Dzisiaj jest 22 lis 2024, 16:35



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 23 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 01 sty 2010, 14:28 
*

Rejestracja: 07 gru 2008, 20:48
Posty: 31
Pojazd:
Witam

W mojej gilerze nie chodzą amortyzatory tzn. przednie lagi jak wejdą to nie chcą odbijać a tylny amortyzator zachowuje się tak jak by w nim nie było oleju. Jest możliwość samemu to naprawić?


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 01 sty 2010, 14:39 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 kwie 2009, 11:28
Posty: 277
Lokalizacja: Konin
Pojazd:
z przodu musisz wymienić olej i uszczelniacze a z tylem to nie wiem




_________________

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t ... &start=160 <----- Nie wchodź, NIE DLA IDIOTÓW :!:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 sty 2010, 14:53 
*

Rejestracja: 07 gru 2008, 20:48
Posty: 31
Pojazd:
A olej jaki musi być?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 sty 2010, 15:26 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 lip 2009, 11:19
Posty: 20
Lokalizacja: socho
Pojazd:
Najlepiej amortyzor to dobry olej




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 sty 2010, 16:16 
*

Rejestracja: 07 gru 2008, 20:48
Posty: 31
Pojazd:
A ile go sie wlewa?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 sty 2010, 19:06 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 kwie 2009, 20:54
Posty: 724
Lokalizacja: Rzeszów
Pojazd:
Najpierw napisz , który to model gilery i jaki rocznik.
janica94 pisze:
to zalezy, najlepiej samemu dobrać ilość oleju wlewajac np po 20ml i sprawdzając za każdym razem twardość i czy nie dobijają

Skąd wiesz, że jego lagi są olejowe, a nie na smar?
Jeżeli lagi nie odbijają prawdopodobnie zużyły się uszczelniacze, wyrobił tulejki jak również mogła pęknąć jest jedna ze sprężyn. Co do tylnego to nie zawsze warto siębawić w jego regenerację, łatwo znaleźć na allegro używany. :cool:




_________________

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.
Piaggio Typhoon LC
Kubica, jesteśmy z tobą!


Ostatnio zmieniony 01 sty 2010, 19:07 przez Banakil, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 sty 2010, 21:47 
*

Rejestracja: 07 gru 2008, 20:48
Posty: 31
Pojazd:
Gilera runner 180 fxr rocznik 2000. Sprężyna raczej nie pękła bo jak naduszę to wejdzie i nie wychodzi a jak wyciągnę to jest wyciągnięte- może zrozumiecie hehe




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 sty 2010, 13:00 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 gru 2009, 22:07
Posty: 51
Lokalizacja: Kłobuck
Pojazd:
przód można łatwo zrobić. Wymienić uszczelniacze i olej. Tyłu natomiast nawet nie warto robić. Po prostu kup nowy amortyzator




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 sty 2010, 14:05 
*

Rejestracja: 07 gru 2008, 20:48
Posty: 31
Pojazd:
Rozumiem że z przodu olej spuszcza się tą śrubką od dołu, a nalewa się go również tym otworem czy gdzieś z góry?

A do tylnego nie do się też nalać oleju?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 sty 2010, 14:57 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 kwie 2009, 20:54
Posty: 724
Lokalizacja: Rzeszów
Pojazd:
Właśnie z tego co napisałeś wydaje mi się, że sprężyna jest pęknięta, bo lagi nie wracają.
Odkręć plastiki z kierownicy, odkręć kierownice, odkręć śrubę na główce ramy, zdejmij zacisk i przednie koło. Będziesz miał lagi w całej okazałości to zobaczysz, możesz też mieć śrubkę u samej góry do wlewania oleju..
tomek2001 pisze:
Rozumiem że z przodu olej spuszcza się tą śrubką od dołu,

Te śrubki głównie służą do tego, aby trzymać w całości mocowanie koła do lag.




_________________

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.
Piaggio Typhoon LC
Kubica, jesteśmy z tobą!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 sty 2010, 18:49 
*

Rejestracja: 21 sie 2009, 17:51
Posty: 16
Pojazd:
Witam też mam problem z Lagami chodzi o to że bardzo ciężko chodzą a gdy zdejmuje koło nagle normalnie i gładko chodzą. Na początku myślałem że za mocno je ścisnąłem wiec miedzy lagi dałem 2 podkładki trochę się poprawiło ale to chyba nie jest to. Proszę o pomoc




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 sty 2010, 21:44 
*

Rejestracja: 07 gru 2008, 20:48
Posty: 31
Pojazd:
Czyli rozumiem że jak mam jakieś śrubki od góry to nimi mam spuścić i nalać nowy olej a jeżeli nie ma śrubek na górze to wszystko załatwić tymi dolnymi?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 sty 2010, 19:48 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 kwie 2009, 20:54
Posty: 724
Lokalizacja: Rzeszów
Pojazd:
Odkręć te śrubki na dole, jak Ci się coś wyleje to wlej górnymi jak takie masz a jak nie to strzykawka i dolnymi, możesz nawet minimalnie więcej..




_________________

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.
Piaggio Typhoon LC
Kubica, jesteśmy z tobą!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 sty 2010, 12:14 
**

Rejestracja: 03 sie 2007, 17:58
Posty: 232
Pojazd:
Koszt regeneracji tylnego zawieszenia np. Malossi RS24 to ok. 200-250zl. Nie wiem jak jest z regeneracja seryjnego ale chyba lepiej kupic cos na allegro.
Pozdrawiam,




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 sty 2010, 21:25 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 sty 2010, 20:42
Posty: 276
Lokalizacja: Kępno
Pojazd:
Ja robiłem swoje przednie zawieszenie w Piaggio NTT mam tam amortyzatory firmy Showa, :lol: Są to zwykle amortyzatory pracujące na sucho ,a natomiast amortyzatory firmy Sebag (nie wiem jak to się pisze ale jakoś tak )są olejowe. :lol:




_________________

...Bo życie jest po to by latać na moto...
Szerokości,lewa i w górę.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 sty 2010, 21:29 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 sty 2010, 17:18
Posty: 344
Lokalizacja: Kępno
Pojazd:
No a jak wlać olej do tych amortyzatorów?? Bo też mam twarde,praktycznie nic sie nie uginają :(




_________________

Kocham Motocykle!!!

Lewa w góreee!!

Nie Ma Boga,Jest Piaggio...

http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Piaggio/NRG/63515


Ostatnio zmieniony 14 sty 2010, 21:30 przez JacekNRG1, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 sty 2010, 21:31 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 sty 2010, 20:42
Posty: 276
Lokalizacja: Kępno
Pojazd:
Trzeba je wymontować i od dołu są takie śrubki na klucz imbulsowy. :lol:




_________________

...Bo życie jest po to by latać na moto...
Szerokości,lewa i w górę.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 sty 2010, 21:33 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 sty 2010, 17:18
Posty: 344
Lokalizacja: Kępno
Pojazd:
He He a nie wymontowując je?? :D




_________________

Kocham Motocykle!!!

Lewa w góreee!!

Nie Ma Boga,Jest Piaggio...

http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Piaggio/NRG/63515




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 lut 2010, 16:49 
*

Rejestracja: 06 cze 2009, 11:37
Posty: 22
Lokalizacja: B-Stok/Rudka
Pojazd:
własnie mam ten sam problem w mojej maladze amortyzatrory strasznie luźno chodzą
uinają się do oporu niemalże co z ty mzrobić też dolać olej czy wymienić uszczelniacze ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 lut 2010, 0:19 
Zbanowany

Rejestracja: 29 sty 2010, 16:17
Posty: 384
Lokalizacja: Konstancin-Jeziorna
Pojazd:
mam problem w moim tph z przednimy lagami jest chyba coś nie tak bo jak wjade w jakis dol do wchodza cale i czuc dol i felge




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 23 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy