 2010, 15:43 
*

Rejestracja: 17 sty 2010, 13:58
Posty: 12
Pojazd:
Miałem tak samo w malaguti f12 sprawdź gaźnik mebrane Ja tylko wyczyściłem gaźnik i chodzi http://w285.wrzuta.pl/film/1jZIEwf9Bod/mov00151.


To jest na 100% gaźnik .Jaki masz filtr ???? Bo ma za dużo powietrza . I dja jej się rozgrzać (chodzi o malagę)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 30 kwie 2015, 12:51 
*

Rejestracja: 13 kwie 2008, 16:53
Posty: 29
Pojazd: CBR 125R 2011
Witam, przepraszam, że odgrzewam tak stary temat, w końcu poradziłem sobie z tą nieszczęsną SR... Zmieniłem wał i co się okazało był dłuższy od strony magneta, rozwiązaniem było dorobienie tulei pod magneto... Jeśli ktoś miał taki pechowy przypadek to mam nadzieję, że mój post pomoże :D




_________________

Teraz:
Sym GTS Evo 09"
Full Oryginał

Kiedyś:
Aprilia SR WWW AC 97" (nowa buda)
Cylinder Airsal 6T 70cc
Wał Malossi MHR HPC
Sprzęgło HEBO R Racing
Warriator malossi MHR
Wydech Arrow Racing Pro
gaźnik 12- oryginał
v-max= 95km\h na prostej




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 34 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 10 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy